Ja sit toinen ja enemmän just TÄN päivän :( on, että broidi pitää mua jonain hiton vasikkana ja vielä uhkailee päälle. Kiitti näistä.
31,307 posts, 1,566 pages, 8,547,223 views
sune, 13.9.2005 08:08:
Kisu paskans tokan kerran viikon sisällä meijän parvekkeelle ja mulla alkaa huumorintaju pikkuhiljaa loppua asian suhteen.
Loose Grip, 13.9.2005 08:11:
---
sune, 13.9.2005 08:08:
Kisu paskans tokan kerran viikon sisällä meijän parvekkeelle ja mulla alkaa huumorintaju pikkuhiljaa loppua asian suhteen.
---
Hohohoo, ei tuo nyt ole vielä mitään. Emännän entinen kisumirri oli oikea paskaruitta, se tykitti pentuna kaikki paikat ihan seiniä myöten ja about joka päivä. Miten niin pienestä kissasta voi irrotakaan niin paljon paskaa... Joten tuo toinen kerta ja parvekkeelle ei pitäis tuntua missään...
fallen angel, 13.9.2005 08:23:
Hmm.. työkaveri likin ilmeisen pahasti allerginen pikku koirulilleni.. Jouduin olosuhteiden takia luopumaan siitä.. Sattuu. Mutta pienen parastahan tässä pitää ajatella. Ei se olis voinu kotona yksin työpäiviä olla, enkä halunnut päivähoitoonkaan sitä viedä..
Life is a BITCH.
Fresia, 12.9.2005 20:24:
Ja lisäks **tuttaa yhden pojan logiikka meidän väleistä ja mikä satuttaa toista ja mikä ei. Miks en vaan heitä sitä pois elämästäni
josbe, 13.9.2005 11:30:
---
Fresia, 12.9.2005 20:24:
Ja lisäks **tuttaa yhden pojan logiikka meidän väleistä ja mikä satuttaa toista ja mikä ei. Miks en vaan heitä sitä pois elämästäni
---
Hyvä! Mä oon miettiny ihan samaa! Miks katella jotain paskamaista käyttäytymistä, jos ei oo pakko. Ensin vittuillaan ja sitten itketään. "Que sigues llorando, pedo!" -on ollu mun kesän motto. (Shakiran La Tortura:sta vapaasti suomennettuna "Jatka itkemistä, paska!") Meizi on menneen talven lumia, joten siinähän kitiset vuorostas!
Supersonicways, 13.9.2005 13:02:
Haluan vain minulle kuuluvat tukeni...onko siinä jotain väärää?