päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,363,222 views

Avatar
#20661 • • Annakins Guest
ääh. kai se on turha ees toivoa *uuh*
coolcat82

Posts: 771

#20662 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Päivän postit.... tai eipä tossa tiliotteessa mitään mut toi ruskee kuori, jonka lähettäjä "Kotkan kihlakunnan poliisilaitos" *justjoo* *poks*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Jutu

Posts: 3,054

#20666 • • Jutu Blondi
Huoh. Oon jotenkin saanut tuhlattua 800 euroa kuussa ei-mihinkään. No joo, 260 euroa meni veljelle koneesta ja satanen meni vaatteisiin. Mihin ne loput 440 euroa on mennyt *uuh**pökr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Claquesous

Posts: 3,206

#20667 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Jutu, 9.5.2007 13:14:
Huoh. Oon jotenkin saanut tuhlattua 800 euroa kuussa ei-mihinkään. No joo, 260 euroa meni veljelle koneesta ja satanen meni vaatteisiin. Mihin ne loput 440 euroa on mennyt *uuh**pökr*



*känni*?

--
32. of December

Jutu

Posts: 3,054

#20668 • • Jutu Blondi

Claquesous, 9.5.2007 13:15:
*känni*?


No ku oliskin, mutta eipä oo mennyt siihenkään rahaa. Ehkä 40 euroa on mennyt alkoholiin viime kuussa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

RiD

Posts: 2,817

#20669 • • RiD Nukemi
Koulu on hävittänyt multa 20 opintoviikkoa, kaikki ihan vitun sekasin enkä tiedä ollenkaan että valmistunko vai en.

Rules.

--
*super* *possu*

sapeli

Posts: 11,768

#20670 • • sapeli jokukukamikä?
Pahin allergiakohtaus vähään aikaan *pökr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sune

Posts: 2,096

#20671 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Aina ku aamulla kuvittelee et "täst tulee hyvä päivä" - siitä ei todellakaan tule hyvä päivä. Miks helvetissä mut ymmärretään väärin/mun tekemisiä epäillään, täysin syyttä. *uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Lyylikki

Posts: 2,975

#20673 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mun vanhat ja hyväksi astutu lenkkarit teki mulle tänään rakon, joka on kai päivä o_O mutta nyt mä en pääse kauppaan, kun kaikki kengät sattuu.

Ei kai Kalliossa kukaan ihmettele vaikka meen rantaläpsyttimillä?
Lyylikki

Posts: 2,975

#20674 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

coolcat82, 9.5.2007 12:58:
Päivän postit.... tai eipä tossa tiliotteessa mitään mut toi ruskee kuori, jonka lähettäjä "Kotkan kihlakunnan poliisilaitos" *justjoo* *poks*



Mitä siä o? Mitä siellä on? Tiedäkkö jo itte? kerroKERROkerro...

...minäkö muka utelias.
%

Posts: 568

#20675 • • %
Ihan järkyttävä koomaväsymys päällä vaikka mielestäni nukuin ihan hyvät 8h yöunet. Vai onko tämä krapulaa yhdestä illalla nautitusta kaljasta? *poks*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

mia-ow

Posts: 387

#20676 • • mia-ow Mörrimöykky
Kamala selkäkipu + vielä kuumetta päälle. *uuh* Meneekin sitten loppuviikko saikulla.
asdf

Posts: 3,155

#20677 • • asdf

wammi, 9.5.2007 12:32:
äh, piti olla vapaailta, mut ilmoitettiinki vasta tässä vaiheessa, et illalla on kemman luento. just ku oli asennoitunu tän flunssan parantamiseen kotosalla.*hmph*



Hmmph, vieläks oot kipeenä :(
wammi

Posts: 627

#20678 • • wammi

Zenni, 9.5.2007 17:23:
---
wammi, 9.5.2007 12:32:
äh, piti olla vapaailta, mut ilmoitettiinki vasta tässä vaiheessa, et illalla on kemman luento. just ku oli asennoitunu tän flunssan parantamiseen kotosalla.*hmph*

---


Hmmph, vieläks oot kipeenä :(



kummasti tää aina pukkaa uudestaan, ku ei malta sairastaa*uros*
muZZle^

Posts: 305

#20679 • • muZZle^
Vuokranvälittäjät on saatanasta. Yks tekee oharit, toinen ei soita vaikka lupasi ja kolmas syrjii, kun serkku ja minä ei olla perhe. V-käyrä on aika korkeella<3
Individual

Posts: 10,942

#20680 • • Individual HYPNO!
Luotto omaan konserniin taisi haihtua tänään taivaantuuliin, palkankorotus kesäksi lähentelee vitsiä ja ensi syksynä vasta olisi mahdollisuus palkkaukseen, joka lähentelelisi sitä mitä tuosta työstä pitäisi maksaa, joskin järjestelyllä mikä ei tällä hetkellä miellytä, ei sitten lainkaan. Ts. varsinaisesta palkkatyöstäni en saa edelleenkään sitä liksaa, mikä siitä kuuluisi minulle. Nyt en tiedä, luottaako siihen, että mahdollisesti sisäinen siirto toteutuisi, vai jäänkö vielä koijattavaksi. Ikävä tunne on päällä.