31,307 posts, 1,566 pages, 8,545,371 views
Hitchhiker, 9.5.2007 20:36:
(jäi noin 7 twelkkaria juomatta, perhana mitä tuhlausta).
kottarainen, 9.5.2007 20:29:
Punkin purema sai kyllä paskoja viboja aikaan. Huomasin eilen että jokin nipistelee alaselässä ja huomasin pienen elukan kiinni ihossa. Mä en kai saanut sitä omin neuvoin kovin taitavasti irti, vaikeassa paikassa kun oli ja koska tänään alue on todella tulehtuneen ja kivuliaan tuntuinen :(
Mä en halua mitään aivokuumetta, joten toivon todella että tuo paranee pian ja pureman desinfioiminen auttaa. Olisi pitänyt hakea rokote aikaisemmassa vaiheessa, niin ei vainottaisi näin paljoa*toktok*
Fyraett, 9.5.2007 20:46:
---
Hitchhiker, 9.5.2007 20:36:
(jäi noin 7 twelkkaria juomatta, perhana mitä tuhlausta).
---
Taitaa olla aika spedei naapureit teidän talos jos tarvii tollasen määrän alkoholii et pystyy tekee pihatöit yhes! :D
kottarainen, 9.5.2007 20:54:
Punoittaa sieltä täältä noin lasin pohjan suuruiselta alueelta. Tarvitsisi myös jonkun kirkkaamman valon missä tutkia asiaa paremmin. Voit olla oikeassa, kannattaa varmaan kävästä lääkärissä.. :(
kottarainen, 9.5.2007 20:54:
Punoittaa sieltä täältä noin lasin pohjan suuruiselta alueelta. Tarvitsisi myös jonkun kirkkaamman valon missä tutkia asiaa paremmin. Voit olla oikeassa, kannattaa varmaan kävästä lääkärissä.. :(
kottarainen, 9.5.2007 21:18:
Kiitos tiedoista! Mua on aiemmin purrut kaksi punkkia ja irrotin ne itse punkkipihdeillä. Silloin ei esiintynyt tämänkaltaisia oireita. Hommasin pihdit koiraa varten, mut näemmä tarvitsen niitä itse tiuhempaan tahtiin. Rasva on huono homma..eikös ne tuppaa oksentamaan silloin?
Lyylikki, 9.5.2007 14:35:
---
coolcat82, 9.5.2007 12:58:
Päivän postit.... tai eipä tossa tiliotteessa mitään mut toi ruskee kuori, jonka lähettäjä "Kotkan kihlakunnan poliisilaitos"
---
Mitä siä o? Mitä siellä on? Tiedäkkö jo itte? kerroKERROkerro...
...minäkö muka utelias.
satumetsä, 9.5.2007 20:46:
---
kottarainen, 9.5.2007 20:29:
Punkin purema sai kyllä paskoja viboja aikaan. Huomasin eilen että jokin nipistelee alaselässä ja huomasin pienen elukan kiinni ihossa. Mä en kai saanut sitä omin neuvoin kovin taitavasti irti, vaikeassa paikassa kun oli ja koska tänään alue on todella tulehtuneen ja kivuliaan tuntuinen :(
Mä en halua mitään aivokuumetta, joten toivon todella että tuo paranee pian ja pureman desinfioiminen auttaa. Olisi pitänyt hakea rokote aikaisemmassa vaiheessa, niin ei vainottaisi näin paljoa*toktok*
---
Onko siinä ihottumaa? Kuinka laajasti? Sitten lääkäriin, jos on. Muutenkin kannattaa mennä, jos ne oireet tuntuu epäilyttävältä. Kannattaa siis käydä tarkastamassa, ettei ole borrelioosia (jos on ihottumaa), johon mitään rokotusta ei käsittääkseni ole. Siihen puutiaisaivokuumeeseen on rokote mutta borrelioosi on kyllä paljon yleisempää kuin puutiaisaivokuume.
Luultavasti sun iho on vaan ärtyny, eikä siinä ole mitään sen kummempaa.
Annakins, 9.5.2007 22:30:
Snadisti alakuloinen olo
Amma, 9.5.2007 22:25:
http://www.sey.fi/arkisto/karhukokeet.html
Pistää vihaksi.
plink, 10.5.2007 09:17:
oon ollu jo viikon ihan saatanan kipeena ja vasta lauantaina pystyy levätä :/