päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,363,412 views

drifter

Posts: 834

#26001 • • drifter RoadMonkey | K1
Hyvä ystäväni just kertoi että sillä ei asiat ole ihan hirveen hyvin, lähti tänään töistä aikasin ja huomenna lääkärille => psykiatrille => mitä luultavammin vähäksi aikaa masennushoitoon. Aika ikäviä asioita oli itselleen yrittänyt ja miettinyt.

*nyyh**eiei*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

isokeksi

Posts: 260

#26002 • • isokeksi iskekosi
Ei ole rahaa eikä töitä -> en voi tehä mitään kivaa, esim lähteä keikoille tms.
onni3mk

Posts: 3,973

#26003 • • onni3mk Onni on.
Ei vaan jaksa.

--
Onni on.

rose

Posts: 1,047

#26007 • • rose vakaasti epävakainen

mariq, 12.3.2008 14:25:
Huonot unet harmittaa.



*hali* Mun pika-apu ois apteekista saatavat rohtovirmajuurivalmisteet. Ite oon käyttäny niitä jos menetän stressin takia uneni ja ainakin mulla on auttanu just tollaseen väliaikaseen univaikeiluun. Ne vaan vähän rentouttaa ja parantaa unen laatua ja on ihan rohdosvalmisteita. Kantsii kokeilla =)

--
TwistedLife™ Amusement Park

hemuz

Posts: 2,178

#26008 • • hemuz kätevä emäntä
kyl ne kilipää asiakkaat osaa sitte vetää suupielet alaspäin :(
hemuz

Posts: 2,178

#26009 • • hemuz kätevä emäntä
maakuntamatkailu siirtyy hamaan tulevaisuuteen :(
Sand3

Posts: 1,157

#26010 • • Sand3 satuolento
Jep jep, eipä oo mun päivä. Oikein mikään ei ole onnistunut ja nyt kauhulla odottelen valituksia. Eipä ole mikään kiva olo.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

turquoise

Posts: 732

#26011 • • turquoise e-ra2co
Oon töissä kansallisella hampurilaisketjulla ja mua v*tuttaa yli kaiken mun esimieheni, mua muutaman vuoden vanhempi female. Aiemmin hän oli vain vuoropäällikkö, jolloin tulimme ihan hyvin toimeen, mutta nykyään ravintolapäällikkönä hän on ottanut minut silmätikukseen.

Jatkuvaa huomauttelua, valittamista, pätemistä asioista, josta hän ei kellekään muulle valita.*senkin*

Minä en saa käyttää hajuvettä, silti esimieheni kaveri, vuoropäällikkö, haisee usein kuin rankkitynnyri. Hänelle asiasta ei huomauteta, minun muutama suihkaus tekee esimieheni pään kipeäksi? *hmph*

Yhdellä on kielikoru, yhdellä smiley. Itse jouduin luopumaan minimaalisen pienestä huulilävistyksestäni. Sama hygieniariski kaikki reiät ihossa on? Ja imagokysymys, näkyyhän se smileykin varsin hyvin. En kuitenkaan jaksanut vääntää ja kääntää vaikka mieli teki. *igor*

Myönnän, en ehkä aina jaksa noudattaa sääntöjä niin kirjaimellisesti mutta ei tee niin itse omistajakaan - viisas pääsee vähemmällä ja nopeus on valttia pikaruokapaikoissa. *hmph*

Tänään sain huudot siitä, kun wrappia tehdessä en levittänyt majoneesia lätylle (omistajakin tekee näin, huomattavasti nopeampaa ja ei varmasti vaikuta makuun mitenkään). Se, että muut tekevät VÄÄRIN eivät kuulemma oikeuta siihe, että itsekin voin niin tehdä.
Sit se kyttää aina salaa mitä mä siellä teen, kai mä nyt hei osaan "kaiken" kun oon ollut siellä 1,5 vuotta töissä eikä työssäni oo entisellä pomolla ollut ikinä valitettavaa *whaat*
Muutenkin hoidan hommani ja palvelen asiakkaita ystävällisesti ja tehokkaasti, mutta kas vain montako vuoroa olin ensi viikolle saanut ; NOLLA! Piristi kyllä päivää niin totaalisesti kun muutenkin uin taloudellisessa ahdingossa. Huoh. *justjoo*

Pitäis varmaan vetää rastat pois ja ruveta kuuntelemaan YÖTÄ niinkuin normaalitkin ihmiset ja tulla hyväksytyksi! *piis*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Rubicon

Posts: 550

#26012 • • Rubicon

sativa, 13.3.2008 17:27:
-clips-



Kannattaapi ottaa yhteyttä teidän alueen kenttäpäällikköön,
ja kertoa ton ravintolapäällikön toiminnasta.
Mielestäni melko perseilyä moinen, nimittäin.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Peppi

Posts: 397

#26013 • • Peppi Pepe The Journalist
Väsymys & hajalla oleva nilkka, jonka ansiosta ei treeniä pariin viikkoon :(

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

anis

Posts: 2,451

#26014 • • anis
Niskoihin alko sattuu kun jumppasin, ja ne kyl tuntuu olevan aika juntturassa jotenkin. Kunnon kokovartalohieronta vois tehdä terää, ainakin hetkeks*hihu*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Wolverine

Posts: 1,860

#26015 • • Wolverine

sativa, 13.3.2008 17:27:
Oon töissä kansallisella hampurilaisketjulla ja mua v*tuttaa yli kaiken mun esimieheni, mua muutaman vuoden vanhempi female. Aiemmin hän oli vain vuoropäällikkö, jolloin tulimme ihan hyvin toimeen, mutta nykyään ravintolapäällikkönä hän on ottanut minut silmätikukseen.

Jatkuvaa huomauttelua, valittamista, pätemistä asioista, josta hän ei kellekään muulle valita.*senkin*

Minä en saa käyttää hajuvettä, silti esimieheni kaveri, vuoropäällikkö, haisee usein kuin rankkitynnyri. Hänelle asiasta ei huomauteta, minun muutama suihkaus tekee esimieheni pään kipeäksi? *hmph*

Yhdellä on kielikoru, yhdellä smiley. Itse jouduin luopumaan minimaalisen pienestä huulilävistyksestäni. Sama hygieniariski kaikki reiät ihossa on? Ja imagokysymys, näkyyhän se smileykin varsin hyvin. En kuitenkaan jaksanut vääntää ja kääntää vaikka mieli teki. *igor*

Myönnän, en ehkä aina jaksa noudattaa sääntöjä niin kirjaimellisesti mutta ei tee niin itse omistajakaan - viisas pääsee vähemmällä ja nopeus on valttia pikaruokapaikoissa. *hmph*

Tänään sain huudot siitä, kun wrappia tehdessä en levittänyt majoneesia lätylle (omistajakin tekee näin, huomattavasti nopeampaa ja ei varmasti vaikuta makuun mitenkään). Se, että muut tekevät VÄÄRIN eivät kuulemma oikeuta siihe, että itsekin voin niin tehdä.
Sit se kyttää aina salaa mitä mä siellä teen, kai mä nyt hei osaan "kaiken" kun oon ollut siellä 1,5 vuotta töissä eikä työssäni oo entisellä pomolla ollut ikinä valitettavaa *whaat*
Muutenkin hoidan hommani ja palvelen asiakkaita ystävällisesti ja tehokkaasti, mutta kas vain montako vuoroa olin ensi viikolle saanut ; NOLLA! Piristi kyllä päivää niin totaalisesti kun muutenkin uin taloudellisessa ahdingossa. Huoh. *justjoo*

Pitäis varmaan vetää rastat pois ja ruveta kuuntelemaan YÖTÄ niinkuin normaalitkin ihmiset ja tulla hyväksytyksi! *piis*



ei kukaan täysjärkinen kuuntele YÖ-yhtyeen tuotantoa et älä luokittele normaaliks sen perusteella.
Avatar
#26017 • • *Mirri* Guest
Eilen pimeni läppärin näyttö yllättäen ja tänää tapahtu sama kännykälle. *igor*
ETJ

Posts: 1,229

#26018 • • ETJ Failed specimen
Vihaan inssityön kirjoittamista :C
anniharha

Posts: 1,937

#26019 • • anniharha
Kymppi rahaa jäljellä ens kuun neljänteen asti. Voi taas tulla näläkä.

--
and though my words could save the world they never come out right

MissKoo

Posts: 1,289

#26020 • • MissKoo
Olen asunnoton *nauru*

Heheheheheheh. Tuleepas tääkin koettua kerran elämässä. Aika öö.. outo olo, en tiedä onko hyvä vai paha vai mikä *ding*

Onneks tätä 'iloa' ei kestä kun kuukauden *joo*