päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,455 views

S-T

Posts: 1,195

#7301 • • S-T Pieni
kiirekiirekiirekiirekiireKIIRE...
laiskottaalaiskottaaLAISKOTTAA!

--
Pieni on kaunista.

Mellu-

Posts: 4,006

#7302 • • Mellu-
Mul on nii huono tuuri ton mun mitsun *sydän* kanssa *uuh* nyt menny vuorostaan pakoputki poikki *nyyh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

MaSari

Posts: 1,986

#7303 • • MaSari space jammer
aika möllii kun on stressii *uuh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

RainChild

Posts: 909

#7304 • • RainChild
Koeviikko meneillään...maanantaina missasin jo yhdet, tänään myös...huomenna ois kahdet mihin pitäis päästä, mutta en taida sit olla menossa. Kipeenä kun kerpele ollaan: korvatulehdus, flunssa + kurkkukipu. Yöllä ei pystynyt nukkumaan kun korviin ja kurkkuun sattui niin paljon *poks*

Mutta olihan siitä toisaalta hyötyä, otin kameralla sitten kuvia kuvauskilpailuun kello 4 yöllä *igor* (lähinnä kyllä sen vuoksi että unohtaisin sen kivun, kun on jotain mielekästä tekemistä)

--
Rainchild is back home

Lin

Posts: 230

#7305 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Näin unta, jossa mun pikku-veli puukotti mua isolla keittiöveitsellä äidin ja isän pyynnöstä.
*uuh*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Chilek

Posts: 112

#7306 • • Chilek monkiii
Jesh ens viikol kiva vuoro kolmelta päiväl töihin ja aamu seiskalt kottii........

--
EN se mää ollu....

Nil

Posts: 113

#7307 • • Nil
Vieläkin *nuha*
sapeli

Posts: 11,768

#7309 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Hammaslääkäri... vähän jomottaa, mut en tiedä onko se korjattu hammas vai leukanivel - kattoo kun puudutus lähtee kokonaan pois *uuh*

edit: juu, hammashan se *hmph* ei pysty puremaan mitään sillä puolella suuta *grr*

edit2: ostamani vitamiinikarkit maistuu muhjusille *dissaa* ja joudun nukkumaan vielä ainakin pari yötä yksin *nyyh* tänään ei oo oikein mun päivä

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

e-will

Posts: 372

#7310 • • e-will joor worst naitmeir

serotonot:
---
sakk303:
jaa no mulla puskee vähän :( - oloa päälle kun päätin eilen yrittää aloittaa, toisen kerran eläessäni, röökilakkoa.. nooh, tässä on nyt jotakuinkin 14h takana ja alkaa pikkuhiljaa ekat ahistukset iskemään ja savu-ukot kyttäävät mieleni solmuisilla poluilla.. päässä pyörii nyt vaan tyyliin "rööki-sitä-rööki-tätä-en-en-en-polta-tai-mitä-jos-sittenkin-yhden".. oon vasta lakon alkutaipaleella ja on näin pirun vaikeeta *grr* Pitäisköhän vaan olla kiusaamatta itseään ja painua pihalle henkosille.. vaikeeta :(

---


käy ostaa nikotiinipurkkaa tai muuta vastaavaa vieroitustuotetta ja opettele ensin tavasta eroon. Toi nikotiiniriippuvuus poistuu helposti sen jälkeen..



joo, ihan samaa mieltä. itelläni ainakin röökinpoltto on melkein 90% tapariippuvuus

--
vailla täyttä ymmärrystä

~caro~

Posts: 184

#7311 • • ~caro~
kipeenä vieläki *grr*
ja oon onnistunu taas sotkee kaikki asiani.... *eiei*
Fyrisch

Posts: 4,525

#7312 • • Fyrisch

~caro~:
kipeenä vieläki *grr*
ja oon onnistunu taas sotkee kaikki asiani.... *eiei*



Kyllä se siitä *lohduttel*
Avatar
#7313 • • candyraver Guest
maha kipeenä *uuh* *oksentel*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7314 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
toisessa silmässä on joku tulehduksen tapainen *uuh* ja se, että ei ole vieläkään saanut nukuttua viikonlopun univelkoja pois, ja huomenna tulee lisää. Taas zombina töihin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

AnssiV

Posts: 1,798

#7315 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...oon nyt tän viikon yövuorossa (jolloin ajetaan runkolinjaa kaupunkien välillä) ja mun piti työvuorolistan mukaan mennä Tampereelle (olisin selvinny n.9 tunnilla) mut pomo soitti että joudunkin Jyväskylään.... (n.12-14h...) ...ja viime yönä just kävin siellä.... *grr**kivatsulle**eiei*
Kuini

Posts: 165

#7316 • • Kuini Vajakki
Pari kuukautta sitten puhuin ystäväni kanssa: Tässähän on vielä yli neljä kuukautta kirjoituksiin. Ehtii lukea hyvin...
Kaveri vain nyökkäili ja sanoi, että niinhän sitä luulisi.
Nyt katson kalenteria ja huomaan, että perkele, tässä on enää muutama viikko aikaa. Aloitan taas heti huomenna *justjoo*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Avatar
#7317 • • Injektio Guest
Voi V***u sentään.. vietiin autotallista kajarit, soitin ja vahvistin.

Jos joku huomaa et jossain myydään peerlessin mid-bassoja + seasin diskantteja + jvc:n kd-s8r soitinta ja spl dynamicsin S-2604 vahvistinta niin ilmoittaa minulle kiitos.

Tekis mieli antaa varkaalle runtuun oikeen kunnolla... x/
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7318 • • Aziz Combat Fighter

Injektio:
Voi V***u sentään.. vietiin autotallista kajarit, soitin ja vahvistin.

Jos joku huomaa et jossain myydään peerlessin mid-bassoja + seasin diskantteja + jvc:n kd-s8r soitinta ja spl dynamicsin S-2604 vahvistinta niin ilmoittaa minulle kiitos.

Tekis mieli antaa varkaalle runtuun oikeen kunnolla... x/



Kantsii googlettaa huolella noita ja tehä ebayhyn, huuto.net:iin ja muusikoiden.net:iin hakuja
Individual

Posts: 10,942

#7319 • • Individual HYPNO!

Ana-5000:
---
Injektio:
Voi V***u sentään.. vietiin autotallista kajarit, soitin ja vahvistin.

Jos joku huomaa et jossain myydään peerlessin mid-bassoja + seasin diskantteja + jvc:n kd-s8r soitinta ja spl dynamicsin S-2604 vahvistinta niin ilmoittaa minulle kiitos.

Tekis mieli antaa varkaalle runtuun oikeen kunnolla... x/

---


Kantsii googlettaa huolella noita ja tehä ebayhyn, huuto.net:iin ja muusikoiden.net:iin hakuja



Eiköhän ne loju jonkun piriluukun nurkassa.
Mutta toivottavasti saat omasi takaisin.
Avatar
#7320 • • Taika Guest
Kaikesta huolimatta flunssa taisi sittenkin iskeä muhun*nyyh*