päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,059 views

Avatar
#7281 • • astaroth Guest

Jutu:
Äikän mielipidekirjotuksesta tuli C. Ja mä kun luulin että se olisi mennyt hyvin *igor*


Mulle ei koskaan mennyt päähän, että mikä oikein porukalle on keskimääräisesti "hyvä" arvosana mistään aineesta. Otti kuuppaan meidän koulussa ne kermaperseet, jotka ruinas "Yhyy, pitkästä matskusta tuli vaan E, enkä edes lukenut ollenkaan..."

Mulla lähti pirtsakasti C:nä ja tuli A:na takaisin.

Nm. 3x Approbatur.
RainChild

Posts: 909

#7282 • • RainChild
Kipeenä *nuha*....missasin sit kemian prelit...saapi nähdä sit *poks*

--
Rainchild is back home

UnityF

Posts: 15,721

#7283 • • UnityF joo just se

martina:
inhottavaa huomata miten helposti joku pystyy mustamaalaamaan sut täysin. ja pistää viellä ensin luulemaan jotain sairasta itsestään ja muista... *poks*
eniten vituttaa että miten ihmset jotka tuntee mut, voi oikeesti vielä uskoa noita juttuja musta?

oksettaa oikeen huomata miten petollisia ihmiset on. sori et kusin aamumuroihinne.



tervetuloa kerhoon... tota sattunu mullekkin. pistää kyllä vihaksi. *igor*
Jutu

Posts: 3,054

#7284 • • Jutu Blondi

Astaroth:
---
Jutu:
Äikän mielipidekirjotuksesta tuli C. Ja mä kun luulin että se olisi mennyt hyvin *igor*

---

Mulle ei koskaan mennyt päähän, että mikä oikein porukalle on keskimääräisesti "hyvä" arvosana mistään aineesta. Otti kuuppaan meidän koulussa ne kermaperseet, jotka ruinas "Yhyy, pitkästä matskusta tuli vaan E, enkä edes lukenut ollenkaan..."

Mulla lähti pirtsakasti C:nä ja tuli A:na takaisin.

Nm. 3x Approbatur.



No mulle toi C olis ihan missä muussa aineessa tosi hyvä, mutta kun toi äidinkieli aineena sattuu olemaan mun vahvin laji ja oon yleensä saanut kiitettäviä arvosanoja. Sen takia hieman harmittaa se C:n aine.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Sixtus

Posts: 198

#7285 • • Sixtus

Piiuzki:
äitin hautajaiset *nyyh* *nyyh* *nyyh*
ikävä *uuh*



Toi on kyllä aika kauhee paikka. Itsekin joutunu ton kokemaan. Koita vaan jaksaa*hali*
ee102

Posts: 775

#7286 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

MiSSy*:
Musta ei ole MIHINKÄÄN. *dissaa*

Ei onnistu MIKÄÄN.*dissaa*

Olen VÄÄRÄNLAINEN.*dissaa*

ARGH!! Menee hermot mun kaa *grr**grr* *grr* *grr*



Todella tuttuja tuntemuksia... *uuh*
Avatar
#7287 • • ayame Guest
Mun peukku meni eilen aivan halki ja se on niiin kipeä *poks*
e-will

Posts: 372

#7288 • • e-will joor worst naitmeir
join calea-teetä. *poks**poks**poks**poks*

--
vailla täyttä ymmärrystä

e-will

Posts: 372

#7289 • • e-will joor worst naitmeir

Rosah:
Päivät on kuin piikkilankaa ne murjoo mua, yöt kestä ikuisuuden.... tai jotain*uuh*



täähän alkaa jo kuulostaa SINKKULUUKKU-tavaralta

--
vailla täyttä ymmärrystä

ee102

Posts: 775

#7290 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Heräsin sitte kahelta yöllä ku en saanu kerralla käännettyä unirytmiä normaaliksi. *justjoo* Ja flunssaki vielä päällä, vaikka kyllä kai sitä on jo pakko saada vähän harrastaa liikuntaaki.

(Muokkausta: Voisin kyllä oikeestaan melkeen poistaa tän viestin, ku tää päivä on oikeestaan ollu aika täydellinen arkipäiväksi. *iloinen* Mahtava olo, ja saanu kaikkea aikaseks, kerranki!)
Rosah

Posts: 107

#7291 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti

e-will:
---
Rosah:
Päivät on kuin piikkilankaa ne murjoo mua, yöt kestä ikuisuuden.... tai jotain*uuh*

---


täähän alkaa jo kuulostaa SINKKULUUKKU-tavaralta



noup... Ei vielä pitkään aikaa*joo*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7293 • • Aziz Combat Fighter
Uuh. Ennakkoaavistuksista huolimatta mulle tais tarttuu flunssa :( Ei pitäs pussailla turkulaisia jos ne on kipeenä :(
lostgone

Posts: 2,493

#7294 • • lostgone
Ei jaksa.Väsyttää.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#7295 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Urheilukärpäsen puraistua olen alkanut käyttämään koulun kuntosalin vapaaharjoitteluvuoroja. Keskiviikko aamuisin vapaaharjoitteluvuoro on klo 8-10, joten päätin tulla tänään salille klo 9, vaikka kouluni alkaakin vasta klo 12. Kun saavuin paikalle klo 9, salin ovwet olivat kiinni, vaikka niiden pitäisi olla auki 8-19. Hetken siinä ihmettelin ja menin sitten kysymään INFO pisteestä mikä mättää. Elämäänsä kyllästynyt nainen katsoi mua kuin vähäjärkistä, kun sanon että haluaisin mennä salille, mutta ovet ovat lukossa.. Sitten hän puuskahti minulle, että ei hän sille mitään voi.. Seisoin siinä sitten orpona ja ihmettelin mitä tekisin. Sitten nainen puuskahti minulle, että voihan vaksin soittaa avaamaan ne ovet. Kiitin kauniisti ja kiiruhdin pukuhuoneeseen vaihtamaan vaatteet. Siinä minä sitten trikoot jalassa odottelin salin ulkopuolella PUOLI TUNTIA vaksia, mutta eipä kyseinen henkilö suostunut saapumaan paikalle avaamaan ovea..Niinpä lannistuneena klo 9.30 menin vaihtamaan vaatteeni. Turhaan olisin enää odottanutkaan, sillä vaikka ovi olisi tultukin avaamaan juuri silloin, en enää olisi ehtinyt treenaamaan kunnolla, ennen kuin salissa olisi alkanut urheilutunti..*uuh*

No..ei ehkä maailman suurin murhe, mutta kyllä minua vituttaa tulla koululle 3 tuntia aikaisemmin aivan turhan takia! *grr* laitoin yhdelle liikunnan opettajalle sitten kiukkuisen kirjeen..joten toivon, että asia korjaantuu ja minun ei enää turhaan tarvitse koululle tulla. No..Nyt jäi tämän päivät yläkropan treeni suorittamatta..*igor* Tälläinen vaan lannistaa aika äkkiä mun urheiluinnon..Kun muutenkin olen vähän laiskan puoleinen..*hmph*

Kiitos, kun sain avautua! *hymy*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

DESPE

Posts: 4,580

#7296 • • DESPE
olisit huutanut sille vaksille päin naamaa ja antanu avokkaita sille infon lutkalle. Siis mä olisin tollasessa tilanteessa käynyt väkivaltaseks ja menettäny totaalisesti hermoni. Niin paljon toi vituttais
Avatar
#7297 • • sakk303 Guest
jaa no mulla puskee vähän :( - oloa päälle kun päätin eilen yrittää aloittaa, toisen kerran eläessäni, röökilakkoa.. nooh, tässä on nyt jotakuinkin 14h takana ja alkaa pikkuhiljaa ekat ahistukset iskemään ja savu-ukot kyttäävät mieleni solmuisilla poluilla.. päässä pyörii nyt vaan tyyliin "rööki-sitä-rööki-tätä-en-en-en-polta-tai-mitä-jos-sittenkin-yhden".. oon vasta lakon alkutaipaleella ja on näin pirun vaikeeta *grr* Pitäisköhän vaan olla kiusaamatta itseään ja painua pihalle henkosille.. vaikeeta :(
serotonot

Posts: 3,137

#7298 • • serotonot Paul Easy

sakk303:
jaa no mulla puskee vähän :( - oloa päälle kun päätin eilen yrittää aloittaa, toisen kerran eläessäni, röökilakkoa.. nooh, tässä on nyt jotakuinkin 14h takana ja alkaa pikkuhiljaa ekat ahistukset iskemään ja savu-ukot kyttäävät mieleni solmuisilla poluilla.. päässä pyörii nyt vaan tyyliin "rööki-sitä-rööki-tätä-en-en-en-polta-tai-mitä-jos-sittenkin-yhden".. oon vasta lakon alkutaipaleella ja on näin pirun vaikeeta *grr* Pitäisköhän vaan olla kiusaamatta itseään ja painua pihalle henkosille.. vaikeeta :(



käy ostaa nikotiinipurkkaa tai muuta vastaavaa vieroitustuotetta ja opettele ensin tavasta eroon. Toi nikotiiniriippuvuus poistuu helposti sen jälkeen..
sapeli

Posts: 11,768

#7299 • • sapeli jokukukamikä?

sakk303:
jaa no mulla puskee vähän :( - oloa päälle kun päätin eilen yrittää aloittaa, toisen kerran eläessäni, röökilakkoa..



Mulla ois kaks neuvoa (vaikken itse poltakaan enkä ole siis lopettanut) - 1) keksi toinen tapa millä voi rauhoittaa hermoja (vaikkapa purkka, pähkinät, hammastikun pureskelu, jne), ja 2) selvennä itsellesi miksi haluat lopettaa, ja muistuta itseäsi niistä syistä aina kun alkaa tekemään mieli.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nunnu

Posts: 76

#7300 • • nunnu
Mistä nämä päänsäryt tulevat?!? SATTUU!!*poks*