päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,651 views

Hurjimus

Posts: 188

#7341 • • Hurjimus Team Yökukkujat
..krapula tulee kohta.. *eiei*
Aina sitä saa kärsiä hauskasta illasta seuraavana päivänä *känni* *igor*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

Epailija

Posts: 5,636

#7342 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Perkule. En pystykään suorittamaan kielikurssia, joten pitää kehittää jostain joku helppo viiden pisteen kurssi. = / Ja perkele sitten Suomessa joutuu vielä lisäksi käymään ne HY:n omat kielikurssit...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Shaz

Posts: 324

#7343 • • Shaz team Wittupäät
Väsyttää niin helvetisti, ja oon duunissa. *uuh*
Verottaja

Posts: 1,174

#7344 • • Verottaja no-life / luuviulu
*grr**poks*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Verottaja

Posts: 1,174

#7346 • • Verottaja no-life / luuviulu

ultramachine:

Koe meni ilmeisesti hyvin. *igor*



Meni toudella hyvin... *eiei*
No, aina ei voi voittaa.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#7347 • • Lost-Soul los pallos

climate:
äh, että pitikin eksyä anttilan DVD-osastolle *igor* ...nyt olen 4 uuden levyn "onnellinen" omistaja... leffojen suhteen joskus mopo karkaa käsistä *nauru*


eihän tuo voi olla mitenkään päivän :( Itselläkin välillä menee mopo käsistä leffojen suhteen, mutta kyllä se aina on =)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jutu

Posts: 3,054

#7348 • • Jutu Blondi
Sisko joutu sairaalaan kun sen keuhkokuume paheni ja huomenna olis äidin synttärit. Kivat juhlafiilikset meidän perheessä *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

TeppoPerkele

Posts: 87

#7349 • • TeppoPerkele Kumikameli
*Huoh* Takas inttiin lomilta *grr*

--
<--- With Every Beautiful Note....
I'm Where I Want To Be..... --->

kiiki

Posts: 491

#7350 • • kiiki hankala

climate:
äh, että pitikin eksyä anttilan DVD-osastolle *igor* ...nyt olen 4 uuden levyn "onnellinen" omistaja... leffojen suhteen joskus mopo karkaa käsistä *nauru*



hei, kohtalotoveri! mulle tosin tarttu anttilan dvd-osastolta tänään vaan kolme leffaa mukaan *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#7351 • • sapeli jokukukamikä?
Raahasin liian kauan liian raskasta olkalaukkua, nyt on hartia ja kylki kipeät - olin myös liian kauan liian kylmässä ulkoilmassa, ja vitutus on aika kova. *eiei* Eikä oikein ehdi tekemään mitään mitä oli suunnitellut; päikkärit jää väliin (onneks on ediä), huonetta ei ehdi siivoamaan (mut mupsu ymmärtänee)... Mut, nyt ettei mene enempää aikaa tämän voivotteluun, pitää rynniä suihkun kautta hakemaan mupsu lomille *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zenny

Posts: 1,145

#7352 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Miten nää perjantait on aina mul niiiin helvetin tylsii... ehkä sen takii ku kaikki kaverit on äijiens kaa ja jossai räkälöis dogaas ja ittee ei oikee noi räkälät niin paljo kiinnosta..... no onhan mul kowin rattosa perjantai kahen leffan ja kissan kans.. *jiihaa* *uuh* *nyyh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Pinxu

Posts: 196

#7353 • • Pinxu
Kaverit lähti Vantaalle.Ja mullehan ei voitu puhuu mitää,ku mä oisin voinu vaikka haluta mukaan! V****** siis nää kaverit!!! *kivatsulle**släp*
ee102

Posts: 775

#7354 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tän päiväinen oikeudenkäynti kesti niin helvetin kauan. *uuh* Oma todistamisvuoro oli vasta 6 tunnin päästä oikeudenkäynnin alkamisesta, joten istuskella sai. Jännitti, ahdisti, pelotti ja tylsistytti. Enkä kerenny syömään ennen lähtöä, joten kauhee nälkä oli koko päivän. Väsyttiki, ku nukuin edellisen yön tosi levottomasti ja ihan liian vähän. Sit nytki meni yöunet kai sen oikeudenkäynnin takia. Onneks se on nyt ohi. *poks*
anthocyan

Posts: 1,511

#7355 • • anthocyan Kohti valoa...
Pitäs saada lisää vaatteita *grr*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#7356 • • astaroth Guest
[iso]VITTUSAATANAVITUNPASKA![/iso]
Jarcco

Posts: 17

#7357 • • Jarcco
loma loppuu kohta.. eikä unirytmi toimi vieläkään *uuh*
Hurjimus

Posts: 188

#7358 • • Hurjimus Team Yökukkujat
On se sitten niin kumma että yksi ainoa ystävä saa pilattua muuten niin lupaavan illan ylimielisellä ja loukkaavalla käytöksellä.. *grr* *uuh*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

Rocca

Posts: 3,064

#7359 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
darra... ja toiset popittaa *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Unik

Posts: 4,117

#7360 • • Unik
Huomenna on TAAS maanantai...