31,307 posts, 1,566 pages, 8,542,886 views
serotonot:
---
sakk303:
jaa no mulla puskee vähän :( - oloa päälle kun päätin eilen yrittää aloittaa, toisen kerran eläessäni, röökilakkoa.. nooh, tässä on nyt jotakuinkin 14h takana ja alkaa pikkuhiljaa ekat ahistukset iskemään ja savu-ukot kyttäävät mieleni solmuisilla poluilla.. päässä pyörii nyt vaan tyyliin "rööki-sitä-rööki-tätä-en-en-en-polta-tai-mitä-jos-sittenkin-yhden".. oon vasta lakon alkutaipaleella ja on näin pirun vaikeeta Pitäisköhän vaan olla kiusaamatta itseään ja painua pihalle henkosille.. vaikeeta :(
---
käy ostaa nikotiinipurkkaa tai muuta vastaavaa vieroitustuotetta ja opettele ensin tavasta eroon. Toi nikotiiniriippuvuus poistuu helposti sen jälkeen..
Injektio:
Voi V***u sentään.. vietiin autotallista kajarit, soitin ja vahvistin.
Jos joku huomaa et jossain myydään peerlessin mid-bassoja + seasin diskantteja + jvc:n kd-s8r soitinta ja spl dynamicsin S-2604 vahvistinta niin ilmoittaa minulle kiitos.
Tekis mieli antaa varkaalle runtuun oikeen kunnolla... x/
Ana-5000:
---
Injektio:
Voi V***u sentään.. vietiin autotallista kajarit, soitin ja vahvistin.
Jos joku huomaa et jossain myydään peerlessin mid-bassoja + seasin diskantteja + jvc:n kd-s8r soitinta ja spl dynamicsin S-2604 vahvistinta niin ilmoittaa minulle kiitos.
Tekis mieli antaa varkaalle runtuun oikeen kunnolla... x/
---
Kantsii googlettaa huolella noita ja tehä ebayhyn, huuto.net:iin ja muusikoiden.net:iin hakuja