päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,125 views

UnityF

Posts: 15,721

#6901 • • UnityF joo just se

ZaZa:
*lohduttel* Joo, tää mun "ystävä" kääntää myös kaiken niin, että mä oon se paha tyyppi. Et mä oisin tehny väärin..
Ei vaan jaksa tällästä... *uuh*



Tiiän tunteen erittäin hyvin.. *uuh* Mulla oli elämäni paskin joulu mm hänen takia. kokovuosi suuniteltiin ja puhuttiin ja nyt se teki oharit koska oli tärkeämpääkin tekemistä.. sitten kun ollaan koko vuos puhuttu että tää jouluilta on meijän perinne niin eeei viestissä tuli ei tää mikään perinne sentää oo ollu *ding* + että kun kerroin että oon paskana ja pettyny kun se ei tuu niin vastaus: ihan sama miten sä voit mulla on ainakin hauskaa.

olen nähnyt hänet 2 kertaa joulun jälkeen. ekan kerran hän tuli tänne hakemaan ystävänsä kanssa pari hänen ystävänsä tavaraa. hän oli niin tekopirteä että muutkin pyöritteli päätä kun hän lähti. (he viipyivät silloin joku 7min).
toisen kerran hän haki täältä vain rahat ja lähti. muuten en hänestä kuule mitään. et *taputapu* vaan..

Ja tässä on koko syksyn aikana tapahtunu meijän välillä niin paljon ja koitan ymmärtää mutta kyllä se mun ymmärtäminenkin loppuu joskus. Enää en vain jaksa olla se pyörä joka on olemassa hänelle vain silloin kun hän hyötyy minusta jotain. ainakin siltä tuntuu.. kun vippien tulo lakkasi niin lakkasin olemasta hänelle...
'
Et jii-haa vaan.

onneksi on muutamia ystäviä joihin luotan ja tiedän että ne tykkää musta juuri tälläisenä kun oon ja ei oo mun kanssa sen takia että ne hyötyis jotain. Toi ystävän menetys vain sattui paljon kun olin tuntenu hänet monta vuotta jo ennen kun hän alkoi käymään bileissä ym ym.. ja hän oli mulle iso tuki silloin kun mulla oli suruaika. Mut ehkä kaikki päättyy aikanaan.. jopa ystävyydet.. *uuh*
Late

Posts: 3,441

#6902 • • Late team Lasse
Sain noudettua kotiteatteri sarjan huollosta. Kun kaikki oli taas aseteltu kotona paikoilleen (ja kiroiltu johtohen kanssa) huomasin että vika ei ole hävinnyt mihinkään. Taas joutuu autoa lainaamaan ja kikkailemaan että saa tuon perkeleen laitteen huoltoon ja sama uudestaan noudettaessa.

"blaa, blaa, blaa koekäytetty OK!" *dissaa**igor*
Cassu

Posts: 634

#6903 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Sain herätä siihen että äiti itki alakerrassa.....Mummi oli nukkunu pois.....no mutta kaikki olikin niin selvää kun ikää 92v ja syöpä ja niin heikko....mutta on se totaallinen muutos tosi rankkaa...*nyyh*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Mellu-

Posts: 4,006

#6904 • • Mellu-
UnityF, *hali* *lohduttel*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#6905 • • hyperventilaatio Guest

UnityF:
...
Mut ehkä kaikki päättyy aikanaan.. jopa ystävyydet.. *uuh*


Jep.
Itsekin olen tuollaista läpikäynyt viimeaikoina. Monet vanhat kaverit, joiden kanssa ennen tuli pyörittyä paljon, ovat vain ajan myötä jääneet ja tilalle on tullut uusia. Osasta olen luopunut ihan tarkoituksella, koska en jaksa ja halua sietää loputonta paskaa omaan niskaani ystäviltäni. Muutos on tietty iso, mutta afterall tunnen olevani taas pikkasen onnellisempi. Voimia.
Avatar
#6906 • • candyraver Guest
Mikäköhän siinä on,että jos sanoo, että on huono päivä ja ettei jaksa jutella kenenkään kanssa niin sit pitää alkaa oikeen porukalla soittelemaan kavereitten kännyköitten kautta, että tahtoo puhua ja tahtoo auttaa etc.
Kun pointti oli just nimenomaan siinä että ei JUST TÄNÄÄN halua kenenkään kanssa puhua mistään asiasta kun tulee vaan entistä pahempi mieli ja nyt jo on niin paha olla että ei tiedä miten päin pystyisi huomiseen asti kestämää.*uuh*
Ymmärrän kyllä, että ystävät on huolissaan jne. ja arvostan sitä*sydän* mutta mun mielestä pitäs osata arvostaa myöskin sitä, että jos sanotaan että ei halua jostain aiheesta puhua, niin se yleensä sitten kanssa tarkoittaa sitä*eiei*
Nyt mulla on vaan lähinnä entistä pahempi mieli kun jouduin ajattelemaan asioita joita en olisi halunnut juuri tänään ajatella.*poks*
Eikä se tarkoita sitä, että haluaisin vaan lopullisesti unohtaa tän asian,ei todellakaan, se vaan tarkoittaa sitä, että musta tuntui siltä että mulla ei riitä voimavarat tänään kyseisen asian setvimiseen...
Avatar
#6907 • • + Guest
Nukuin kuuden tunnin päikärit koska väsytti. Millonkohan uni sit taas seuraavan kerran tulee..
*AnnU*

Posts: 157

#6908 • • *AnnU* NanneNanneNanne
vitutti nähdä tänään pitkästä aikaa frendi, joka on omistanu elämänsä nykyään narkkaamiselle!!

--
*sydän**sydän**sydän*

Chatte

Posts: 4,085

#6909 • • Chatte Team Teknolipat :)

Cata:
Nukuin kuuden tunnin päikärit koska väsytti. Millonkohan uni sit taas seuraavan kerran tulee..


Näitähän nyt ei enää kutsuta päikkäreiksi. Ne on yöunet. Tai no, riippuu milloin nukuttu, miten häiriintyneet yöunet... *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#6910 • • Enkeli Guest
Uniongelmat *kivatsulle*
UnityF

Posts: 15,721

#6911 • • UnityF joo just se

hyperventilaatio:
Jep.
Itsekin olen tuollaista läpikäynyt viimeaikoina. Monet vanhat kaverit, joiden kanssa ennen tuli pyörittyä paljon, ovat vain ajan myötä jääneet ja tilalle on tullut uusia. Osasta olen luopunut ihan tarkoituksella, koska en jaksa ja halua sietää loputonta paskaa omaan niskaani ystäviltäni. Muutos on tietty iso, mutta afterall tunnen olevani taas pikkasen onnellisempi. Voimia.



Ehkä tosiaan on helpompi päästää irti koska en enää vain jaksa tätä paskaa 24h. en väitä olevani puhdas pulmunen mut kyllä koen että mua on loukattu aika paljonkin ennen kun annoin takaisin. Ehkä nyt kun päästän irti niin opin nauttimaan elämästäni uudella tavalla.



Mellu-:
UnityF, *hali* *lohduttel*



*super**hali*
Late

Posts: 3,441

#6912 • • Edited Late team Lasse

Avernian:
Hifi Krugissa huollossa? *vink*



Ei ollu siellä, asia onneksi korjaantui jo pienellä yhteydenotolla. Postimies tulee hakemaan laitteet pian ja palauttaa ne toimivina. *hihu* Ei harmita enää yhtään niin paljon, mitä nyt joutuu pakkaamaan ne taas illalla.
ezzy

Posts: 8,060

#6913 • • ezzy Droid-pappa

Cata:
Nukuin kuuden tunnin päikärit koska väsytti. Millonkohan uni sit taas seuraavan kerran tulee..



sama vika, ja sitten pyörimistä koko yö ja just ja just jaksoin nousta ja hiipiä duuniin 10.30 *ding*
hemuz

Posts: 2,178

#6914 • • hemuz kätevä emäntä
Yöl taas sattu masuun ja joutu kattoo chattii. Sit ei nukuttanu aamul pitkään.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#6915 • • Aziz Combat Fighter
Mun levyt ei oo vielkää tullu :( Sais luvan tulla viim. huomenna!
Jarcco

Posts: 17

#6916 • • Jarcco
Onnellisesti rikoin yhden lempi tuopeistani yöllä *eiei*
Avatar
#6917 • • MiSSy* Guest
Todella paha puutostila... *hmph* apua on pyydetty mut se tulee varmaan kuukauden viivellä *grr*
miikku

Posts: 111

#6918 • • miikku
menin aamul automaatille et ois saanu rahaa et ois saanu tupakkaa mut BLINK "korttisi on vanhentunu ota yhteyttä pankkiisi"...kyllä ketutti..
Tiinuliinu81

Posts: 510

#6919 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Duunikoneeseen on laitettu suodatus ettei pääse kaikille nettisivuille.. Esimerkiksi tänne. Paitsi erilliseltä "surffaus"koneelta.. Aika p*rseestä koko homma*grr**hmph*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Avatar
#6920 • • greenie Guest

*PinkBunnY*:
Duunikoneeseen on laitettu suodatus ettei pääse kaikille nettisivuille.. Esimerkiksi tänne. Paitsi erilliseltä "surffaus"koneelta.. Aika p*rseestä koko homma*grr**hmph*



Mulla ei olis mitään sitä vastaan, jos munkin duunissa olis sama. Voisin nytkin lukea ennemmin esim. Stock Market Wizardsia, mikä mulla on mukana, koska täällä on muutoin aika hiljaista :)