ZaZa:
Joo, tää mun "ystävä" kääntää myös kaiken niin, että mä oon se paha tyyppi. Et mä oisin tehny väärin..
Ei vaan jaksa tällästä...
Tiiän tunteen erittäin hyvin..

olen nähnyt hänet 2 kertaa joulun jälkeen. ekan kerran hän tuli tänne hakemaan ystävänsä kanssa pari hänen ystävänsä tavaraa. hän oli niin tekopirteä että muutkin pyöritteli päätä kun hän lähti. (he viipyivät silloin joku 7min).
toisen kerran hän haki täältä vain rahat ja lähti. muuten en hänestä kuule mitään. et *taputapu* vaan..
Ja tässä on koko syksyn aikana tapahtunu meijän välillä niin paljon ja koitan ymmärtää mutta kyllä se mun ymmärtäminenkin loppuu joskus. Enää en vain jaksa olla se pyörä joka on olemassa hänelle vain silloin kun hän hyötyy minusta jotain. ainakin siltä tuntuu.. kun vippien tulo lakkasi niin lakkasin olemasta hänelle...
'
Et jii-haa vaan.
onneksi on muutamia ystäviä joihin luotan ja tiedän että ne tykkää musta juuri tälläisenä kun oon ja ei oo mun kanssa sen takia että ne hyötyis jotain. Toi ystävän menetys vain sattui paljon kun olin tuntenu hänet monta vuotta jo ennen kun hän alkoi käymään bileissä ym ym.. ja hän oli mulle iso tuki silloin kun mulla oli suruaika. Mut ehkä kaikki päättyy aikanaan.. jopa ystävyydet..