päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,926 views

sapeli

Posts: 11,768

#6881 • • sapeli jokukukamikä?
ja taas lohkes yks hammas... *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

minttu83

Posts: 179

#6882 • • minttu83
On kaikenlaista mielessa ja siks oon aivan pihalla. Siina ei nyt oo mitaan pahaa mut kun unohtelen sen takia kaikki rakkaat ihmisetkin ja loukkaan heita...olis varmaan aika koota ittensa :)

--
Wake me up when September ends

Maihku

Posts: 1,186

#6883 • • Maihku neiti hankala
Hirvee flunssa iskeny*nuha**uuh*
megu

Posts: 103

#6884 • • megu
että tänää ois sitte viimine lomapäivä.. huome takas sinne oikee mukavaa koulun puolee... eikä kyllä vähempää vois kiinnostaa.. helpost vois pitää viel ens viikonki lomaa.. mut eipä viitti.. kait sinne on taas raahauduttava, ja alottetava oikee kunnol opiskelu... *hahjust*
Mellu-

Posts: 4,006

#6885 • • Mellu-
älyttömän huono olo ja vitutus ja masennus ja vaikka mitä

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#6886 • • astaroth Guest
En millään haluaisi mennä huomenna töihin.
Bio

Posts: 4,429

#6887 • • Bio The Bullies / Pinky

Mellu-:
älyttömän huono olo ja vitutus ja masennus ja vaikka mitä



vähän sama olo.. tuli hiukan liikaa dokattua molempina päivinä
A-E

Posts: 528

#6888 • • A-E Detroit Techno Militia
Lontoon reissu ohi. Jeesus kun oli hauskat neljä päivää. Lontoossa jopa paisto lähes kaikki päivät aurinko ja oili noin 10 astetta lämmintä. Joten ei olluit todellakaan vittu kiva tulla takas tänne, kun Suomessa on loskaista ja paskaista ja huomenna pitää mennä aamulla duuniin.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Avatar
#6889 • • hyperventilaatio Guest
Siirtojohtoteoria *grr*
Se on kyllä niin syöveristä etten löydä mistään motivaatiota lukea sitä. Ja tenttihän mulla on vasta aamukahdeksalta. *taputapu*
sensus

Posts: 124

#6890 • • sensus Trance can set you free...

Ritu_:
Uni ei tule ja on kaikinpuolin huono olla. Masentaa ja ahdistaa.



No voi *uuh* Kyllä se uni pitäis tulla, kunhan et ajattele sitä mennessäsi nuggumaan ja kirjan lukeminen auttaa usein *hymy* Masennukseen ja ahdistukseen voisi auttaa kyseessä olevien olotilojen aiheuttajista jubailu vaikka ystäviesi kanssa *hymy*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

Avatar
#6891 • • Taika Guest
Töissä taas*eiei*
No, onneksi komeroita siivotessa ei tarvitse ajatella yhtään mitään..
Sinza

Posts: 2,227

#6892 • • Sinza
Väsyttää. Eikä kiinnosta yhtään *eiei*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Kagetora

Posts: 55

#6893 • • Kagetora KeltainenGalaktinenSoturi
Kämpässä on ihminen, joka vaan juo.. Pelottaa.. Säälittää.. On ihan avuton olo. Kyl se kait tästä. Toivon mukaan. Eipä ainakaan ite tee mieli, kun oven vieressäkin jo haisee viinalle.
Avatar
#6894 • • Cera Guest
tuntuu siltä et päässä helisis kulkusia ja jokaista jäsentä särkee ja viinivivivinkikikii.
inhottaa seki et marisee asiasta.
melkeimpä voisin siis ihan suoraan sanoa että kuume nousee taas ihanasti ja kohta mä itken silmiä päästäni.
oloahan ei paranna se että pyörryin töissä ja löin pääni ja tohon tulee salee maailman isoin kuhmu ja rrah.

inhottaa just nyt ihan kaikki.

tääl ei oo ees maitoa. tai limua. ja mä taisin eilen ajatella sen limppari lakonki aloittamista.

IIIIIIIIIIIITKETTÄÄ ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Fyrisch

Posts: 4,525

#6895 • • Fyrisch
tänää taas viikoks duunii, blää :(
ZaZa

Posts: 262

#6897 • • ZaZa
*grr* Tällä hetkellä tunnen niin suurta vihaa ja pettymystä yhtä ihmistä kohtaan... Se kun ei edes näytä ymmärtävän missä teki väärin... *grr*
No, ehkä sille meidän ystävyys olis sit vaan ihan pikku juttu...
Joidenkin mielestä, saatan reagoida tähän asiaan liian rajusti, mut mua ei kiinnosta.

Jos ihminen, johon pitäs voida luottaa ja jolle kertoo salaisimmat salaisuutensa ja kaikki mielessä liikkuvat asiat joita ei voi muille kertoa, paljastuu valehtelijaks ja "selkäänpuukottajaks" niin, miks hitossa mun pitäs antaa anteeks ja olla niinku mitään ei ois tapahtunu? Mun mielestä mulla on oikeus olla loukkaantunut! Ja mua surettaa kun menetin hyvän ystävän.

En ois kyllä ikinä uskonut että ystäväni vois tehdä tällästä!
Etenkin ne tekstarit kun kysyin että onko kyseinen asia tapahtunut.
"en tekisi ikinä mitään sellasta sulle"
"ei mulla ole syytä valehdella sulle".. HAH HAH HAA!!!!! Niin vissiin... valheita valheita.

Onneks on edelleen pari hyvää ystävää jotka pysyy rinnalla. "tosi ystävät jää, loput karsiutuu...."

Ah, kiitos että sain purkaa tunteeni tänne... *kiitoskiitos*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

UnityF

Posts: 15,721

#6898 • • UnityF joo just se

ZaZa:
*grr* Tällä hetkellä tunnen niin suurta vihaa ja pettymystä yhtä ihmistä kohtaan... Se kun ei edes näytä ymmärtävän missä teki väärin... *grr*
No, ehkä sille meidän ystävyys olis sit vaan ihan pikku juttu...
Joidenkin mielestä, saatan reagoida tähän asiaan liian rajusti, mut mua ei kiinnosta.

Jos ihminen, johon pitäs voida luottaa ja jolle kertoo salaisimmat salaisuutensa ja kaikki mielessä liikkuvat asiat joita ei voi muille kertoa, paljastuu valehtelijaks ja "selkäänpuukottajaks" niin, miks hitossa mun pitäs antaa anteeks ja olla niinku mitään ei ois tapahtunu? Mun mielestä mulla on oikeus olla loukkaantunut! Ja mua surettaa kun menetin hyvän ystävän.




mulla on ihan sama juttu meneillään... huoh. en olisi koskaan uskonu... olo on niin poljettu ja nyt kun on tapahtunu kaikkee niin oisin mielusti jakanu ne hänen kanssa niin ei. ihan vitun sama. Ja niinkuin hänet tunnen niin hän kääntää tän koko jutun niin että se onkin mun vika ja hänessä ei ole mitään vikaa.. *hmph*

liian pitkä ja arka aihe että ees avautuisin tota enempää...*uuh*
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#6899 • • Edited Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mua nuijii niin perkeleesti. *grr**dissaa**taputapu* elämä hymyilee...*kivatsulle**uuh**eiei* tekis mieli hajottaa paikat..

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

ZaZa

Posts: 262

#6900 • • ZaZa

UnityF:


mulla on ihan sama juttu meneillään... huoh. en olisi koskaan uskonu... olo on niin poljettu ja nyt kun on tapahtunu kaikkee niin oisin mielusti jakanu ne hänen kanssa niin ei. ihan vitun sama. Ja niinkuin hänet tunnen niin hän kääntää tän koko jutun niin että se onkin mun vika ja hänessä ei ole mitään vikaa.. *hmph*

liian pitkä ja arka aihe että ees avautuisin tota enempää...*uuh*



*lohduttel* Joo, tää mun "ystävä" kääntää myös kaiken niin, että mä oon se paha tyyppi. Et mä oisin tehny väärin..
Ei vaan jaksa tällästä... *uuh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan