päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,233,656 views

JXL

Posts: 135

#6841 • • JXL
Ei saanut nukutuksi koko yönä *igor* *eiei* Meni koko yö vaan sängyssä pyörimiseen. Ja ku tänään pitäs jaksaa juhlii koko yö! *kivatsulle* On mulki ongelmat *nauru*
Kanelli

Posts: 191

#6842 • • Kanelli kesyttämätön
Perhanan Keskisuomen läänit ja kunnat ja alueet! *grr*

töissä siis pientä ahdistusta, mutta ohimenevää kun töitä enää pari tuntia ja sitten.. ah. friidom. *pahis*

--
...she can be all four seasons in one day.

2000

Posts: 420

#6843 • • 2000 Opetuslapsi
Kävin lukemassa ensimmäistä kertaa elämässäni poliisin internetsivustoja ja siellä on listattuna ystäväpariskunta *uuh*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#6844 • • Viola00 Guest
Töihin töihin.. kivaa olla 22 asti töissä *eiei*
Onneks sen jälkee se meininki alkaa !
Late

Posts: 3,441

#6845 • • Late team Lasse
vittu 16e pelkkä pizza, ei lähteny edes nälkä alkuunkaan *dissaa*
jansq

Posts: 197

#6846 • • jansq Team Emmätajuu

Late:
vittu 16e pelkkä pizza, ei lähteny edes nälkä alkuunkaan *dissaa*



WTF? Missä noin kallista pizzaa on?

--
loud music is good for you

Avatar
#6847 • • greenie Guest

Late:
vittu 16e pelkkä pizza, ei lähteny edes nälkä alkuunkaan *dissaa*



Veikkaus: Pizza Hut? ;)
Late

Posts: 3,441

#6848 • • Late team Lasse
Ravintola Vespassa kävin, lounaspizza 5:llä täytteellä.

vespa boikot (tm)
discopöllö

Posts: 128

#6849 • • discopöllö Bijou
Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä! *hmph*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Avatar
#6850 • • greenie Guest

discopöllö:
Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä! *hmph*



Hanki itse *hmph*

Pitäisikö ihmisten solidaarisuuden vuoksi viillellä ranteitaan? Naiset ensin!
Juhgu

Posts: 7,921

#6851 • • Juhgu Virnistelijä

discopöllö:
Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä! *hmph*



Omien asioiden murehtiminen ja hauskanpito kielletty kunnes Aasian kriisiin on saatu ratkaisu.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Late

Posts: 3,441

#6852 • • Late team Lasse

discopöllö:
Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä! *hmph*



Ihan oma valinta jos jämähtää paikalleen tuon katastorfin takia. Olen pahoillani että niin moni ihminen on menettänyt henkensä, mutta en aio juuri muuttaa omaa elämääni sen vuoksi. Parhaansa voi silti tehdä auttaakseen uhreja ja heidän omaisiaan.

Vaikka esim mun tämänpäivänen ongelma on ihan mitätön tässä mittakaavassa (ja varmaan kaikissa muissakin) niin ei siitä tarvitse koko palkonippua nenään laittaa. *hihu*
Karski

Posts: 6,049

#6853 • • Edited Karski Pomon kätyri

discopöllö:
Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä! *hmph*



Miljoonat ihmiset kärsii joka päivä jostain,
niiden koko elämä on yhtä painajaista,
ne ei o koskaan kokenu mitään sen parempaa
kuin se nälänhätä/köyhyys/tauti/saaste/sotahelvetti
jossa ne elää nyt.

Mitäs siihen sanot. Vedetäänkö kaikki nyt
itsemme jojoon.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Claquesous

Posts: 3,206

#6854 • • Claquesous viidettä kolonnaa


discopöllö:

Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä! *hmph*



Entä Iranin maanjäristykset 2001, joissa kuoli jotain 50 000 ihmistä ja sadat tuhannet joutuivat kodittomiksi? Entä miljoonat Afrikan nälkäänäkevät, jotka elävät pahinta painajaista koko elämänsä? Entä Tshetshenian siviilit, joita ryöstetään, raiskataan, kidutetaan, ja jotka asuvat täysin tuhotuissa rauniokaupungeissa. Tai lukemattoman muun konfliktin siviilit, jotka elävät lohduttomassa kurjuudessa, kuten esim. Darfur.

Kannattaa muistaa myös ne muut kriisit eikä vain niitä, joissa on kuollut muutama länsimainen turisti.

--
32. of December

discopöllö

Posts: 128

#6855 • • discopöllö Bijou
Valitettavasti mun on vaikea suhtatutua tähän yhtä sarkastisesti kun teidän, sillä lähipiiristä kaksi perhettä ja yksi isä on kadoksissa. Kohteliaisuus ja empaattisuus olisivat nyt arvossaan, besserwisser asenteen sijaan. (Enkä siis tarkoita itseäni kohtaa vaan yleisesti.)

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Kolera

Posts: 4,256

#6856 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

discopöllö:
Valitettavasti mun on vaikea suhtatutua tähän yhtä sarkastisesti kun teidän, sillä lähipiiristä kaksi perhettä ja yksi isä on kadoksissa. Kohteliaisuus ja empaattisuus olisivat nyt arvossaan, besserwisser asenteen sijaan. (Enkä siis tarkoita itseäni kohtaa vaan yleisesti.)


Lähinnähän porukkaa vituttaa se, että nyt taas kun jotain vähän isompaa tapahtuu niin kohkataan kuinka kauheaa tämä onkaan, vaikka kärsimystä ja kuolemaa tapahtuu koko ajan eikä vain silloin kuin uutiset näyttävät sitä.

Oma elämähän siinä hajoo jos rupee ressaa jokaisen asian takia, kun kaikki on niin kamalaa.

Yleisesti olen itse tuskaillut tämän globaalin vääryyden paljoutta, mutta itsestäni en löydä niin paljoa että jaksaisin sitä vastaan lähteä taistelemaan sinne missä sitä todellakin on vaan tyydyn angstailemaan yksin ja vinettämään siitä muille.

Totta on että en osaa edes tuntea juurikaan mitään pahaa oloa tällaisesta asiasta koska se ei kosketa minun lähipiiriäni tai sitä isompaakaan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sparffo

Posts: 238

#6857 • • sparffo Team Aerobic
mua masentaa se kun en lähtenyt rush:eihin *nyyh*
taas tää fucking yksin reissaaminen esti *piru*
vielä enemmän harmittaa se kun toi oli viimeinen rush, aktiasalilla *uuh* ja ens vuonna ei ehdi taas kovinkaan ahkerasti kierrellä bileitä, melkeen joka viikonloppu jotain kisoja *hymy* no onnex se ny edes on hauskaa *iloinen*

no ei mulla oo syytä valitella, toisilla menee huonommin *yessir*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

deena

Posts: 276

#6858 • • deena tenukeppi
niih,kipeenä kotona kun rushit on alkamassa.......hmh.ja kersat pamautti raketin äsken parvekkeelle,pjerkele!

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

innae

Posts: 1,377

#6859 • • innae PaskaJätkä
Kaikki vitun juhlat (uusi vuosi, vappu etc.) pitäisi lailla kieltää. Silloin kaikki menee vaan vittu päin helvettiä. VIttu.

--
PaskaJätkä

ZaZa

Posts: 262

#6860 • • Edited ZaZa
Olipas Kiva uuden vuoden alotus.... Ihminen joka esitti parasta ystävääni loukkas mua todella pahasti. Sattuu ja itkettää... Mitä pahaa mä olen tehnyt että ansaitsen tollasta kohtelua.
En voi käsittää minkä takia sun piti tehdä näin mulle. Ilman valehteluu asiat olis korjattavissa, tai ei edes olis mitään korjattavaa. Ja tolla sun valehtelulla tuhosit kolme ystävyys suhdetta! Toivotavasti oot nyt tyytyväinen!!!!!!

edit: Ja poistin viel vahingos kaikki kommentit mun profiilista. Piti poistaa vaan erään tietyn ihmisen kommentit mut vahigos meniki kaikki..... *grr*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan