päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,944 views

Maina

Posts: 261

#3381 • • Maina
*kivatsulle**kivatsulle**nyyh*
Väsyttää...
Avatar
#3382 • • Cera Guest
arh. niisk. tajusin et, en nähnyt viimeviikol paratiisi hotellia.
kamalaa.
Elmiira

Posts: 1,446

#3383 • • Elmiira

andi--:
---
Jää~*:
No itse olen ollut tyhmä ja luottanut...
Parempi pysyä kylmänä, kovana ja tunteettomana...

---

Vaikka joskus sattuu ja pahasti niin olis se elämä helvetin tylsää ja väritöntä ilman ihastumisia ja tunteiluja. Kyllä se siitä, vaikka nyt pahalta tuntuukin *uuh*



Totta joo ja kyl tää taas tästä pikkuhiljaa....

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3385 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
helvete.. mä oon saanut flunssan. Koska tähän pitää keksiä joku järkevä syy, niin syytän la- ja su- yön välisiä unia (4h) ja liian vähäistä c-vitamiinin saantia *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

S-T

Posts: 1,195

#3386 • • S-T Pieni

Hyzenthlay:
helvete.. mä oon saanut flunssan. Koska tähän pitää keksiä joku järkevä syy, niin syytän la- ja su- yön välisiä unia (4h) ja liian vähäistä c-vitamiinin saantia *igor*


Antti on kans just tommonen, että aina kaikkeen sairauteen on pakko olla joku syy ja sitten se korjaa juttuja ottamalla vitamiinipillereitä, juomalla paljon vettä tjsp. ja sitten sitä ärsyttää, jos se ei keksikään, mistä pipi johtuu *hahjust*

--
Pieni on kaunista.

Chatte

Posts: 4,085

#3387 • • Chatte Team Teknolipat :)
Vieläkin on naamantai. *igor*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#3388 • • astaroth Guest
Kännykkä hävisi duunipäivän päätteeksi, vittu että vituttaa. Ja juuri pahimpaan mahdolliseen hetkeen!*kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle*

Saatananperkeleenvittuuuuuuuuu...!!!!*nyyh*
Dave

Posts: 1,750

#3389 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Chatte:
Vieläkin on naamantai. *igor*

Ei enää kauaa *lohduttel*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3390 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

S-T:
Antti on kans just tommonen, että aina kaikkeen sairauteen on pakko olla joku syy ja sitten se korjaa juttuja ottamalla vitamiinipillereitä, juomalla paljon vettä tjsp. ja sitten sitä ärsyttää, jos se ei keksikään, mistä pipi johtuu *hahjust*



No mutta täytyyhän tähän olla joku syy.. *iloinen* en oo ravinnut itseäni tarpeeksi hyvin jonka seurauksena puolustuskyky on väliaikaisesti alentunut ja flunssapöpö iskee. Ehkä tää johtuukin lopulta rahan puutteesta - yritin säästää juomalla vettä mehun sijasta *hahjust*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#3391 • • Marianne Guest
Ei saanu nukuttua viime yönä ollenkaa prkl!!*poks* vissiin hyvä päivä tulossa*hahjust*
Saara

Posts: 1,954

#3392 • • Saara #2970
nukuin pommiin, vaik ei mulla koulua oo (kesäloma, jei!) ni olisi kuitenki pitäny mennä selvittämään hieman koulujuttuja sinne... *igor*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

serotonot

Posts: 3,137

#3393 • • serotonot Paul Easy

neiti etsivä:
Ei se flunssa tullutkaan.. *nyyh* Yrittänyt kyllä on, mutta mä haluan saikkua!!! Mä haluan nukkua koko päivän, syödä karkkia ja lukea sarjakuvia!!! Mä haluan!!! Ei voisi vähempää kiinnostaa mennä töihin... *poks*


mikset sit mee valittaa masennuksesta? Sillä saa saman tien vähän useamman päivän ja kaiken lisäks voit maata kivassa lääkepöhnässä ne päivät ni ei jää turhia muistikuvia
serotonot

Posts: 3,137

#3394 • • serotonot Paul Easy

neiti etsivä:
---
serotonot:
mikset sit mee valittaa masennuksesta? Sillä saa saman tien vähän useamman päivän ja kaiken lisäks voit maata kivassa lääkepöhnässä ne päivät ni ei jää turhia muistikuvia

---


Se ei enää mene läpi.. *nauru*


yksityiset lääkärit...
keijukainen

Posts: 1,599

#3395 • • keijukainen kiksumurmeli
kurkku niiin kipee ettei pysty nielemää mitää *igor*

--
*seepla*

kilobitti

Posts: 2,419

#3396 • • kilobitti 1-2-3 techno
Päivä alkoi kun heräsin raastavaan kurkkukipuun. Hetkeä myöhemmin kuulin jotain joka sai uskoni parisuhteisiin rapistumaan entisestään...vieläpä oikein urakalla.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

äm

Posts: 2,376

#3397 • • äm
Mikä on, kun ei taidot riitä *hmph*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

UnityF

Posts: 15,721

#3398 • • UnityF joo just se
Niin kauniit kasvot
mutta haavoittuneet,
kovia kokeneet.
Hän ei osaa enää pelätä,
itkeä, surra.
Hän ei enää odota.
Lasittunu katse tyhjyteen,
kylmä kosketus sydämeen.
Oli ollu se hetki,
sininen hetki.
Avatar
#3399 • • Marianne Guest

neiti etsivä:
---
Marianne:
Ei saanu nukuttua viime yönä ollenkaa prkl!!*poks* vissiin hyvä päivä tulossa*hahjust*

---


Rakas ystäväni, onneksi sinullakin on tänään huono päivä.. *vink* *lohduttel* *hali*




Kiits lohdutteluista, tuun kohta poikkeaa ja piristää sun päivää*hali*
Saara

Posts: 1,954

#3400 • • Saara #2970
vähänkö hajottaa.... sain tos kuulla et ei ole mitään varmaa tietoa et jatkuuko mun ”kesäduuni” ensi lauantain jälkeen enään. *nyyh*

Tosi kiva ilmottaa näin myöhään et pitäis ehkä kattoo muuta duunii vaik asiasta oli jo sovittu. no täytyy kai olla sossupummina kesän.....taas.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.