päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,524 views

Late

Posts: 3,441

#6721 • • Late team Lasse
Mun kaikki jouluviestit joita eilen lähetin on kadonneet jonnekkin matkalla. Kukaan ei vissiin saanu sitä. *uuh*
RainChild

Posts: 909

#6722 • • RainChild
Näin kauhean unen, jossa ystävääni hakattiin *nyyh*, enkä pystynyt itse tekemään midn *uuh* *uuh* .
Jätti huonot fiilikset ja olen vieläkin melko järkyttynyt *ding*

--
Rainchild is back home

KittysDead

Posts: 381

#6723 • • KittysDead Trooper
Tylsää

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

T-rex

Posts: 262

#6724 • • T-rex ku(i)va tomaatti
pääsen perjantaina aamu-seitsemältä töistä ja seuraava työvuoro alkaakin jo seitsemältä lauantaina. Good bye nukkumisvälipäivä ja uuden vuoden suunnitelmat *uuh*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Avatar
#6725 • • Taika Guest
Kipeä olo*eiei*
Lisää buranaa siis..*joo*
Avatar
#6726 • • GoA Guest
Onnistu taas vaihteeks aukomaan päätään väärässä paikassa väärään aikaan. Jalo taito mulla. *igor*
UnityF

Posts: 15,721

#6727 • • UnityF joo just se

mayah:
Epävarmuus isosta asiasta ja odotteleminen.. *uuh* Ja kinderi ei vastaa puhelimeen, vaikka haluisin jutella.



*nyyh* mä en saa ladattua mun puhelinta.. oon ollu liikenteessä kun en oo pystyny olee kotona kun niin moni asia ahistaa... *uuh* mä tässä just teen viritelmää jolla onnistuisin korjaa mun laturin.. mäkin haluun jutella siun kanssa niin monesta asiasta.. mikään ei ole enää hyvin *nyyh*
aivastus

Posts: 499

#6728 • • aivastus Ärsyttävä
Sohaisin siivotessa silmäkulmaani, ja nyt se perkele vuotaa taas. Toivottavasti ei tikit irronnut. :(

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Sparkling

Posts: 740

#6729 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
olin eilen 'vähän' dokaamas ja nyt tää hedari ei meinaa lähtee millään *grr**piru*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Metsäpiru

Posts: 418

#6730 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Hoh.. no paskaa on vaikkapa se että jäädyn kuoliaaksi, kurkku niin kipeä ja turvonnut että hyvä kun saa happea ja lisänä vielä krapula ja joku hemmetin allerginen reaktio *igor* pahkuroita ja kutinaa *sars* *eiei* ja se että ei pysty nukkumaan kun on näin kamala olo *nyyh*
Avatar
#6731 • • Injektio Guest
Unirytmi vähän sekasin ja pitäis töihin lähteä *uros*
ee102

Posts: 775

#6732 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Injektio:
Unirytmi vähän sekasin ja pitäis töihin lähteä *uros*



Sama homma. *joo* Yheksältä pitäs olla töissä, mutta en oo saanu vieläkään unta. Kerkes tulla jo nälkäki, ja piti sit nousta ylös syömään. Pitäs kai valvoa aamuun asti ku muuten ei pääse sängystä ylös, mutta pelkään pahoin, että raja tulee vastaan tossa kohta, kuuden maissa ja mitäs sitte... *poks* Varmaan nukahdan, ja nukun pommiin.
Samu81

Posts: 1,224

#6733 • • Samu81 kokolihaa
Sekasin on joo rytmit ja muut.
Piti sitten vielä kaiken lisäksi mennä innoissaan iskemään vähät rahat kalliseen kamerakännykkään, sitä ikäänkuin joulahjana itselle puolustellen.

Myydään sopuhintaan nätti Samsung SGH-P510.

*justjoo*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

subu

Posts: 1,174

#6734 • • subu Suski
en oo nukkunu tuntiakaan viime yönä ja uus duuni alkaa*nyyh**haukottel*
jansq

Posts: 197

#6735 • • jansq Team Emmätajuu
1.vituttaa olla taas duunissa
2.päätä särkee
3.niskat paskana
4.sympatiat kaakkois-aasian suunnalle

not necessarily in this order...

--
loud music is good for you

Sinza

Posts: 2,227

#6736 • • Sinza

jansq:
1.vituttaa olla taas duunissa


Niinpä *eiei*... Alko jo melkein tottua lomailuun *hmph*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

ottonivus

Posts: 148

#6737 • • ottonivus Random juippi
Muksut, vaimo ja itsekin kipeänä kuumetta, nuhaa ja yskää. Fu***ng great!*nuha**sars**eiei*

--
\"anna mennä\"

Karvinen

Posts: 699

#6738 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*nyyh* *nyyh* paha olla . . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Zyklonius

Posts: 1,629

#6739 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

subù:
en oo nukkunu tuntiakaan viime yönä ja uus duuni alkaa*nyyh**haukottel*



Taitaa neitoa vaan jännittää. Hyvin se kuitenkin menee, näytä niille porsaille! *hali*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Philly

Posts: 506

#6740 • • Philly AIM HIGH!
Kaakkois-Aasian maanjäristys *uuh* ei näytä hyvältä, edelleenkin monia suomalaisiakin kateissa...