päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,368 views

Skrapa

Posts: 157

#3321 • • Skrapa
Alahuuli vähän turvonnu ku läväri tuli hankittuu perjantai, ei kivaa... :P Ja töis oli kypsää..

--
No more pain, I'm floating away..

purrr-

Posts: 577

#3322 • • purrr- naked chef
On vain niin harvinaisen vaikeaa huomata olevansa taas vaihteeksi suunnattoman epätäydellinen.

Toinen asia on se, että vituttaa kun en tiedä mitä haluan ja miten pääsen sinne.

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

bubbelgum

Posts: 2,477

#3323 • • bubbelgum ~sylikissa~
Kulta lähti tänään taas takas inttiin *uuh* Ihan outoo olla yksin täällä taas, ku ehti jo tottuu siihen et toinen oli lähellä.. Uni ei tuu ja on ikävä... *nyyh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

UnityF

Posts: 15,721

#3324 • • UnityF joo just se
Tänään tuli 2 vuotta Villen kuolemasta.. *uuh*
Jotenkin vai surkee olo.
En liiku kotoota minnekkään.



*uuh*
Zyklonius

Posts: 1,629

#3325 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Rahat nollissa ja pitäisi loppukuu selvitä ravittuna ja ilomielisenä. Kesän työreissu stressaa, etenkin rahojen riittämisen ja kielitaidon suhteen. *uuh*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

innae

Posts: 1,377

#3326 • • innae PaskaJätkä
Väsyttää, korvaan sattuu, nenä tukos. Ja pitäis mennä suihkuun muttei jaksa/halua kun sit tulee kylmä...Njääh, kai se on pakko potkia vain itsensä tästä liikkeelle että pääsee töihin kuunteleen pomon kiusaaamista...

--
PaskaJätkä

Progress

Posts: 955

#3327 • • Progress
ikävä omaa hanirakasta, joka on tänää bilettämässä Hesas. (Sven Väth)
Onnex nähää jo ylihuomenna. *sydän* *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

MaSari

Posts: 1,986

#3328 • • MaSari space jammer
IIIISO riita pomon kanssa.. Työajasta. En voi tulla kymmentä minuuttia seitsemän jälkeen koska hän määrää niin, vaikka meillä on sopimus että se sopii. Yhtäkkiä se ei enää sovikaan. Mä joudun kävelemään puolet matkasta ja heräämään siis kello 5. Eli vitutus on jo nyt niin suuri että haluisin kuolla. Asiat on muutenkin täällä ihan rempalllaan eikä asiat parane yhtään tämän myötä.. Ja asiahan koskee kaikkia tän yksikön työntekijöitä, joita on täällä noin 100. Minuuttiakaan ei saa myöhästyä ja se on saletti. Mistäköhän sitä löytäis uutta duunia.. Ahdistaa niin että oksettaa..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

bubbelgum

Posts: 2,477

#3329 • • bubbelgum ~sylikissa~
Kaikki *igor*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#3330 • • GoA Guest
Tänään halluihin. Ja vielä ilman alkoholia. *uuh*
_2

Posts: 325

#3331 • • _2

GoA:
Tänään halluihin. Ja vielä ilman alkoholia. *uuh*



Luulis geneven sopimuksen kieltävän tommosen *vink*
innae

Posts: 1,377

#3332 • • innae PaskaJätkä
Toinen :(
Nyt pitäis lähtee töihin, mut ei tahtois nyt... EI kukaan tahtois mennä mun puolesta? Eikö kukaan+ Noh kai sit pitää ite lähtee*uuh*

--
PaskaJätkä

siveys

Posts: 2,492

#3333 • • siveys lovely
nyt meni kyllä oikeasti herne nenään.. mä en nyt hetkeen halua nähdä yhtään lantiohousu/suvaitako homoja/pitkähiuksiset pojat/oikeet skenehirmut/ketä dj:tä haluaisit koskettaa/random täysin turhaa topikkia koko ajan keikkumassa tossa uusiommat-viestit laatikossa.

ilmotelkaa ihmeessä sitten kun foorumia saadaan uusittua.

mä lähden tauolle.
Mikki

Posts: 833

#3334 • • Mikki
yö työ...

--
Names are for friends, so I dont need one.

milla

Posts: 3,699

#3335 • • milla
iha hirvee darra ja morkkis ku en muista eilisest mitää ja oon jotai härönny taassshh :(
Avatar
#3337 • • Marianne Guest
joutuu kattoo kun kaverit lähtee bilettää eikä itse pääse mukaan*nyyh* mutta viikonloppuna sitten*pahis*
HaPsULi

Posts: 170

#3338 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
KAIKKI !!!!!

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Kanifarmari

Posts: 479

#3340 • • Kanifarmari

Wert:
tänää ei taas mikää tunnu hyvältä *igor*



Niinpä*igor* tylsää, tylsää tylsää... paljon on asioita, joita pitäs tehä mut ei huvita... Ja kukaan ei vastaa puhelimeen..