päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,686 views

Avatar
#3301 • • Galadhan Guest
Aamuinen väsymys -> liian hidas herääminen -> kiireellä syöminen -> myöhässä liikenteen sekaan lähteminen -> liian kovaa fillaroiminen kiireessä kuntoon nähden -> kuivuva hiki aamuvuoron ekat puoli tuntia *eiei*

Pitäis varmaan osata ennakoida (=herätä aiemmin) päiväänsä paremmin. *hmph*
Nemes

Posts: 2,099

#3302 • • Nemes Balearium
Tulin kipeeks *nyyh*
Pätkis

Posts: 1,038

#3303 • • Pätkis Pikkis

Orfeus:
Iha vitun poikki ja *poks*


yhdyn edelliseen *hmph*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

ezzy

Posts: 8,060

#3304 • • ezzy Droid-pappa

Pygmi:
---
Orfeus:
Iha vitun poikki ja *poks*

---

yhdyn edelliseen *hmph*



aye. *ding*
Blues

Posts: 5,414

#3305 • • Blues Koning van Afrika
Käynyt avoautoista tuttu vaiva..niska kipeänä ja nukkuminen on epämiellyttävää.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

MaSari

Posts: 1,986

#3306 • • MaSari space jammer
Päätä särkee ja jomottaa ja heitin kahvitkin päälleni *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

akir0

Posts: 2,554

#3307 • • akir0 idleRPG champion 2009
Väsyttää aivan saatanasti ja pitäs saada pätevää koodia aikaiseksi..
Avatar
#3308 • • GoA Guest
Ollut yön duunissa, tuo oli hyvä asia. Mutta nukkunut 1.5 tuntia jonka jälkeen herännyt ja pitäisi kouluunm lähteä tekemäänm koetta johon yritti hieman lukea aamuyöstä. on helvetin äksynä ja kaikki vituttaa.

niin ja aamu lähtee käyntiin riittävän suurella annoksella koffareita ja ediä. tekee kropalle helvetin hyvää.

[muokattu 18.5.2004 10:13]
POSER

Posts: 800

#3309 • • POSER Wimp and Poser
Huomenna Ruotsin tentti, tietokone vittuilee, illalla pitäs mennä duuniin, telkkarista ei tuu mitään hyvää ja kissatkin kusi just sängylle...WITTU !!!

--
Keppiä Jehoville!

misjah

Posts: 3,373

#3310 • • misjah Team Sika
meni ruotsinkoe päin vittua ja huomen ois kirjanpidosta tentti.. *uuh* ja pitäis tehä hulluna rästi hommia kouluun.. muttei jaksais..

--
www.team*possu*.tk

Howdy

Posts: 7,955

#3311 • • Howdy Oldie
Hmm..meitä koulunvihaajia alkaa olla aikamoinen pataljoona *ding* kaikilla pää *poks*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#3312 • • ALIEN Guest

misjah:
meni ruotsinkoe päin vittua ja huomen ois kirjanpidosta tentti.. *uuh* ja pitäis tehä hulluna rästi hommia kouluun.. muttei jaksais..



*nauru* Ei ollut kolmen päivän dokausputkesta siis apua ruotsinkokeelle?? *iihhih*
misjah

Posts: 3,373

#3313 • • misjah Team Sika

alien:
*nauru* Ei ollut kolmen päivän dokausputkesta siis apua ruotsinkokeelle?? *iihhih*


ei ollu ku kahen päivän *känni* putki.. mut ei siitäkään näyttäny olleen apua.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#3314 • • ALIEN Guest

misjah:
---
alien:
*nauru* Ei ollut kolmen päivän dokausputkesta siis apua ruotsinkokeelle?? *iihhih*

---

ei ollu ku kahen päivän *känni* putki.. mut ei siitäkään näyttäny olleen apua.. *nauru*



jaahas! sitä oltiin sit hesarilla selvinpäin!? *släp*
kilobitti

Posts: 2,419

#3315 • • kilobitti 1-2-3 techno
Toi sadekeli ei kyllä oikein motivoi yhtään mihinkään. Lähinnä tekee väsyneeksi ja v-mäiselle tuulelle*uuh*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

MaSari

Posts: 1,986

#3316 • • MaSari space jammer
Vittuvittuvittu!!!

Duunipäivä meni ihan perseelleen työn johdon takia.. ttu! Kiitos elämiemme pilaamisesta..

Ja taidan olla kipunenkin.. Ja matikkaa pitäs jaksaa lukee.. ja bilsaa.. Mitä pahaa mä oon tehny ansaitakseni tämän *nyyh* En tiiä koska nousee noi kinkkukiusaukset kurkusta ylös..

Itseasias toivoisin et mulle tulis oikeen paha flunssa, niin että saisin duunista pari päivää saikkua ja saisin nukkua ja parantua rauhas.. ja ettei koko ajan olis tällanen kiire.. Kohta kroppakin sanoo sopimuksen irti, ku se alko eilen sillä että selkä ja lähentäjä venähti.. *poks*

ja toi sää.. *dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

andi--

Posts: 1,381

#3317 • • andi-- lunttu

kilobitti:
Toi sadekeli ei kyllä oikein motivoi yhtään mihinkään. Lähinnä tekee väsyneeksi ja v-mäiselle tuulelle*uuh*


Joo helevetin sade! Eilen illalla/yöllä putsailin pyörää ja laitoin kesäkuntoon... ja sit ku herää nii TOI ILMA! *igor*

--
- RAAH -

Avatar
#3318 • • hyperventilaatio Guest
Vitun saatanan verot perkele.
Vaikka kuinka päin taas viime kesänä verot laski ja otti vielä varman päälle ”ettei sitten varmasti tarvitse ainakaan maksaa mätkyi”, saa silti pulittaa valtiolle lisää. ja tietysti mitä parhaaseen aikaan talvella. Kyllä opiskelijan kelpaa, kun köyhintä kansaa potkitaan. Alkaa toi työntekokin tuntua yhdeltä perseilyltä, kun kohta veroja pitää maksaa enemmän ku tienaa. Rupeen saatana sutenööriks, ku ei rehellinen työ kannata.
*dissaa**dissaa**dissaa**kivatsulle*
Leppäkerttu

Posts: 225

#3319 • • Leppäkerttu
Sokeritoukka teki itsemurhan mun kylpyammeeseen aamulla kun olin suihkussa*nyyh*
Olenko alasti suihkussa something to die for*ding*