pääsen perjantaina aamu-seitsemältä töistä ja seuraava työvuoro alkaakin jo seitsemältä lauantaina. Good bye nukkumisvälipäivä ja uuden vuoden suunnitelmat
mayah:
Epävarmuus isosta asiasta ja odotteleminen.. Ja kinderi ei vastaa puhelimeen, vaikka haluisin jutella.
mä en saa ladattua mun puhelinta.. oon ollu liikenteessä kun en oo pystyny olee kotona kun niin moni asia ahistaa... mä tässä just teen viritelmää jolla onnistuisin korjaa mun laturin.. mäkin haluun jutella siun kanssa niin monesta asiasta.. mikään ei ole enää hyvin
Hoh.. no paskaa on vaikkapa se että jäädyn kuoliaaksi, kurkku niin kipeä ja turvonnut että hyvä kun saa happea ja lisänä vielä krapula ja joku hemmetin allerginen reaktio pahkuroita ja kutinaa ja se että ei pysty nukkumaan kun on näin kamala olo
Injektio:
Unirytmi vähän sekasin ja pitäis töihin lähteä
Sama homma. Yheksältä pitäs olla töissä, mutta en oo saanu vieläkään unta. Kerkes tulla jo nälkäki, ja piti sit nousta ylös syömään. Pitäs kai valvoa aamuun asti ku muuten ei pääse sängystä ylös, mutta pelkään pahoin, että raja tulee vastaan tossa kohta, kuuden maissa ja mitäs sitte... Varmaan nukahdan, ja nukun pommiin.
Sekasin on joo rytmit ja muut.
Piti sitten vielä kaiken lisäksi mennä innoissaan iskemään vähät rahat kalliseen kamerakännykkään, sitä ikäänkuin joulahjana itselle puolustellen.