päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,167 views

Tumppi

Posts: 58

#3921 • • Tumppi Järjen jättiläinen
Flunssa iski ja huomena ois pitänny mennä Konemetsään...*grr**nyyh*

--
Jaksaa, jaksaa...

martina

Posts: 1,875

#3922 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
aamul klo8-10 välis joku IDIOOTTI yritti murtautuu mun rakkaaseen speedyyn!!!

onneks ei pässy sisälle, eikä tullut mitään pahoja vaurioita... kuskin puolen lukko meni paskaks... 140e maksaa korjaus... ...vakuutus ei korvaa jos alle 150!!!!!! AAAARRGGH!!!!

kuolkaa autovarkaat!!!!*grr*
Avatar
#3923 • • Cera Guest
todellakin VITTU. *uuh*

joku saatanan runkkaripaska on källinyt mun vinttikomeroni tyhjäksi.
Ei mitään ollu jätetty. jotku housutki jotka oli joltain jääny sinne viimevuosisadalta oli viety siitä narulta roikkumasta.
Tuntu jotenki käsittämättömältä kun avasi sen oven sinne komeroille ja katto omaa tyhjää kopperoaan..

siellä oli niin paljon kaikkea millä oli niin paljon muisto ja tunne arvoa ja en vaan saanu niitä mahtumaan tänne yksiöön.. :'(
Luulisin ettei puolillakaan niistä tavaroista oo kenellekkään mitään merkitystä.
Paitsi mulle.
Tuntuu sitäpaitsi tyhmältä itkeä. Tavaroitahan ne vaan..
*nyyh*
UnityF

Posts: 15,721

#3924 • • UnityF joo just se

pyhimys:
Savonlinnassa kuoliaaksi pahoinpidelty poika oli minun pikkuserkkuni. Ei kovin läheinen, mutta silti vaikuttaa paljon enemmän, kun on osittain tuttu uhrina. Lisää vain teon järjettömyyden tuntua entisestään *uuh*




Otan osaa... *hali**uuh*
Amma

Posts: 2,383

#3925 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Pygmi:
Joku saa lainata mulle kenkiä että pääsen hakemaan lounasta prkl. *grr*


Saitko lounasta? Suht hyvästä fiiliksestä päätelleen vastaus lienee kyllä.

Vastaisuuden varalle: jos ei oo kovin kylmä eikä luntakaan maassa, niin miten ois vaihtoehto ilman kenkiä eli toisin sanoen paljasjaloin?

(..Ja kohta tulee [vaihteeks] turpaan niin että tukka lähtee..)

--
*etsiskel*

Avatar
#3926 • • ALIEN Guest
nyt jos joskus olisi tarvetta niska-selkä-hartia hieronnalle! vapaaehtoisia!?! *vink*
keijukainen

Posts: 1,599

#3927 • • keijukainen kiksumurmeli
Joka paikkaa särkee

--
*seepla*

Pätkis

Posts: 1,038

#3928 • • Pätkis Pikkis

Amma:
---
Pygmi:
Joku saa lainata mulle kenkiä että pääsen hakemaan lounasta prkl. *grr*

---

Saitko lounasta? Suht hyvästä fiiliksestä päätelleen vastaus lienee kyllä.

Vastaisuuden varalle: jos ei oo kovin kylmä eikä luntakaan maassa, niin miten ois vaihtoehto ilman kenkiä eli toisin sanoen paljasjaloin?

(..Ja kohta tulee [vaihteeks] turpaan niin että tukka lähtee..)


Kiitti taas. Koska mie olisin sinua lyönyt *uuh* eikä stadissa viitti mennä paljain jaloin. Kaikenlaisia lasinsiruja ja muuta ikävää kun on toi työmaakin tossa =/

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sapeli

Posts: 11,768

#3929 • • sapeli jokukukamikä?

alien:
nyt jos joskus olisi tarvetta niska-selkä-hartia hieronnalle! vapaaehtoisia!?! *vink*



Sama täällä... Ei ole yhtä paha kuin eilen, mutta oudosti kylkiin vähän sattuu just kylkiluiden alapuolelta selässä... *uuh* Pieni tanssiverryttely premissä eilen auttoi tosin vähäsen *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#3930 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian:
---
sapeli:

Samat sanat, paitsi että mä en ees voi yrittää... *uuh* Komplikaatioita... *eiei*

---

Aina kannattaa yrittää. *yessir*



... Ei uskalla *uuh* siin voi mennä liikaa asioita pieleen *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#3931 • • *Mirri* Guest
*uuh*
S-T

Posts: 1,195

#3932 • • S-T Pieni

Cera:
siellä oli niin paljon kaikkea millä oli niin paljon muisto ja tunne arvoa ja en vaan saanu niitä mahtumaan tänne yksiöön.. :'(
Luulisin ettei puolillakaan niistä tavaroista oo kenellekkään mitään merkitystä.
Paitsi mulle.
Tuntuu sitäpaitsi tyhmältä itkeä. Tavaroitahan ne vaan..
*nyyh*


*sääli**lohduttel*
Olis ihan kamalaa, jos joku veis meidän kellarikomerosta kaikki mun muistot *nyyh* Jotenkin tosi outoa.. hyväksyisin senkin jos tulipalossa ne palaisi, mutta että joku vie jotain, millä ei sille kuitenkaan ole niin mitään arvoa...

--
Pieni on kaunista.

Pätkis

Posts: 1,038

#3933 • • Pätkis Pikkis

Cera:
todellakin VITTU. *uuh*

joku saatanan runkkaripaska on källinyt mun vinttikomeroni tyhjäksi.
Ei mitään ollu jätetty. jotku housutki jotka oli joltain jääny sinne viimevuosisadalta oli viety siitä narulta roikkumasta.
Tuntu jotenki käsittämättömältä kun avasi sen oven sinne komeroille ja katto omaa tyhjää kopperoaan..


*lohduttel* hirteen ihan kaiken sortin varkaat! Vittu mitä pelleilyä *dissaa*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Karski

Posts: 6,049

#3934 • • Karski Pomon kätyri
Että voikin yksinkertaisista
asioista tehdä vaikeita *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#3935 • • Jonulih Guest
Olen niin helvetin vittuuntunut, kun mä olen aina se joka tekee ihmisten vuoksi mitä vain, mutta kukaan ei tee mun eteen yhtään mitään!

Vois käydä kaupan kautta ja vetää naamat! *igor**känni*
Kenny

Posts: 701

#3936 • • Kenny Hullu Vinosilmä

Ova:
Tuli sitten otettua tänään ensimmäiset sakot auton kanssa. Äsken Mechelininkadulla tuli ajettua oikeastaan vahingossa sen verran lujaa, että kortti meinas lähteä hyllylle. Onneks ei lähtenyt, koska siinä ois mennyt sitten Danve Valley reissu pieleen ja kaverit ois ollut aika helvetin vihasia. No mut eiköhän tosta opi jotain ja jos ei opi, niin täytyy todeta että tyhmä oon...



Todellakin!!! Vddu, mä olisin varmaan hirttänyt sut siinä vaiheessa!! :P

--
Tao Tao

martina

Posts: 1,875

#3937 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
jo toinen :( tänään.... *uuh*

vaatteet konemetsään jäi pahasti kesken... ...niinku mul aina jää... huuoookaus...
mut kaipa ne jotenkuten menee.*justjoo**iihhih*
sapeli

Posts: 11,768

#3938 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian:
---
sapeli:
... Ei uskalla *uuh* siin voi mennä liikaa asioita pieleen *eiei*
---
Nyt sulla ei ole naista/miestä/eläintä. Jos mokaat, tai vaikka teet kaiken just oikein, mut toista ei kiinnosta, ei ole sittenkään. Jos et veikkaa, et voi voittaa. Toiseksi, olisi sekin mahdollisuus läpikäyty, ja jos ei onnistu, voi siirtyä eteenpäin.



Ei se koskaan oo noin yksinkertaista... Pitää valita joko se että pitää hyvän ystävän varmuudella, tai se että ottaa mahdollisuuden johonkin parempaan ja todennäköisesti tuhoaa kaikki muut välit jos se ei onnistu.

Ottaako mielluummin sata tuhatta euroa käteisenä vai 10% mahiksella miljoonan?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Elmiira

Posts: 1,446

#3939 • • Elmiira
Joku puri mua *hmph*

Luulen, että se oli vain itikka, mut ranne on nyt turvonnu about kaksinkertaiseksi ja koko kättä pakottaa kyynärpäähän asti *uuh* *nyyh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#3940 • • Marianne Guest

Jää~*:
Joku puri mua *hmph*

Luulen, että se oli vain itikka, mut ranne on nyt turvonnu about kaksinkertaiseksi ja koko kättä pakottaa kyynärpäähän asti *uuh* *nyyh*



Purikohan muakin joku samainen ötökkä, paitsi sillä seurauksella että mulla on nilkka ihan turvoksissa, sitä vaan pistelee*grr* saakeli jos ei huomenna pääse Milleniumiin kuin seinäruusuksi tai vaan töpöttelemään tanssilattialle kunnon jamituksen sijasta*nyyh**uuh*