päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,157 views

Sucy

Posts: 256

#3901 • • Sucy
Töissä kun juuri piti aloittaa ensimmäinen postikierros, niin eikös se sitten rupea satamaan! Minä kun vielä niin tykkään tuosta sateesta!*joo*

Onneks nyt jo aurunko taas paistaa!!! *koputtaa puuta kolmasti*
meow

Posts: 1,170

#3903 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
nukuin aamupäiväunet :/

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Tiikerriii

Posts: 1,113

#3904 • • Tiikerriii Tj

Flamie:
ikärasismi....




kaikki varmaan sun ikäluokan ihmiset kokee joutuvansa ikärasismin uhriksi....mutta ootas kun saat lisää ikää niin huomaat että helposti syyllistyy siihen sitten itsekkin*hymy*
toivottavasti tota ei nyt kukaan käsitä mitenkään väkisin väärin...

[muokattu 7.7.2004 13:56]

--
RÄYH!!!!

Avatar
#3905 • • RINY Guest
Ärh, paska olo. *nyyh* Junnaan vittu vaan paikallani vaikka ois miljoonia asioita mitä pitäs tehdä. En vaan osaa tehdä mitää oikeen. Tää päivä ei oo kyl niitä parhaimpia.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3906 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Flamie:
ikärasismi....



se on kyllä totaalisen perseestä, jos esim. työasioissa joku olettaa ammattitaidottomaksi vaan sen takia, että ikää ei ole paljon. Vaikka kokemus tuo osaamista, saa alaikäisenä ja ihan muutenkin epäilya osakseen... ja aina kun puhutaan ikärasismista, sillä tarkoitetaan keski-ikäisten tai vanhempien syrjimistä *dissaa* tää asia saa vihaiseksi.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Epailija

Posts: 5,636

#3907 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Hyzenthlay:
---
Flamie:
ikärasismi....
---
se on kyllä totaalisen perseestä, jos esim. työasioissa joku olettaa ammattitaidottomaksi vaan sen takia, että ikää ei ole paljon. Vaikka kokemus tuo osaamista, saa alaikäisenä ja ihan muutenkin epäilya osakseen... ja aina kun puhutaan ikärasismista, sillä tarkoitetaan keski-ikäisten tai vanhempien syrjimistä *dissaa* tää asia saa vihaiseksi.



Se, mikä oikeasti on perseestä, on että ihmiset raiskaavat kieltämme jatkuvasti termeillä kuten ”ikärasismi”. Rasismi on ihan oma isminsä ja se on käytännössä rotuun perustuvaa syrjintää, mutta pohjimmiltaan jonkin tietyn rodun (yleensä oman) pitämistä muita parempana. Puhukaa vaikka ikäsyrjinnästä, koska sitä te oikeasti tarkoitatte. Tätä menoa aletaan puhua vielä sukupuolirasismista...

*dissaa* Tämä(kin) asia saa ärtyneeksi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#3908 • • sapeli jokukukamikä?
Selkään sattuu... *uuh* Jotenkin varmaan onnistuin yöllä nukkumaan huonossa asennossa ja nyt ei voi oikein olla mitenkään, ei seisaaltaan eikä istualtaan, etteikö siihen sattuis... *nyyh*

Tän on parasta parantua perjantaihin mennessä... *kivatsulle*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#3911 • • Jonulih Guest
Se, etten mä saa sitä yhtä vaikka miten haluaisin.
PERKELE! *igor**piru*
Hetu

Posts: 666

#3912 • • Hetu hetaro
Hirvee flunssa ja viikonloppuna olis konemetsä, jonne en luultavastikaan nyt pääse.. *grr*
sapeli

Posts: 11,768

#3913 • • sapeli jokukukamikä?

Jonulih:
Se, etten mä saa sitä yhtä vaikka miten haluaisin.
PERKELE! *igor**piru*



Samat sanat, paitsi että mä en ees voi yrittää... *uuh* Komplikaatioita... *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tiikerriii

Posts: 1,113

#3914 • • Tiikerriii Tj
tahtoisin kovasti yhteen kouluun...mutta mulla ei ole varaa maksaa sitä*uuh**uuh*

--
RÄYH!!!!

Avatar
#3915 • • Jonulih Guest

sapeli:
---
Jonulih:
Se, etten mä saa sitä yhtä vaikka miten haluaisin.
PERKELE! *igor**piru*

---


Samat sanat, paitsi että mä en ees voi yrittää... *uuh* Komplikaatioita... *eiei*



Et voi yrittää? Kuis? *ding*
lostgone

Posts: 2,493

#3916 • • lostgone
Mulla on varaa saada hermoromahdus kuulemma vasta tammikuussa.. siihen saakka voin unohtaa ajatuksen rentouttavasta viikon lomasta ja keskittyä joukkoon uusia vastuutehtäviä.. tätä mä niin toivoinkin.. *nyyh**sääli*
Onnex mä oonkin ilman laseja*super*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3917 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
On vaan paska ja yksinäinen fiilis..*uuh*
ja lomarahojakaan ei ole tullut vaikka olisi pitänyt..PRKL! *nyyh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

pyhimys

Posts: 622

#3918 • • pyhimys
Savonlinnassa kuoliaaksi pahoinpidelty poika oli minun pikkuserkkuni. Ei kovin läheinen, mutta silti vaikuttaa paljon enemmän, kun on osittain tuttu uhrina. Lisää vain teon järjettömyyden tuntua entisestään *uuh*
ezzy

Posts: 8,060

#3919 • • ezzy Droid-pappa
*ttu ku ottaa päähän herätä sekuntia ennen ku kello soi ja kääntää kylkeä ja huokaista et on niin rento olo ku saa nukkuu *grr*
Pätkis

Posts: 1,038

#3920 • • Pätkis Pikkis
Kipsuttelin töihin näteillä tyttösandaaleilla, 10 min bussipysäkille ja 5 min siitä toimistolle, jona aikana sandaalit ehtivät hiertää molemmat ukkovarpaat verille *eiei* Tiesin kyllä, että ne sandaalit on tarkoitettu vaan pieneen pousailuun hienostojuhlissa mutta en arvannut että ovat noin mahdottomat! Joku saa lainata mulle kenkiä että pääsen hakemaan lounasta prkl. *grr*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.