päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,163 views

sapeli

Posts: 11,768

#3941 • • sapeli jokukukamikä?

Marianne:
---
Jää~*:
Joku puri mua *hmph*

Luulen, että se oli vain itikka, mut ranne on nyt turvonnu about kaksinkertaiseksi ja koko kättä pakottaa kyynärpäähän asti *uuh* *nyyh*

---


Purikohan muakin joku samainen ötökkä, paitsi sillä seurauksella että mulla on nilkka ihan turvoksissa, sitä vaan pistelee*grr* saakeli jos ei huomenna pääse Milleniumiin kuin seinäruusuksi tai vaan töpöttelemään tanssilattialle kunnon jamituksen sijasta*nyyh**uuh*



Jos näin käy niin mä voin opettaa sulle mun kuuluisaa mato-tanssia (tm) *joo* *hihu* Siinä nääs ei jalkoja tarvita - eikä selkää, eikä oikeastaan paljon mitään *hih*

[muokattu 9.7.2004 00:29]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Maina

Posts: 261

#3942 • • Maina
Niiiiin kiukkuinen olo heti heräämisestä lähtien *kivatsulle*

Tosi kiva *uuh*
Roger Roger

Posts: 3,372

#3943 • • Roger Roger Kentti

Maina:
Niiiiin kiukkuinen olo heti heräämisestä lähtien *kivatsulle*


Menkat?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Karski

Posts: 6,049

#3944 • • Karski Pomon kätyri
Vittuku studiokoneen kovo kosahtaa
ja pitää lähtee käymään duunis kesken
loman eikä skootterikaan lähde käyntiin *kivatsulle*
Puhumattakaan päivän muusta ohjelmasta *eiei*

Persepäivä ja illallakin perseet *känni*
Huomenna voi sit kiroilla darraansa
joka ei ratkaissu yhtäkään edellämainituista
ongelmista *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

S-T

Posts: 1,195

#3945 • • S-T Pieni
Mul on joku nuhatauti. Jo useemman viikon ajan ollu omituista nuhaa ja silmien kutinaa, yöllä vaikea nukkua kun ei saa henkeä. Allergiaa mulla on ollut, mutta nyt ei allergialääkkeet tunnu auttavan (voiko merkin vaihtaminen auttaa?), Duactikaan ei kovin paljoa helpota. Tuntuu, etten ole hengittänyt kunnolla pitkään aikaan... *poks*

--
Pieni on kaunista.

micqo

Posts: 1,094

#3946 • • micqo
Tuli noustuu väärällä jalalla ylös,ei oikein starttaa päivä käyntiin...*haukottel**hmph*
pitää yrittää fiilistellä hyvällä musalla jos mieli piristys,yleensä auttaa *joo*
Avatar
#3947 • • Jonulih Guest
Siellä se joku yks perkele oli jonku ämmän luona.
Hajottaa.
Saatanan saatana, miks tää käy mulle.
Flamie

Posts: 478

#3948 • • Flamie
Isoveli soitti 10.00 että hän on tulossa hakemaan auton kun pääsee lomille..*dissaa*
Se niistä pitkään toivotuista yöunista..*grr*
Avatar
#3949 • • Marianne Guest

sapeli:
---
Marianne:
---
Jää~*:
Joku puri mua *hmph*
Luulen, että se oli vain itikka, mut ranne on nyt turvonnu about kaksinkertaiseksi ja koko kättä pakottaa kyynärpäähän asti *uuh* *nyyh*
---
Purikohan muakin joku samainen ötökkä, paitsi sillä seurauksella että mulla on nilkka ihan turvoksissa, sitä vaan pistelee*grr* saakeli jos ei huomenna pääse Milleniumiin kuin seinäruusuksi tai vaan töpöttelemään tanssilattialle kunnon jamituksen sijasta*nyyh**uuh*
---
Jos näin käy niin mä voin opettaa sulle mun kuuluisaa mato-tanssia (tm) *joo* *hihu* Siinä nääs ei jalkoja tarvita - eikä selkää, eikä oikeastaan paljon mitään *hih*

[muokattu 9.7.2004 00:29]



Kiits kaikki apu otetaan tällä hetkellä vastaan, ku koipi ei näytä paranemisen merkkejä, rullaan rollaattorilla paikalle nii opetellaanpa toi sun tanssi*muhaha*
akiapina

Posts: 2,729

#3950 • • akiapina apinaki
Vituttaa aina kun kattoo peiliin, tukka piti leikata kun armeijassahan ei mitään vitun hippejä suvaita ja nyt mulla on tämmönen kuutiopäätukka. Sanoin kyllä äitille että leikkaa kaikki pois vaan mutta ”ei ku mä haluisin koittaa tämmöstä hauskaa tukkaa”. Tä vois olla siisti jos oisin amiksessa, rassaisin autoja ja asuisin Uudessakaupungissa tai Huittisissa (no offence anyone *nauru*)
Maina

Posts: 261

#3951 • • Maina

Roger Roger:
---
Maina:
Niiiiin kiukkuinen olo heti heräämisestä lähtien *kivatsulle*

---

Menkat?



se onkin naisilla ainut syy kiukutella *taputapu*
Elmiira

Posts: 1,446

#3952 • • Elmiira
Töitä, töitä, töitä *uuh*
Talvet koulua ja töitä, kesät kahta työtä...
Miksi pitää olla köyhä opiskelija ja tehdä niin kamalasti töitä silti...

Viimeksi olen ollu lomalla maaliskuun alussa *nyyh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#3953 • • RINY Guest
ärrrrrr.... *kivatsulle**grr**dissaa*
Individual

Posts: 10,942

#3954 • • Individual HYPNO!
Vittu kun tuntuu että koko loma ja kesä menee vain ohitse, eikä mitään järkevää tule tehneeksi koko aikana. Jumittaa vain himassa tai kavereitten luona. No onneksi ens pe pääsee Pulsariin. Olkoon se jonkinlainen lohtu.
Avatar
#3955 • • Taika Guest
Mulla on ikävä*uuh*
aurinko

Posts: 895

#3956 • • aurinko mustikkainen noitanainen

Taika:
Mulla on ikävä*uuh*



niin mullakin :(

[muokattu 9.7.2004 22:50]

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Late

Posts: 3,441

#3957 • • Late team Lasse
Kone oli menny kotona jotenkin päreiksi. Sammunut ukkosen aikana eikä kuulemma käynnisty enää.
...siinähän se sunnuntai taitaa mennä kivasti korjatessa *igor*


-hän joka joskus luotti täysin xp:sen
Mikki

Posts: 833

#3958 • • Mikki
tili tuli, tili meni...
ja lomakin alkaa vast 23.7
*grr*

--
Names are for friends, so I dont need one.

Avatar
#3959 • • Injektio Guest
Loppui kunto TODELLA pahasti kesken konemetsän... nyt jää puolet carbon basedin keikasta ja koko proteuksen keikka näkemät *nyyh* *sääli*

WHY ME!!!!????
bubbelgum

Posts: 2,477

#3960 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmph.. Kulta lähti eilen päästyään intistä pois, kaveriporukan kanssa Jyväskylään juhlii tj 0:aa.. Mikä sinänsä ihan hyvä, ja kiva sille.. Mut tänää sit ne sen ”kaverit” päätti et juu ei me lähetäkkään vielä takas, jäädään toiseks yöks! Eipä oo kultsilla paljoo sanomista, vaikka oli puhetta et se saa kyydin takas tänään, niin ku neljä jätkää päättää niin siinähän sitä sit ollaan... *hmph*

--
Hullu ku pullosta tullu.