31,307 posts, 1,566 pages, 8,538,395 views
Pygmi:
Joku saa lainata mulle kenkiä että pääsen hakemaan lounasta prkl.
Amma:
---
Pygmi:
Joku saa lainata mulle kenkiä että pääsen hakemaan lounasta prkl.
---
Saitko lounasta? Suht hyvästä fiiliksestä päätelleen vastaus lienee kyllä.
Vastaisuuden varalle: jos ei oo kovin kylmä eikä luntakaan maassa, niin miten ois vaihtoehto ilman kenkiä eli toisin sanoen paljasjaloin?
(..Ja kohta tulee [vaihteeks] turpaan niin että tukka lähtee..)
Cera:
siellä oli niin paljon kaikkea millä oli niin paljon muisto ja tunne arvoa ja en vaan saanu niitä mahtumaan tänne yksiöön.. :'(
Luulisin ettei puolillakaan niistä tavaroista oo kenellekkään mitään merkitystä.
Paitsi mulle.
Tuntuu sitäpaitsi tyhmältä itkeä. Tavaroitahan ne vaan..
Cera:
todellakin VITTU.
joku saatanan runkkaripaska on källinyt mun vinttikomeroni tyhjäksi.
Ei mitään ollu jätetty. jotku housutki jotka oli joltain jääny sinne viimevuosisadalta oli viety siitä narulta roikkumasta.
Tuntu jotenki käsittämättömältä kun avasi sen oven sinne komeroille ja katto omaa tyhjää kopperoaan..
Ova:
Tuli sitten otettua tänään ensimmäiset sakot auton kanssa. Äsken Mechelininkadulla tuli ajettua oikeastaan vahingossa sen verran lujaa, että kortti meinas lähteä hyllylle. Onneks ei lähtenyt, koska siinä ois mennyt sitten Danve Valley reissu pieleen ja kaverit ois ollut aika helvetin vihasia. No mut eiköhän tosta opi jotain ja jos ei opi, niin täytyy todeta että tyhmä oon...
Avernian:
---
sapeli:
... Ei uskalla siin voi mennä liikaa asioita pieleen
---
Nyt sulla ei ole naista/miestä/eläintä. Jos mokaat, tai vaikka teet kaiken just oikein, mut toista ei kiinnosta, ei ole sittenkään. Jos et veikkaa, et voi voittaa. Toiseksi, olisi sekin mahdollisuus läpikäyty, ja jos ei onnistu, voi siirtyä eteenpäin.
Jää~*:
Joku puri mua
Luulen, että se oli vain itikka, mut ranne on nyt turvonnu about kaksinkertaiseksi ja koko kättä pakottaa kyynärpäähän asti