päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,481 views

Avatar
#3441 • • GoA Guest

Saara:
Joo, no silloin ku olin vielä teini-ikäinen, en voinu sietää koko kansaa johtuen siitä että asuin silloin sielläpäin Espoota (aivan, Suvela) johon ne kaikki asutettiin, koska sielläpäin oli kaupungin halvimmat vuokrakämpät. Aikuistuessa huomasin ettei ne kaikki ole ns. pahoja tyyppejä. En tosin siedä sitä että jengii ryöstellään jossain steissillä ja puolustaudutaan sillä ettei ne oo sopeunu. Tyhmyyttä ja näyttämistä että uskaltaa se on. Muutenkin osa vaikuttaa niin naurettavalta ku on olevinaan suoraan jostain Comptonista.
Mutta kyllä ne suomalaisetkin nuoret osaavat..... ei kaikki ole pakolaisten vika.



Juu tietenkään kaikkia ei ole pakolaisten vikaa ja vain pieni osa pakolaisista nousee yleensä otsikoihin heidän aiheuttamiensa ongelmien vuoksi. Tosiaan idiootteja riittää kaikkialla. Pointti on vaan se että kun tuntuu ettei tuolle asialle uskalleta/kyetä tekemään mitään. Esim. yhdellä tekijälle on jo jotain 10 tuomiota hallussaan ja silti hän kulkee kaduilla edelleen. Jotenkin tuntuu että suomalaisten kohdalla tuohon puututtaisiin nopeammin. Tosin onpa näitä suomalaisia ”osaajiakin” näkynyt ihan riittävästi. Ja tuosta Suvelasta/espoon cewntrumista niin en tietä mikä on mutta aika vähän omasta mielestäni noita tummia olen nähnyt enkä koskaan ole nähnyt mitään niiden uhoamista. Minua ei myöskään yhtään pelota kävellä kotiin yksin humalassa mitä on tullut täälläpäin tehtyä.

EDIT: mua vituttaa vaan noi samat vanhat juopot joita tuolla näkee päivittäin. Vähentäisivät niiden tukija niin pitäis valita juoko vai syökö.

[muokattu 28.5.2004 11:19]
Saara

Posts: 1,954

#3442 • • Saara #2970

GoA:
Ja tuosta Suvelasta/espoon cewntrumista niin en tietä mikä on mutta aika vähän omasta mielestäni noita tummia olen nähnyt enkä koskaan ole nähnyt mitään niiden uhoamista.



Kauanko oot asunu siellä?

Nimimerkki; asunu siellä 19v.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#3443 • • GoA Guest

Saara:
---
GoA:
Ja tuosta Suvelasta/espoon cewntrumista niin en tietä mikä on mutta aika vähän omasta mielestäni noita tummia olen nähnyt enkä koskaan ole nähnyt mitään niiden uhoamista.

---


Kauanko oot asunu siellä?

Nimimerkki; asunu siellä 19v.



1.5 v. *blush*
Saara

Posts: 1,954

#3444 • • Saara #2970
GoA,
Ei mikään ihme. Tai sitten ne on kaikki hiillostettu pois sieltä.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Keniro

Posts: 369

#3445 • • Keniro

serotonot:
---
Keniro:
Mutu = Manne/puolirapea kääröpää.
En ole rasisti mutta en voi sietää manneja, muuten mulla ei ole tummaihoisia vastaan mitään kunhan ne käy töissä eikä sossulla ja on rehellisiä..

---

Sullahan on terve asenne. ”puolirapea kääröpää”
Joo et ilmiselvästi ole rasisti. Käytkö sä ansiotyössä itse? Oletko täysin rehellinen kaikessa mitä sanot tai teet?

Sun mielestä samantyylisen ihonvärin omaavat ovat samanlaisia? Sama ku sanoisin sun perusteella että kaikki silmälasipäiset ovat rasisteja...


PLUR



phanatic:
---
Keniro:
Mutu = Manne/puolirapea kääröpää.
En ole rasisti mutta en voi sietää manneja, muuten mulla ei ole tummaihoisia vastaan mitään kunhan ne käy töissä eikä sossulla ja on rehellisiä..

---


”En ole rasisti, mutta...” Kuinka tuttu lause. Ottaisitko itse mustalaisen töihin? Ei moni muukaan ja siksi he ovat kortistossa. Koska melkein kaikki mustalaiset ovat työttöminä, heitä pidetään laiskoina eikä oteta töihin, jonka takia melkein kaikki mustalaiset ovat työttömiä jne jne...
Hassua että sinusta ihmisen syntyperä on luotettava mittari arvioitaessa hänen arvoaan.

Suomen kansalaisella on oikeus sosiaaliturvaan, pitäisikö tässä ottaa käyttöön jonkinlaisia ihonväriin perustuvia rajoituksia mielestäsi? Varokaa aurinkoa, jos rusketutte liikaa ni sossun rahahanat sulkeutuu.

[muokattu 27.5.2004 20:39]



Noniin lähdetään sitten siitä liikkeelle että suomessa on juuri sen takia korkeat verot koska juuri nämä ”mannet” pysyvät kortilla työnhakijoina eivätkä ota töitä vastaan kun saavat kortilla olleessaan korvauksia 14euroa päivältä, ja Serotonot mä en tarkota mitään pieniä valkosia valheita että valehtelee mutsilleen et on käynyt koulussa syömässä vaan nimenomaan sitä että kun ne tulee tänne niin ne ryöstää kauppoja ja heittää moottorisahaa sun muuta hameen alle k-raudasta, sitten nostaa vitunmoiset korvaukset sossulta ja parkkeeraa invalidi paikoille mustanpörssin eteen. Joo en käy itse vielä säännöllisesti töissä koska oon vasta 16 ja opiskelen työhön. Maassa maan tavalla ja piste. *taputapu*
innae

Posts: 1,377

#3446 • • innae PaskaJätkä
Ukkonen *pelkääukkosta*

--
PaskaJätkä

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3447 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
nolottaa, kun pankista soitettiin, että mulla on vanha osoite siellä. Enhän ole asunut täälläkään vasta kun 9kk *justjoo* pitäsköhän se muuttoilmotus kohta tehdä..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

serotonot

Posts: 3,137

#3448 • • serotonot Paul Easy

Keniro:


Noniin lähdetään sitten siitä liikkeelle että suomessa on juuri sen takia korkeat verot koska juuri nämä ”mannet” pysyvät kortilla työnhakijoina eivätkä ota töitä vastaan kun saavat kortilla olleessaan korvauksia 14euroa päivältä


Suomessa on sen takia ”korkeat” verot, että niillä voidaan turvata sosiaalinen yhteiskuntamme ja sen erilaiset palvelut, kuten terveydenhuolto, koulutus jne. Mielestäni itseasiassa veroja voisi nostaa entisestään, jotta kyseinen asia voidaan turvata vielä jatkossakin kun ns. ”eläkepommi” putoaa. Se ei johdu vähemmistöstä, joka nostaa tai ei nosta sosiaaliapua, vaikka syyttävällä sormella on aina helppo osoittaa, jotain ryhmää jonka syylliseksi keksii. Sitä paitsi 14 eurolla päivässä ei kovin kummoisesti eletä, minkä ehkä tulet itsekin vielä joku päivä huomaamaan. Yhtä lailla voisin väittää että Suomen korkea verotaso johtuu siitä että rikkaat ihmiset käyttävät hyväkseen Kelan lääkärikorvauksia, jotka ovat kiinteät 60% lääkärikuluista riippumatta niiden hinnasta. Itseasiassa on niin että noin 80% Kelan sairasvakuutuskorvauksista käyttää noin 5-10% kansalaisista.

Keniro:
,ja Serotonot mä en tarkota mitään pieniä valkosia valheita että valehtelee mutsilleen et on käynyt koulussa syömässä vaan nimenomaan sitä että kun ne tulee tänne niin ne ryöstää kauppoja


Milloinkohan tällainen kaupan ryöstö on tapahtunut viimeksi? Joku uutislinkki olis poikaa...

Keniro:
ja heittää moottorisahaa sun muuta hameen alle k-raudasta, sitten nostaa vitunmoiset korvaukset sossulta ja parkkeeraa invalidi paikoille mustanpörssin eteen.


HAHA *hahjust* Vai että vie ne moottorisahoja sun muuta k-raudasta.. Toisekseen sossusta ei noita ”vitunmoisia korvauksia” saa, vaan kuten aiemmin jo kerroin paljon suurempi määrä rahaa menee esim. rikkaiden ihmisten sairausvakuutuksiin. Sitä paitsi kyllähän suomalaisetkin ihmiset varastavat kaupoista, ottavat luvatta käyttöön autoja jne. Onko se sinusta hyväksyttävämpää?

Keniro:
Joo en käy itse vielä säännöllisesti töissä koska oon vasta 16 ja opiskelen työhön. Maassa maan tavalla ja piste. *taputapu*


Nostatko opintotukea? Jos nostat, niin elät minun maksamilla verorahoilla. Itse kävin sinun ikäisenä opiskelun lomassa jo töissä ja maksoin sillä elämistäni.

[muokattu 28.5.2004 13:08]
Keniro

Posts: 369

#3449 • • Keniro

serotonot:
---
Keniro:


Noniin lähdetään sitten siitä liikkeelle että suomessa on juuri sen takia korkeat verot koska juuri nämä ”mannet” pysyvät kortilla työnhakijoina eivätkä ota töitä vastaan kun saavat kortilla olleessaan korvauksia 14euroa päivältä
---

Suomessa on sen takia ”korkeat” verot, että niillä voidaan turvata sosiaalinen yhteiskuntamme ja sen erilaiset palvelut, kuten terveydenhuolto, koulutus jne. Mielestäni itseasiassa veroja voisi nostaa entisestään, jotta kyseinen asia voidaan turvata vielä jatkossakin kun ns. ”eläkepommi” putoaa. Se ei johdu vähemmistöstä, joka nostaa tai ei nosta sosiaaliapua, vaikka syyttävällä sormella on aina helppo osoittaa, jotain ryhmää jonka syylliseksi keksii. Sitä paitsi 14 eurolla päivässä ei kovin kummoisesti eletä, minkä ehkä tulet itsekin vielä joku päivä huomaamaan. Yhtä lailla voisin väittää että Suomen korkea verotaso johtuu siitä että rikkaat ihmiset käyttävät hyväkseen Kelan lääkärikorvauksia, jotka ovat kiinteät 60% lääkärikuluista riippumatta niiden hinnasta. Itseasiassa on niin että noin 80% Kelan sairasvakuutuskorvauksista käyttää noin 5-10% kansalaisista.


---
Keniro:
,ja Serotonot mä en tarkota mitään pieniä valkosia valheita että valehtelee mutsilleen et on käynyt koulussa syömässä vaan nimenomaan sitä että kun ne tulee tänne niin ne ryöstää kauppoja
---

Milloinkohan tällainen kaupan ryöstö on tapahtunut viimeksi? Joku uutislinkki olis poikaa...

---
Keniro:
ja heittää moottorisahaa sun muuta hameen alle k-raudasta, sitten nostaa vitunmoiset korvaukset sossulta ja parkkeeraa invalidi paikoille mustanpörssin eteen.
---

HAHA *hahjust* Vai että vie ne moottorisahoja sun muuta k-raudasta.. Toisekseen sossusta ei noita ”vitunmoisia korvauksia” saa, vaan kuten aiemmin jo kerroin paljon suurempi määrä rahaa menee esim. rikkaiden ihmisten sairausvakuutuksiin. Sitä paitsi kyllähän suomalaisetkin ihmiset varastavat kaupoista, ottavat luvatta käyttöön autoja jne. Onko se sinusta hyväksyttävämpää?


---
Keniro:
Joo en käy itse vielä säännöllisesti töissä koska oon vasta 16 ja opiskelen työhön. Maassa maan tavalla ja piste. *taputapu*

---

Nostatko opintotukea? Jos nostat, niin elät minun maksamilla verorahoilla. Itse kävin sinun ikäisenä opiskelun lomassa jo töissä ja maksoin sillä elämistäni.

[muokattu 28.5.2004 13:08]



Tuota mä en nosta opintotukea ja käyn välillä kylläkin kesätöissä.. Hmm joo ei ole tosta mitään uutislinkkiä tosta moottorisaha jutusta enkä sellasta päästäni keksi mutta mä olin sillon paikalla kun se tapahtu.. Sitten vielä noista veroista että Tampereenkaupunki ei takuulla pistä suurinta osaa verorahoista lääkäri ja terveydenhoito palveluihin vaan tässä tulee taas hyvä esimerkki: Tampereen kaupunki kuluttaa verorahoja mm. Taide näyttelyihin ja Katujen lämmitykseen jotta talvella ei tarvi kävellä lumisella kadulla, tälläisten satsausten takia tampereen kaupunki joutuu karsimaan kouluruokailun tasoa ja kiristämään vyötä sairaanhoito saralla. Luulis että pikkasen tärkeempää tekemistä on verorahoille kun katujen lämmitys. Ja sä et voi tulla sanomaan mulle että romaanit ovat rehellistä ja hyvää väkeä koska mä en tiedä ainuttakaan, mulle niistä ei koskaan ole ollut mitään muuta kun harmia.

Hyvä Sertonot hyvä *justjoo*
serotonot

Posts: 3,137

#3450 • • serotonot Paul Easy

Keniro:
Tuota mä en nosta opintotukea ja käyn välillä kylläkin kesätöissä.. Hmm joo ei ole tosta mitään uutislinkkiä tosta moottorisaha jutusta enkä sellasta päästäni keksi mutta mä olin sillon paikalla kun se tapahtu..


Puhut jälleen kerran varkaudesta. Mä kysyin tosta kaupan ryöstöstä

Keniro:
Sitten vielä noista veroista että Tampereenkaupunki ei takuulla pistä suurinta osaa verorahoista lääkäri ja terveydenhoito palveluihin vaan tässä tulee taas hyvä esimerkki: Tampereen kaupunki kuluttaa verorahoja mm. Taide näyttelyihin ja Katujen lämmitykseen jotta talvella ei tarvi kävellä lumisella kadulla, tälläisten satsausten takia tampereen kaupunki joutuu karsimaan kouluruokailun tasoa ja kiristämään vyötä sairaanhoito saralla. Luulis että pikkasen tärkeempää tekemistä on verorahoille kun katujen lämmitys.


Ja tämä katujen lämmittäminen ja taidenäyttelyt johtuvat myös mustalaisten sosiaalituista. Toisekseen katujen lämmittämisellä ehkäistään sairausvakuutuskuluja, sillä sen avulla ihmiset liukastelevat ja kaatuilevat vähemmän ja näin ollen ei ole niin paljon niistä johtuvia loukkaantumisia ja sitä kautta lääkärihoitoja.

Keniro:
Ja sä et voi tulla sanomaan mulle että romaanit ovat rehellistä ja hyvää väkeä koska mä en tiedä ainuttakaan, mulle niistä ei koskaan ole ollut mitään muuta kun harmia.


Kuinka monta romania tunnet? Sun väitteet perustuu nimenomaan ennakkoluuloihin. Kyllä mä tiedän että jotkut romanit varastaa, mutta niin tekevät myös ”valkolaiset”. Tuota asiaa et edelleenkään kommentoinut yhtään

Keniro:
Hyvä Sertonot hyvä *justjoo*


Ooosny *iloinen*
Keniro

Posts: 369

#3451 • • Keniro

serotonot:
---
Keniro:
Tuota mä en nosta opintotukea ja käyn välillä kylläkin kesätöissä.. Hmm joo ei ole tosta mitään uutislinkkiä tosta moottorisaha jutusta enkä sellasta päästäni keksi mutta mä olin sillon paikalla kun se tapahtu..
---

Puhut jälleen kerran varkaudesta. Mä kysyin tosta kaupan ryöstöstä


---
Keniro:
Sitten vielä noista veroista että Tampereenkaupunki ei takuulla pistä suurinta osaa verorahoista lääkäri ja terveydenhoito palveluihin vaan tässä tulee taas hyvä esimerkki: Tampereen kaupunki kuluttaa verorahoja mm. Taide näyttelyihin ja Katujen lämmitykseen jotta talvella ei tarvi kävellä lumisella kadulla, tälläisten satsausten takia tampereen kaupunki joutuu karsimaan kouluruokailun tasoa ja kiristämään vyötä sairaanhoito saralla. Luulis että pikkasen tärkeempää tekemistä on verorahoille kun katujen lämmitys.
---

Ja tämä katujen lämmittäminen ja taidenäyttelyt johtuvat myös mustalaisten sosiaalituista. Toisekseen katujen lämmittämisellä ehkäistään sairausvakuutuskuluja, sillä sen avulla ihmiset liukastelevat ja kaatuilevat vähemmän ja näin ollen ei ole niin paljon niistä johtuvia loukkaantumisia ja sitä kautta lääkärihoitoja.

---
Keniro:
Ja sä et voi tulla sanomaan mulle että romaanit ovat rehellistä ja hyvää väkeä koska mä en tiedä ainuttakaan, mulle niistä ei koskaan ole ollut mitään muuta kun harmia.
---

Kuinka monta romania tunnet? Sun väitteet perustuu nimenomaan ennakkoluuloihin. Kyllä mä tiedän että jotkut romanit varastaa, mutta niin tekevät myös ”valkolaiset”. Tuota asiaa et edelleenkään kommentoinut yhtään

---
Keniro:
Hyvä Sertonot hyvä *justjoo*

---

Ooosny *iloinen*



Tässä mun pienessä paskasessa kerrostalo lähiössä asui vielä viimekesänä päälle 20 romaania mutta kaikki sai häädön koska ne ensinnäkin ryösti meidän piha kioskin *lmao* ja vei ihmisten mattoja niille tarkoitetusta tuuletus/tamppaus paikasta, ne kyl varasti puheliamiakin ja käslaukkuja tos tiel ja niiden muksut ajeli polkupyörällä keskellä tietä niin että bussit jäi jumittaan ja koko tie oli tukos kun ne vaan sääti jotain paskaa.. Mä tiesin niitä manneja aika paljon kyl ja kaikki ne oli samaa paskasakkia, en sano että suomalaiset ois kaikki perusrehellisiä duunareita sillä onhan meissäkin vikaa mutta yhtähyvin romaanit vois pysyä omassa maassaan ja pistää sielä paikat paskaks.. Niin ja siitä kaupan ryöstöstä, se oli vertaus kuva ja käytin väärää sanaa, en tarkoittanut ryöstöä vaan lähinna niiden varastelua sun muuta, ymmärrätköhän nyt aivan varmasti *igor*

*piis*
serotonot

Posts: 3,137

#3452 • • serotonot Paul Easy

Keniro:



Tässä mun pienessä paskasessa kerrostalo lähiössä asui vielä viimekesänä päälle 20 romaania mutta kaikki sai häädön koska ne ensinnäkin ryösti meidän piha kioskin *lmao* ja vei ihmisten mattoja niille tarkoitetusta tuuletus/tamppaus paikasta, ne kyl varasti puheliamiakin ja käslaukkuja tos tiel ja niiden muksut ajeli polkupyörällä keskellä tietä niin että bussit jäi jumittaan ja koko tie oli tukos kun ne vaan sääti jotain paskaa.. Mä tiesin niitä manneja aika paljon kyl ja kaikki ne oli samaa paskasakkia, en sano että suomalaiset ois kaikki perusrehellisiä duunareita sillä onhan meissäkin vikaa mutta yhtähyvin romaanit vois pysyä omassa maassaan ja pistää sielä paikat paskaks.. Niin ja siitä kaupan ryöstöstä, se oli vertaus kuva ja käytin väärää sanaa, en tarkoittanut ryöstöä vaan lähinna niiden varastelua sun muuta, ymmärrätköhän nyt aivan varmasti *igor*

*piis*



Kyllä mä ymmärrän, mutta sä jätit kokonaan vastaamatta noihin taloudellisiin asioihin mistä meuhkasit aluksi aika rankalla kädellä. Miksi näin? Mä ymmärrän sun asenteen, mutta en minäkään tuomitse kaikkia silmälasipäisiä 87-syntyneitä sen takia että sinä kirjoitat tällaista
Kaizu

Posts: 194

#3453 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
” Lainaa kännykkääs ”
” Heitä euro ”
” saanko kaikki mitä sul on ”
” Haluutko puukosta ”
Jokapäiväistä mustalaisten suusta Kontulassa *grr*
Ei tästä tän enempää mun puolelta.

--
PaartiPaarti

$

Posts: 1,802

#3454 • • $ Destination weekend!
romaanit vois pysyä omassa maassaan....

Siis Suomessa? Etninen vähemmistömme? Tustustuisit historiaan paremmin. Sitäpaitsi he ovat romaneja, eivät romaaneita.
phanatic

Posts: 1,123

#3455 • • phanatic
Vaihtakaapa ton romaanin tilalle sana ”juutalainen”, ”albaani” tai ”serbi” niin huomaatte miten fiksuilta kuulostatte. Natsi-Saksan koulukirjoissa juutalaiset esitettiin suunnilleen samalla tavalla kuin te esitätte romaanit. Aina kun olen saanut turpaan on antavana osapuolena ollut valkoinen mies. Ne pitäs kaikki tappaa!
Keniro

Posts: 369

#3456 • • Keniro

serotonot:
---
Kyllä mä ymmärrän, mutta sä jätit kokonaan vastaamatta noihin taloudellisiin asioihin mistä meuhkasit aluksi aika rankalla kädellä. Miksi näin? Mä ymmärrän sun asenteen, mutta en minäkään tuomitse kaikkia silmälasipäisiä 87-syntyneitä sen takia että sinä kirjoitat tällaista


root:
romaanit vois pysyä omassa maassaan....

Siis Suomessa? Etninen vähemmistömme? Tustustuisit historiaan paremmin. Sitäpaitsi he ovat romaneja, eivät romaaneita.



mayah:
---
Pitäisköhän taas ihan köykäsesti ajatella ennen ku kirjottaa?? Puuttumatta mitenkään siihen kuka on paha ja kuka hyvä ihminen, mut jos sun perusteet vihata tiettyä vähemmistöämme perustuu edes pienimmällä mahdollisella tavalla siihen, et kenen lapset ajaa polkupyörällä keskellä tietä, ni..... Eihän tähän edes voi sanoa mitään. *eiei*

”Ne varastaa ja niiden lapset ajaa keskellä tietä polkupyörillä, pahoja ihmisiä”



Serotonot - Ehkä mä hieman liiottelin mutta jos mä nään asian niin että ne on laiskoja voroja niin kauan kun ne todistaa toisin niin piste sille.

Root - Onko sillä niin hirveesti väliä kirjotetaanko se romani vai romaani? Luulen kumminkin että kukaan ei ole niin typerä että ei sitä ymmärrä jos sanon romaani.. *justjoo*

Mayah - Blaa Blaa, lue muutkin viestit ku toi viimenen niin varmaan tajuat MIKSI ne ovat niin halveksuttavia muutenkin kuin lastensa perusteella (joka muuten oli vaan ohimennen tuleva juttu eikä millään tavalla pää syy siihen miksi niistä en pidä). Ja enköhän mä saa ajatella tasan niinkun mä lystään ettei joku tuu sanoon mulle että mun ajatus maailma on perseestä.. Jos jonkun mielestä hevoset ovat perseestä en varmaan puutu siihen koska se on sen oma mielipide. *dissaa*
serotonot

Posts: 3,137

#3457 • • serotonot Paul Easy

Keniro:
---
serotonot:
---
Kyllä mä ymmärrän, mutta sä jätit kokonaan vastaamatta noihin taloudellisiin asioihin mistä meuhkasit aluksi aika rankalla kädellä. Miksi näin? Mä ymmärrän sun asenteen, mutta en minäkään tuomitse kaikkia silmälasipäisiä 87-syntyneitä sen takia että sinä kirjoitat tällaista

Serotonot - Ehkä mä hieman liiottelin mutta jos mä nään asian niin että ne on laiskoja voroja niin kauan kun ne todistaa toisin niin piste sille.



Sä et edelleenkään vastannut siihen taloudelliseen kysymykseen verovarojen käytöstä ”turhaan” kuten ”katujen lämmitys”
phanatic

Posts: 1,123

#3458 • • phanatic

Keniro:
Ehkä mä hieman liiottelin mutta jos mä nään asian niin että ne on laiskoja voroja niin kauan kun ne todistaa toisin niin piste sille.



Eli jos minä menen poliisille ja syytän sinua pahoinpitelystä on sinun velvollisuutesi todistaa itsesi syyttömäksi? Sinähän se oikeusvaltion ystävä olet.

Ja enköhän mä saa ajatella tasan niinkun mä lystään ettei joku tuu sanoon mulle että mun ajatus maailma on perseestä..



Mutta jos julkisesti leimaat jonkun kansanryhmän varastelijoiksi niinsaat varautua myös perustelemaan väitteesi.

[muokattu 28.5.2004 17:33]
phanatic

Posts: 1,123

#3459 • • phanatic

root:
Siis Suomessa? Etninen vähemmistömme? Tustustuisit historiaan paremmin. Sitäpaitsi he ovat romaneja, eivät romaaneita.



Kumpikin kirjoitusmuoto on oikea.
Keniro

Posts: 369

#3460 • • Keniro

serotonot:
---
Sä et edelleenkään vastannut siihen taloudelliseen kysymykseen verovarojen käytöstä ”turhaan” kuten ”katujen lämmitys”



Jos yhden kadun lämmitys maksaa miljoona euroa niin luulen että ihmisten sillä kadulla murtuneisiin käsiin ja jalkoihin ei kumminkaan miljoonia tuhriinnu ja jos ihmiset maksavat kadun lämmityksen omista veromarkoistaan niin miksi samantien ei voi pistää omaan säästöpossuun sitä rahaa säästöön JOS saattuu joskus kaatumaan ja murtamaan vaikka kätensä niin ettei turhaan maksa siitä kuluvia veroja? *täh*