Saara:
Joo, no silloin ku olin vielä teini-ikäinen, en voinu sietää koko kansaa johtuen siitä että asuin silloin sielläpäin Espoota (aivan, Suvela) johon ne kaikki asutettiin, koska sielläpäin oli kaupungin halvimmat vuokrakämpät. Aikuistuessa huomasin ettei ne kaikki ole ns. pahoja tyyppejä. En tosin siedä sitä että jengii ryöstellään jossain steissillä ja puolustaudutaan sillä ettei ne oo sopeunu. Tyhmyyttä ja näyttämistä että uskaltaa se on. Muutenkin osa vaikuttaa niin naurettavalta ku on olevinaan suoraan jostain Comptonista.
Mutta kyllä ne suomalaisetkin nuoret osaavat..... ei kaikki ole pakolaisten vika.
Juu tietenkään kaikkia ei ole pakolaisten vikaa ja vain pieni osa pakolaisista nousee yleensä otsikoihin heidän aiheuttamiensa ongelmien vuoksi. Tosiaan idiootteja riittää kaikkialla. Pointti on vaan se että kun tuntuu ettei tuolle asialle uskalleta/kyetä tekemään mitään. Esim. yhdellä tekijälle on jo jotain 10 tuomiota hallussaan ja silti hän kulkee kaduilla edelleen. Jotenkin tuntuu että suomalaisten kohdalla tuohon puututtaisiin nopeammin. Tosin onpa näitä suomalaisia osaajiakin näkynyt ihan riittävästi. Ja tuosta Suvelasta/espoon cewntrumista niin en tietä mikä on mutta aika vähän omasta mielestäni noita tummia olen nähnyt enkä koskaan ole nähnyt mitään niiden uhoamista. Minua ei myöskään yhtään pelota kävellä kotiin yksin humalassa mitä on tullut täälläpäin tehtyä.
EDIT: mua vituttaa vaan noi samat vanhat juopot joita tuolla näkee päivittäin. Vähentäisivät niiden tukija niin pitäis valita juoko vai syökö.
[muokattu 28.5.2004 11:19]