päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,037 views

Rubicon

Posts: 550

#17401 • • Rubicon
maanantait on vaan aina yhtä perseestä!*grr*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Waakku

Posts: 158

#17402 • • Waakku




Osteoporoosia ne epäilee. Koska ei normit nikamat tässä iässä murru elvytyksessä.

---


No ei niitten muutenkaan pitäis elvytyksessä murtua koska elvyttäessä painellaan rintalastasta ja nikaman murtuminen/kasaanpainuminen vaatii eri suuntaista rasitusta, esim. kovaa jaloilleen putoamisesta aiheutuva tärähdys tms.

Toivottavasti sut nyt tutkitaan tarkasti mistä moinen johtuu koska nikamien kasaanpainuminen on yleensä traumasta johtuvaa tai vanhojen/osteoporootikkojen vaiva.



Tänään tuli tulokset. Paha lannerangan osteoporoosi ja lievä lonkan. PRKL Ranteet auki! *grr*

--
- ? -

ipe

Posts: 1,845

#17403 • • Edited ipe X-Rust / Holvi

Waakku, 13.11.2006 21:15:
---



Osteoporoosia ne epäilee. Koska ei normit nikamat tässä iässä murru elvytyksessä.

---


No ei niitten muutenkaan pitäis elvytyksessä murtua koska elvyttäessä painellaan rintalastasta ja nikaman murtuminen/kasaanpainuminen vaatii eri suuntaista rasitusta, esim. kovaa jaloilleen putoamisesta aiheutuva tärähdys tms.

Toivottavasti sut nyt tutkitaan tarkasti mistä moinen johtuu koska nikamien kasaanpainuminen on yleensä traumasta johtuvaa tai vanhojen/osteoporootikkojen vaiva.

---


Tänään tuli tulokset. Paha lannerangan osteoporoosi ja lievä lonkan. PRKL Ranteet auki! *grr*



:( Ikävä juttu. Mistäs tuommonen voi johtua noin nuorena? Mä itse luulin kans että mulla on hemmetin vahvat luut, mutta Dexa-tutkimus paljasti että on jonkin asteinen osteopenia. Koko ikäni oon kitannu maitoa reilusti, eikä ikinä oo murtunu ainoatakaan luuta. Kummallista.

Edit: Laitetaan tähän todistukseksi ja selitykseksi vielä että varmaan kun menin tuollasta kirjoittamaan niin parin viikon sisällä mulla on saletisti joku paikka poikki tuntien Mr. Murphyn lakeineen ja nimimerkillä kokemusta on näistä 'ikinä ei oo muuten...' asioista. Tarkkaillaan tilannetta.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Waakku

Posts: 158

#17404 • • Waakku


:( Ikävä juttu. Mistäs tuommonen voi johtua noin nuorena? Mä itse luulin kans että mulla on hemmetin vahvat luut, mutta Dexa-tutkimus paljasti että on jonkin asteinen osteopenia. Koko ikäni oon kitannu maitoa reilusti, eikä ikinä oo murtunu ainoatakaan luuta. Kummallista.



Mä oon vaan paskajätkä. (itsesäälis) No en tiiä. Varmaan mun hoikkuus (laihuus), kova tupakointi aikoinaan, sukuhormonien puuttuminen, vegaanisuus vaikka tuota maidon vaikutusta en osteoporoosin estoon uskokkaan. Mulla on vaan todennäköisesti huonot geenit. En mä muuta järkevää syytä keksi. Eikä lekurikaan osannut muuta kuin ihmetellä.
Osteoporoosia kuitnekin esiintyy suomessa joka kymmenellä ihmisellä vauvasta vanhukseen. Kai siinä on huonoa tuuria kun on osunut omalle kohdalle.

Kyllähän tuo laitto miettimään elämää tästä eteenpäin. Ilmoitin sukulaisille että mut tavoittaa ensivuonna, nyt tarvin aikaa miettiä tulevaisuutta. *hmph*

--
- ? -

plink

Posts: 1,405

#17405 • • plink team paska
mä en saa mitään hyödyllistä aikaseks. :|

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Haiku

Posts: 53

#17406 • • Haiku Saa rapsuttaa
Hirveästi koulutöitä ja kaiken sen lisäksi onnistuin telomaan 5 vuotta sitten leikatun kyynerpääni puntilla viime torstaina*toktok*. No ei mitään vakavaa ehkä tulee olemaan kunnossa viikonloppua varten*piis* No jotain posiitivista on myös, huomenna olen suorittanut SPR:n ensiapukurssin loppuun*enkeli*

--
Know thyself? If I knew myself,
I would run away

Jos löydätte kirjoitusvirheen tekstistäni, niin voitte pitää sen ;)

lostgone

Posts: 2,493

#17407 • • lostgone
Se hetki q laivan upotuksessa joku upottaa sut yhdellä osumalla.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Poppana

Posts: 207

#17408 • • Poppana Tehotyttö
Kaikki ahistaa ja vituttaa*dissaa*

--
*hellokitty*

RiD

Posts: 2,817

#17409 • • RiD Nukemi
*igor*

--
*super* *possu*

asdf

Posts: 3,155

#17410 • • asdf
Ääh liian aikanen herätys huomenna :(
KooKie

Posts: 4,338

#17411 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 14.11.2006 00:46:
Ääh liian aikanen herätys huomenna :(



Vine pois, mä joudun herätä 6.30 vain mennäkseni keskustaan häiritsemään kiireisiä ihmisiä niiden työmatkalla. Otan niin varmasti pataani siellä joltain pinnatiukalla-mummolta. Hyvää Parempi mieli -päivää mullekin vittu. :C Toi toimis niin paljon paremmin esimerkiksi siinä illemmalla 15.30-17.30, kun ihmiset ei olis niin perkeleen aamukärttysiä ja kiireisiä - välttämättä. Tosin onnistuisin mä varmaan päihini ottamaan silloinkin.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

typ0

Posts: 1,892

#17412 • • typ0 syntax error
väsy, kissa, hmm KISSA *senkin**dissaa*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Tiia

Posts: 352

#17413 • • Tiia
Tänään olisi ollut se päivä jollon olisin mennyt klo 13:15 kouluun, mut jouduinkin heräämään jo nyt, koska täti tulee tuomaan jotain tänne aamulla eikä kukaan muu ole enää avaamassa sille ovea.. Jes.
typ0

Posts: 1,892

#17414 • • typ0 syntax error

Tiia, 14.11.2006 07:45:
Tänään olisi ollut se päivä jollon olisin mennyt klo 13:15 kouluun, mut jouduinkin heräämään jo nyt, koska täti tulee tuomaan jotain tänne aamulla eikä kukaan muu ole enää avaamassa sille ovea.. Jes.



pistä äkkiä tädille viestiä että avaimet on jossain jemmassa tuu ite sisää. en jaksa avaa ovee. nukun. kysyttävää? =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Sand3

Posts: 1,157

#17417 • • Sand3 satuolento
se että mä alan taas itkee!!!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

typ0

Posts: 1,892

#17418 • • typ0 syntax error

domi, 14.11.2006 09:14:
Heitä kissa parvekkeelta LUONTOON!



tekis mieli..

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Tiia

Posts: 352

#17419 • • Tiia

typ0, 14.11.2006 08:54:
---
Tiia, 14.11.2006 07:45:
Tänään olisi ollut se päivä jollon olisin mennyt klo 13:15 kouluun, mut jouduinkin heräämään jo nyt, koska täti tulee tuomaan jotain tänne aamulla eikä kukaan muu ole enää avaamassa sille ovea.. Jes.

---


pistä äkkiä tädille viestiä että avaimet on jossain jemmassa tuu ite sisää. en jaksa avaa ovee. nukun. kysyttävää? =D



Noo kerrostalossa on vähän vaikee piilotella noita avaimia mihinkään. Kyllä mä tässä onneks vielä pari tuntia sain nukuttua sen jälkeenkin =)