päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,283 views

UnityF

Posts: 15,721

#1681 • • UnityF joo just se
Niin kipee että tekisi mieli ennemmin itkee kun puhuu.. kurkku ihan turvoksissa ja kuumetta on tasaisesti 38,5 astetta.. *uuh*
olo on kuin hakatulla. toivottavasti paranen ees jouluksi, mä en oo varmaan ikinä ollu niin hiljaa kun nyt nää 2 päivää..*sars*
ämsee

Posts: 722

#1682 • • ämsee
Pieni krapula..*uuh*

--
hyvä yritys

marre

Posts: 105

#1683 • • marre pieni punapää
jouduin muuton takia purkamaan kirjahyllyn osiin ja onnistuin siinä samalla lohkasemaan siitä palasen. *uuh*

ja kaiken lisäks vakuutusyhtiö ystävällisest lähesty mua kirjeellä ilmottaakseen et ne ei voi myöntää mulle sairausvakuutusta jonkun typerän työtapaturman takia (jonka seurauksena mulla oli käsi kokonaisen viikon lastassa, et onpa paha), prkl. *dissaa*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

kuu

Posts: 1,174

#1685 • • kuu tyttttö
Kamala olo voi voi voi voi voi. *hikoil*

--
köh köh

Anna

Posts: 877

#1686 • • Anna Annastiina -teinitornado & VTH-club member-
Auto ei menny katsastuksesta läpi...*igor**igor*

--
"I live in my own little world, but I'm running out of oxygen."

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1687 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Palomarin 6 metrinen ja venäläinen 5 metrinen onkin vaan kaukoputkia *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anqqa

Posts: 4,034

#1688 • • anqqa tirehtööri
aamun epäterveyttä enteilevä tunne kurkussa vihjaili tän hetkisestä 38 asteen kuumeesta *sars*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1689 • • Lost-Soul los pallos

anqqa:
aamun epäterveyttä enteilevä tunne kurkussa vihjaili tän hetkisestä 38 asteen kuumeesta *sars*


sithän sä lähet tänään psykeilemään

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jusuplussa

Posts: 1,292

#1690 • • Jusuplussa UG-///
kaikki menee taas ihan vitun päin vittua...
UnityF

Posts: 15,721

#1691 • • UnityF joo just se

anqqa:
aamun epäterveyttä enteilevä tunne kurkussa vihjaili tän hetkisestä 38 asteen kuumeesta *sars*



tervetuloa joukkoon..
mä oon jo seittämättä päivää kipeenä ja minä hullu kävin kummiskin siinä välissä yhen kerran kaupungilla niin nyt oon muutaman päivän ollu todellakin sängynpohja kalustoo.. Tänään on eka kerta kun jaksan valvoo 2h kerrallan mut silti uni maistuu edelleen aika paljon..
ainakin on univelat nukuttu jos ei muuta..
*nukkuu**sars**nuha**uuh*
Rocca

Posts: 3,064

#1692 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Ei oo mittään pileitä tiedossa ni eipä voisi nauttia juomia....*hmph**eiei**poks**dissaa**uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#1693 • • jesus Guest
Myöhästyin töistä, ja oon varmaan vieläkin kännissä. No ainakin päänsärky alkaa helpottaa. *hikoil*
super-enkuli

Posts: 1,521

#1694 • • super-enkuli
Eilen tuli kulutettua aivan liikaa massia *uuh* Tänään taitaa olla ilta jossain ihan selvinpäin tiedossa katsellen, kun kaverit nautiskelee alkoholia

*eiei* halua!

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Dacey

Posts: 671

#1695 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
tän vuorokauden puolelle päättynyt ilta päätty aivan väärin.. ei sen niin pitäny mennä *uuh* *nyyh*
Howdy

Posts: 7,955

#1696 • • Howdy Oldie

katai:
ihmiset haluavat aina löytää syntipukin ja syyttelevät toisia suotta. ikinä vika ei voi olla omassa käytöksessä tai sen unohtamisessa...



Tottapa totta .. aina pitää se syy olla toisessa vaikka kuinka olis itse jotain aiheuttanu .. samaa mieltä joo *joo* nimim paskaa niskaan tullut ihan kiitettävästi ..

--
Käpy vailla vertaa

Blues

Posts: 5,414

#1697 • • Blues Koning van Afrika

Howdy:
nimim paskaa niskaan tullut ihan kiitettävästi ..



Ja ikävästi se valuu alaspäin *hmph*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Epailija

Posts: 5,636

#1699 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Synkin päivä aikoihin. Mielialaennuste tulevalle viikolle: Sää jatkuu pilvisenä koko viikon ja ahdistuskuuroja on niin ikään luvassa ensi viikon loppuun asti. Vaihteleva tuuli aiheuttaa hajoamisvaaran rannikkoseuduilla ja yhä jatkuva kuivuus taas pinnanpalovaaran koko maassa. Tässä kaikki tällä kertaa. Mielialameteorologinne toivottaa teille erittäin hauskaa joulua!

*igor*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

nvd

Posts: 69

#1700 • • nvd

Jone:

Saman sarjan juttuja puskee täälläkin.

”Miten UNIX:in tiedostonhallintajärjestelmä toimii?”

PLARGHS.



Pitäisköhän huolestua: jäin useammaksi sekunniksi miettimään, että niin, mitenköhän se... :D