päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,236,315 views

tiipi

Posts: 506

#1641 • • tiipi

Chatte:
Olen ihan huonolla tuulella, enkä tiedä edes miksi. Kaikki v#tuttaa eikä oikeestaan mikään - ainakaan niin erityisesti, että osaisin sen nimetä. *uuh* Syysmasennus? Ei, nythän on talvi, ainakin viime yönä sataneista kinoksista päätellen...



ihan sama tilanne eikä mitään tietoakaan syystä *nyyh* toivottavasti vaan menee pois jouluksi. ja kaiken lisäks kiukuttelen kavereille ilman syytä, kun oon itse niin huonolla tuulella. *eiei*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#1642 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Vakuutusyhtiöt my ass*igor*
Ne ovat huijareita kaikki, varsinkin FENNIA.
Kyllä sinne pitäisi kokoajan syytää rahaa
mutta odotas, kun jotain tapahtuu. Esim kolari jossa on täysin syytön.
Sulla menee joku paikka rikki kehosta.
Sitten yrität saada jotain rahaa vakuutusyhtiöstä.
Niin EI tuu mitään, kun FENNIAN omalääkäri väittää, että vamma ei ole tullut kolarista vaan jostain muualta.
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#1643 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Kyseessä on välilevytyrä , joka leikataan kuukauden sisällä akuuttina tapausena.
Fennian lääkäri väittää että minulla on iskias.
Reklamaatio lähtee kyllä pian eteenpäin.*pahis*

[muokattu 15.12.2003 23:39]
Avatar
#1644 • • hyperventilaatio Guest
Olis tänään matikan tentti, johon en sit muistanut ilmoittautua. Meni sit sekin tammikuulle.*eiei*
Chatte

Posts: 4,085

#1645 • • Chatte Team Teknolipat :)
Aaapuva aaapuva, mun viikon Tunisian reissu - kohteena Sousse - onkin muuttumassa reittilennoiksi Tunisian pääkaupunkiin Tunisiin (ilman majoituksia & kuljetuksia, ja yksin siinä maassa on tytön melko extremeä liikkua). Pituutta reissulle kertyy sellaiset kymmenen päivää. Paras kaveri venaa mua Soussessa, jonne on matkaa reilut pari sataa kilsaa Tunisista. Eipähän taas asiat järjesty turhan helpolla ja halvalla *uuh*. Mutta joulua on päästävä pakoon, ja kun tuli sille bestiksellekin luvattua ilmestyä paikalla...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

äm

Posts: 2,376

#1646 • • äm
helvetti - helvetimpi - helvetein *igor*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

bubbelgum

Posts: 2,477

#1647 • • bubbelgum ~sylikissa~
Lääkäri sano että neidillä on todennäkösesti lievä astma ja tunki käteen reseptin lääkkeisiin jotka maksaa vaan 60 euroo *uuh**dissaa**igor**eiei**nyyh**hmph*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Displacer

Posts: 1,828

#1648 • • Displacer
Vielä 3 tenttiä jäljellä ennen joululomaa *nyyh*
ella_

Posts: 1,329

#1649 • • ella_
mulla 2 tenttii *nyyh*

--
Elementary, my dear.

pupuankka

Posts: 869

#1650 • • pupuankka poly-wtf?!
ei päästäkään torstaina kattomaan lotr3:sta *nyyh* poikaystävä oli menny perumaan liput kysymättä multa kun ei ollu saanu mua kiinni *uuh* voi paska. no, näkee sen myöhemminkin.
Avatar
#1651 • • yana Guest
influenssa ei alkunutkaan vielä ja joutui tulla duuniin aamulla :(
helluli

Posts: 381

#1652 • • helluli pupunen / hababambi
kipee*uuh*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

Jimmyfi

Posts: 904

#1653 • • Jimmyfi
ei paketteja vieläkään *igor*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

diezel

Posts: 430

#1654 • • diezel -

Displacer:
Vielä 3 tenttiä jäljellä ennen joululomaa *nyyh*



samoin 3 tenttiä.. vähän vaikeeta tää luku kun kaikki matskut internetissä niin tulee vähän poikkoiltua tännekin.. :(
Avatar
#1655 • • GoA Guest
Ei oo nukkunut kunnolla, vetänyt sitten kofeiinia sopivan annoksen, maha kipeä, päätä särkee, tekee jotain todella typerää oppistehtävää, leipä tippui lattialle -> helvetinmoinen kyrpä otassa.
Blues

Posts: 5,414

#1656 • • Blues Koning van Afrika

Kooaliini:
Ei oo nukkunut kunnolla, vetänyt sitten kofeiinia sopivan annoksen, maha kipeä, päätä särkee, tekee jotain todella typerää oppistehtävää, leipä tippui lattialle -> helvetinmoinen kyrpä otassa.



Koita nyt levätä niin rauhoitut vähäsen *hali*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Elsa F

Posts: 2,763

#1657 • • Elsa F Koululainen :)
Kauhee nälkä ja pitää istua töissä. Millon tää oikeen loppuu ja pääsen syömään?*slurps**justjoo*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Avatar
#1659 • • Marianne Guest
täällä kans tuntuu ett ois tulossa *nuha**uuh*
Avatar
#1660 • • q Guest

PuuhaOsku:
Vakuutusyhtiöt my ass*igor*
Ne ovat huijareita kaikki, varsinkin FENNIA.
Kyllä sinne pitäisi kokoajan syytää rahaa
mutta odotas, kun jotain tapahtuu. Esim kolari jossa on täysin syytön.
Sulla menee joku paikka rikki kehosta.
Sitten yrität saada jotain rahaa vakuutusyhtiöstä.
Niin EI tuu mitään, kun FENNIAN omalääkäri väittää, että vamma ei ole tullut kolarista vaan jostain muualta.
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*


Joo eipä taida usein olla vakuutusyhtiöiden tarjoukset ensimmäisellä kerralla olla ihan kohdallaan. Mut kyllä kai ne aina lopult maksaa vähän realistisemman summan, ku avautuu tarpeeks. Vituttaa se silti ku joutuu turhaa vaivaa näkee et saa rahansa.