päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,240,451 views

Avatar
#1601 • • GoA Guest
Prkl ku o jotain unettomuutta. Kolmen aikaan kukkuu vielä ylhäällä. Eipä tuota sitten kouluunkaan jaksa mennä. *igor*
Yonna

Posts: 372

#1602 • • Yonna
Onnistuin eilen kärtsäämään leivänpaahtimen hellanlevyn päällä käyttökelvottomaksi. Ja nyt en saa paahtoleipää *nyyh*
ämsee

Posts: 722

#1603 • • ämsee
Taas kerran oli pikavoitto auton tuulilasissa! *igor*

Pitäs vissiin opetella liikennemerkit..

--
hyvä yritys

Avatar
#1605 • • ALIEN Guest

PuuhaOsku:
Sain tänään tietää että joudun selkäleikkaukseen.
Kuukauden sisällä*uuh**poks*



ohoh... ei kiva...
jansq

Posts: 197

#1606 • • jansq Team Emmätajuu
Vituttaa olla duunissa ja pakertaa simppana, vituttaa ku väsyttää, vituttaa kaikki maailman idiootit jotka tietty on just meidän asiakkaita. Vituttaa kun on kuuma istua patterin vieressä Vituttaa kun vituttaa. VITTU! *hmph*
Ei hyvä päivä tänään siis...

--
loud music is good for you

Avatar
#1607 • • hyperventilaatio Guest
Olis ollut tänään tentti, mut nukuin pikkasen pommiin. hupsista. *igor*

edit: ja typojakin vielä

[muokattu 12.12.2003 13:07]
display23

Posts: 3,069

#1609 • • display23
sain minuutti sitten tietää et pitää mennä viideltä töihin ja olla koko ilta!
suunitelmat meni ihan vituiks*nyyh*

*dissaa*SHELL*dissaa*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1610 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Sain tänään tietää että mulla ei ole enää vuodenvaihteen jälkeen duunipaikkaa*uuh**uuh*
Että hyvää joulua vaan mulle ja kaiken lisäksi joku hirveä tauti on ottanut vallan ja makaan tod.näk, koko viikonlopun kotona*nuha**sars**uuh**uuh**eiei*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Tetsu

Posts: 688

#1611 • • Tetsu Naksutohtori
Huoh tein yhden ison työn ja en ole vieläkään saanut siitä maksua... On se niin vaikeeta maksaa tehdystä työstä... *eiei*
Howdy

Posts: 7,955

#1612 • • Howdy Oldie
Ihmiset jotka eivät pidä lupaustaan,joiden varaan on laskenut paljon ja joiden takia saattaa iso asia mennä perseelleen .. kiitosta vaan ”hyvät ystävät”

--
Käpy vailla vertaa

Claquesous

Posts: 3,206

#1613 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Vituttaa q oon ollut jo 4kk skolessa ja oon saanut kasaan 4 ovarii vaikka oon istunut ihan koko ajan siellä hornassa itkemässä verta vittumaisten ryhmätöiden parissa ja luennoilla... Sit onnistuin hukkaa 3nen(!) pankkikortin näiden 4n kkn aikana... Lisäx pankist tuli ilmotus et tili oli 60 e miinuksil ja duunist tulee vitun pieni palkka. Kaikkein parast oli et unohdin kokonaan viime ke olleen 1t tentit jo ja joudun taas uusintaan siitäki. Nälkäkin kalvaa eikä oo hilloo.

Lyhyesti sanottuna minulla on vitun iso kyrpä otassa

--
32. of December

<><

Posts: 227

#1614 • • <>< ¤blub¤
en päässy lääkelaskennan uusintatentistä läpi. *hmph* taas vaan sit uusimaan. tänään on muutenki ollu sellanen pillityspäivä.*nyyh*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1615 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Avernian:
---
Hyzenthlay:
opiskelut menee päin persettä, eli ole rahaa ja kun yritin tehdä puuroa, niin maito kiehui yli ilman että huomasin mitään *igor*

---


Maito? *täh* Puuro tehdään veteen.



Mä teinkin riisipuuroa, ja siihen kuuluu maitoa *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1616 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

mikkihiiri:
Vituttaa q oon ollut jo 4kk skolessa ja oon saanut kasaan 4 ovarii vaikka oon istunut ihan koko ajan siellä hornassa itkemässä verta vittumaisten ryhmätöiden parissa ja luennoilla... Sit onnistuin hukkaa 3nen(!) pankkikortin näiden 4n kkn aikana... Lisäx pankist tuli ilmotus et tili oli 60 e miinuksil ja duunist tulee vitun pieni palkka. Kaikkein parast oli et unohdin kokonaan viime ke olleen 1t tentit jo ja joudun taas uusintaan siitäki. Nälkäkin kalvaa eikä oo hilloo.

Lyhyesti sanottuna minulla on vitun iso kyrpä otassa



Joo, mustakin tuntuu, että olen istunut joka päivä koululla, ja opiskellut vielä kotonakin, ja ovareita tulee ruhtinaalliset 6kpl *igor* että tää tyttö on sitten maisteri joskus 40 vuoden päästä.

Ja mua vituttaa ne ihmiset, jotka kertoo, että ”pääsin kurssin läpi kun opettelin yhden laskun ulkoa ja sain 5ov”. *dissaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

UnityF

Posts: 15,721

#1617 • • UnityF joo just se
enemmän kuin kipeenä.. mä oon kuollu..*nyyh*
Avatar
#1618 • • GoA Guest

Unity(f):
enemmän kuin kipeenä.. mä oon kuollu..*nyyh*



Hyvin sä kuitenkin kirjotat kuolleeks. *vink*
UnityF

Posts: 15,721

#1619 • • UnityF joo just se

Kooaliini:
---
Unity(f):
enemmän kuin kipeenä.. mä oon kuollu..*nyyh*

---


Hyvin sä kuitenkin kirjotat kuolleeks. *vink*



joo mä oonkin vähän erikoinen... *vink**nauru*
tosiasiassa sain eilen niin paljon kylmää Lahdessa niin tulin nyt tosi kipeeksi... kuumetta ja nokka vuotaa ja toi mun alaselkä.. en tajuu se on hiton kipee en pysty oikeen kävelemään kun sattuu ihan sikana.. en oikeen tiiä mikä tohon selkään tuli .. ikinä ei oo enne ollu selkä kipee.. Tää taitaa olla elämäni ensimmäinen kunnon selkäkipu kun tekis mieli itkee välillä kun se on niin arka.. *uuh*