päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,919 views

ezzy

Posts: 8,060

#27001 • • ezzy Droid-pappa

hemuz, 17.6.2008 10:56:
---
ezzy, 17.6.2008 10:53:
Hetki sitten mietin vakuutusasioitani ja vähän sen jälkeen tulee soitto, että kolmessa asunnossa rapussani on vesivahinko. O_o minun on yksi niistä. Onneks ei tu itelle kuluja kuivauksista. perseestä tosin toikin...

---


ei sitä rahalla korvata mitään esineitä jolla on tunnearvoa. *lohduttel*
toivottavasti ei menny pahasti.



Ei onneks, seinän sisällä vissiin suurin osa, eli ei mitään näkyvää vahinkoa _tietääkseni_. Tulevat huomenna tutkimaan lisää. Kosteusmittauksia tekivät tossa 1-2kk sitten tms eikä sillon heti ainakaan mitään todenneet...ihme säätöä.
Jone

Posts: 8,258

#27002 • • Jone Archibald Haddock

REivaaja, 17.6.2008 10:25:
45 minuuttia kalpenee tämän rinnalla. Ehkäpä ekaa kertaa tulee oikeasti huono omatunto lihan syömisestä. Tosin liha on liian hyvää jotta voisin sen käytön lopettaa, mutta yritän miettiä vähän tarkemmin mistä hommattua lihaa rupean ostamaan.
No makkarat piristää tunnelmaa. Suomessa en usko noin raakaa lihantuotannon kuitenkaan olevan..

http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=10270



Jesh, se miten rapakon toisella puolella kohdellaan tuotantoeläimiä on hirveää paskaa, mutta onneksi ainakin täällä pohjoismaissa meno on inhimillisempää. Kävin viime vuonna tutustumassa Norjassa erääseen maitotilaan, jota pidetään sielläpäin esimerkkinä suunnasta, johon tuotantoa ollaan viemässä. Lehmät saivat liikkua vapaasti navetassa ja niillä oli siihen runsaasti tilaa, betonilattioiden sijaan lepääminen tapahtui makuualustoilla ja lypsäminen lehmien oman aikataulun mukaan (lehmät menevät omatoimisesti lypsyrobotille kun siltä tuntuu).

Tuottavuutta voi pyrkiä lisäämään viemällä eläimiltä kaikki niiden oikeudet ja kohtelemalla niitä kuin saastaa (tätä tapaa voidaan aika hyvällä omallatunnolla kutsua "jenkkimeiningiksi") tai parantamalla niiden elinolosuhteita. Jälkimmäinen metodi futaa ainakin itselle kivemmin, koska musta on kivempi juoda vaikka vähän kalliimpi lasi maitoa tietäen ettei se ole peräisin elämänsä läpi kärsineistä eläimistä.
J Raninen

Posts: 950

#27003 • • J Raninen

Jone, 17.6.2008 11:46:
musta on kivempi juoda vaikka vähän kalliimpi lasi maitoa tietäen ettei se ole peräisin elämänsä läpi kärsineistä eläimistä.


Eikös se vaikuta jo maidon, lihan jne. makuunkin, jos elukka kärsii, eli sen puolestakaan ei kannattaisi mitään epäinhimillistä kohtelua niille pitää?

Veikee sana muuten toi epäinhimillinen tässä yhteydessä, kun ei tollaseen systemaattiseen rääkkäykseen mikään eläin pysty...
Quakey

Posts: 692

#27004 • • Quakey
prkleen exä ei jätä mua rauhaan! >=( laittaa kokoaja jotai viestii ja haukkuu mut pystyy kokoaja vaik jätin sen yli kuukaus sitte @_@

kauhee vaiva ois vaihtaa numeroo mut ei kai oo mitää vaihtoehtoo *huoh*
Avatar
#27005 • • Annakins Guest
Jepjep. En poistunut tanaan kertaakaan Lansirannalta, mutta jouduin pysahtymaan 7-8 tsekkarilla. Yhdella patkalla jouduttiin kiertaa parikyt kilsaa, koska (edes) CD-autoilla ei saa kayttaa ainoastaan siirtokuntalaisille ja Israelin armeijalle tarkoitettuja teita.

Jos tarkoituksena on suojella maataan niin eiko sita muuria voi rakentaa maan rajojen ymparille? 320 kilsaa rajaa, yli 700 kilsaa muuria.
Josssu

Posts: 506

#27006 • • Josssu
Olen onnistunut viimeisen viikon aikana saamaan itseni ihan mielettömien sotkujen keskelle.
Tämä ei ole totta, tällaista ei voi käydä, ei minulle ainakaan.
Infinitee

Posts: 272

#27007 • • Infinitee

Quakey, 17.6.2008 12:48:
prkleen exä ei jätä mua rauhaan! >=( laittaa kokoaja jotai viestii ja haukkuu mut pystyy kokoaja vaik jätin sen yli kuukaus sitte @_@

kauhee vaiva ois vaihtaa numeroo mut ei kai oo mitää vaihtoehtoo *huoh*



Kannattaa ottaa yhteyttä sun puhelinoperaattoriin ja kysyä et voiko ne laittaa jonkunnäkösen eston tietyille numeroille.. eli tässä tapauksessa sun exän numeroon.
Siren

Posts: 826

#27008 • • Siren Seinäruusu
Väsymys. Viimeki yönä nukuin 8,5 tuntia eikä silti riitä, päikkärit oli pakko ottaa ja olisin niitäki jatkanu jos ois voinu. Tietäs vielä että onko tää vaan mun ominaisuus et pystyn nukkumaan 14 h vuorokaudessa ongelmitta vai voisko tähän auttaa joku vitamiini tjsp. Tyhmää.

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Krotti

Posts: 64

#27009 • • Krotti potikanvääntäjä
vaikee kauppakorkeen pääsykoe.

--
lätyt tulille ja potikat kaakkoo
Krotti @ Irc

Hitchhiker

Posts: 1,754

#27010 • • Hitchhiker
Selkä pirun kippiä, sitä ne huonot työasennot teettävät ja asiasta olen jo muutamaan otteeseen valittanut esimiehelle, joten jollei pian tapahdu muutosta ----> saikkarille.
Avatar
#27011 • • gnomex Guest
Nilkka nyrjähti ja on tosi kipee. Ja miksi juuri nyt kun kaikkee kivaa pääsis kohta tekee *toktok*
Elmiira

Posts: 1,446

#27012 • • Elmiira
Ihan liikaa taas töitä.
Pahimmassa tapauksessa vietän juhannuksen
konetta hakaten *nyyh* V*ttu en ala!!!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

RainChild

Posts: 909

#27013 • • RainChild
Ei hitto kun voi ihminen olla rikki. Tuntuu et täst ei vaan tuu mitään, ja vaikka kuinka yrittäis tai haluis uskoo, niin mikään ei auta *nyyh*

--
Rainchild is back home

plink

Posts: 1,405

#27014 • • plink team paska
2 tunnin yöunien jälkeen tonne paskaan puskemaan, jee.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Miinapiina

Posts: 3,494

#27015 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ei oo näkynyt sateenvarjoa muuton jälkeen, ja eilisen kastumisen jälkeen sit aattelin sellasen tänään käyä hommaamassa... no aamulla sit satokii aikas rankasti, ja olin tosiaankin _märkä_ kun pääsin töihin (ja metrossa olin kyl nii reppanan näköi ku istuin siel ja hiuksist valu vettä naamalle *uuh* ja olin ihan ku uitettu koira *uuh*)

ja on viel tätä lenssua ja kurkku kipiänä, ei o kiva *nyyh*

nyt oon sit koko aamun kuivaillut itteeni föönillä täällä, onneks sellai löyty *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

ravec

Posts: 1,102

#27016 • • ravec
Ihme päivä eilen....niin kova duuni stressi että ei tullut syötyä päivällä kuin yks banaani ja termarillinen kahvia.

Illalla broidin kanssa 2h sauna.
Sitten nuudelipussillinen ja nyt on kooma.

Ei auta....aivo ei toimi.
Quakey

Posts: 692

#27017 • • Quakey

Infinitee, 17.6.2008 16:10:
---
Quakey, 17.6.2008 12:48:
prkleen exä ei jätä mua rauhaan! >=( laittaa kokoaja jotai viestii ja haukkuu mut pystyy kokoaja vaik jätin sen yli kuukaus sitte @_@

kauhee vaiva ois vaihtaa numeroo mut ei kai oo mitää vaihtoehtoo *huoh*

---


Kannattaa ottaa yhteyttä sun puhelinoperaattoriin ja kysyä et voiko ne laittaa jonkunnäkösen eston tietyille numeroille.. eli tässä tapauksessa sun exän numeroon.



soitin jo sinne eikä ne osannu mitää :D ******n dna :P
hemuz

Posts: 2,178

#27018 • • hemuz kätevä emäntä

Quakey, 18.6.2008 12:16:
---
Infinitee, 17.6.2008 16:10:
---
Quakey, 17.6.2008 12:48:
prkleen exä ei jätä mua rauhaan! >=( laittaa kokoaja jotai viestii ja haukkuu mut pystyy kokoaja vaik jätin sen yli kuukaus sitte @_@

kauhee vaiva ois vaihtaa numeroo mut ei kai oo mitää vaihtoehtoo *huoh*

---

Kannattaa ottaa yhteyttä sun puhelinoperaattoriin ja kysyä et voiko ne laittaa jonkunnäkösen eston tietyille numeroille.. eli tässä tapauksessa sun exän numeroon.

---

soitin jo sinne eikä ne osannu mitää :D ******n dna :P



jos ei muu auta nii lähestymiskielto!
Tiinuliinu81

Posts: 510

#27019 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Tiinuliinu81


No mä taas en jaksanut mennä viime la mun kummitytön syndeille*eiei*. Ei vaan jotenkin ollut sellainen fiilis, että halusin mennä sinne vieraiden keskelle. Kivempi käydä omassa rauhassa.



Mä hoidin tän eilen ja vein ihanan My little pony-vauvan, millä oli kantoreppu ym*nauru*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Heli

Posts: 1,489

#27020 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 18.6.2008 09:56:
ei oo näkynyt sateenvarjoa




kohtulotoveri, ei mullakaan näkys olevan tallella ja vettä tulee ku kissalan ovista.

--
ei se väärin ole.