päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,891 views

KooKie

Posts: 4,338

#13461 • • KooKie aka. Petress Pan
En nähnyt vasemman piilarin läpi mitään tänään. Pitäis kait pistää vaihtoon noi "silmät". Saakeli, että ne maksaa paljon.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Freja

Posts: 8,775

#13462 • • Freja Sihteeri
Takaisin Helsingissä. Ei yhtään kiva olla, ei yhtään *uuh*
Kaiken lisäksi taitaa olla flunssa iskemässä *sars*
Masentaa *nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Late

Posts: 3,441

#13463 • • Late team Lasse
Väsyttää ja vituttaa, tänään pitäis vielä aloittaa huomiseen matematiikan uusinta/parannus tenttiin lukeminen ja kirjoittaa useamman sivun pituinen raportti valmiiksi. Ei ole hetkeen vituttanut näin paljon ilman mitään suurempaa syytä. *grr*
Jutu

Posts: 3,054

#13464 • • Jutu Blondi
Sattuu tonne lapaluun luona olevaan lihakseen (joo, mun anatomia on aika heikkoa :/ ) ja nyt pitää toivoa ettei se oo tulehtunut. Ei oikein tee mieli vetää mitään vahvoja tulehduskipulääkkeitä, koska viimeksi mä olin kolme päivää ihan tokkurassa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Aamu

Posts: 999

#13465 • • Aamu you had me at hello
mä en pääse perjantain hyvinkäälle mut niina pääsee *murina*

--
Do you think the expansion will make me fat?

sapeli

Posts: 11,768

#13466 • • sapeli jokukukamikä?

Neiti Etsivä, 26.4.2006 22:44:
On tulossa sen verran hinnakkaat polttarit kaverille, että pakko tehdä töissä ylitöitä.. *hmph*



Aika reilua *eikä*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ravec

Posts: 1,102

#13467 • • ravec
Netti ei ole auennut kämpille....joutuu oleen duunissa myöhällä
lostgone

Posts: 2,493

#13468 • • lostgone
Tulin koulusta & töistä koti ja kämpän eteinen oli revitty (hiottu) alas. Tääl on kauhean pölystä ja tavarat eteisestä on heitetty lattioille. Se mikä kismittää eniten: Isännöitsijä ei vaivautunut ilmoittaa tätä tapahtuvaksi tänä ajankohtana.*hmph*
Tää on mun koti - vaikkei mikään himmeellinen, mut silti - kai niiden pitäis ees ilmoittaa, että ollaan menossa sun asuntoon?*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#13469 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
lostgone: siis mitä *ding* pelottavaa, mulla ei kävis edes mielessä että joku vois tulla omaan kämppään ilman lupaa... ihan käsittämätöntä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

yace

Posts: 463

#13470 • • yace Progempi parempi

lostgone, 26.4.2006 23:27:
Tulin koulusta & töistä koti ja kämpän eteinen oli revitty (hiottu) alas. Tääl on kauhean pölystä ja tavarat eteisestä on heitetty lattioille. Se mikä kismittää eniten: Isännöitsijä ei vaivautunut ilmoittaa tätä tapahtuvaksi tänä ajankohtana.*hmph*
Tää on mun koti - vaikkei mikään himmeellinen, mut silti - kai niiden pitäis ees ilmoittaa, että ollaan menossa sun asuntoon?*uuh*



Joo ite olin kerran suihkus aamul ja sit paukkas huoltomies sisään vessaa korjaa ilmoittamatta mitään ja kaiken lisäks mun vessa ei ollu ees rikki hemmetti
Oleanterinkukka

Posts: 183

#13471 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Harmittaa kun on kutsuttu vapuksi niin moniin eri bileisiin, että pitäisi revetä kolmeksi kappaleeksi. Ehtisiköhän sitä kloonata itsensä? *ding* Kukaan ei voi ymmärtää miksen mene juuri heidän kemuihinsa. Kahdet mä vielä handlaan, mutta ne kolmannet tekee kyl tiukkaa... *hikoil*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Jocular

Posts: 1,359

#13472 • • Jocular Janni
Voi saatanan saatana *toktok* Vuokravälittäjä sano, et uuden kämpän asukas on muuttanu jo viikkoja sitte pois sieltä ja onnistuu ihan hyvin, että voin muuttaa sinne heti ku saan vakuuden kasaan.. Noh, tänää soitti isännöitsijä vaan kertoakseen ettei oo vkl paikalla ja et antaa sen asukkaan puhelinnumeron.. Siinä sitte samalla kerto, että nykynen asukas muuttaa ulos vasta lauantai iltana!!! Ja mähän ajattelin huomenna muuttaa osan kamoista ja lauantai aamuna raavaiden miesten avustuksella loput kamat.. Ei helvete. Soitin sille uudelle asukkaalle ja se ei oo ees alottanu pakkaamista vielä! Ei perkeleenhelvetin*************** Hmmph. Tattis mikä vappu tulee.*igor*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

AnssiV

Posts: 1,798

#13473 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
8 päivää aikaa seuraavan palkkapäivään ja tilit heilahti nollille auton vakuutumaksumuistutuslapun kolahdettua postiluukusta... *uuh* ...ja minä kun luulin että vain opiskelijat kärsivät köyhyydestä... *poks*
Bio

Posts: 4,429

#13474 • • Bio The Bullies / Pinky

aapee, 27.4.2006 13:58:
8 päivää aikaa seuraavan palkkapäivään ja tilit heilahti nollille auton vakuutumaksumuistutuslapun kolahdettua postiluukusta... *uuh* ...ja minä kun luulin että vain opiskelijat kärsivät köyhyydestä... *poks*



Joo, tuntuu välil et opiskeluaikana oli enemmän rahaa.. tosin nyt on joka kuukaus isoja laskuja, esim. asuntolaina ja yhtiövastike sekä lisäks se auton vakuutus.
Verottaja

Posts: 1,174

#13475 • • Verottaja no-life / luuviulu
Hahahaa, koulu osaa taas.
Tänään olis ollu enkun tentti (suullinen) kahdessa erässä. Ite jouduin
myöhempään erään, koska aikaisemmassa ei ollu enää tilaa. No, kaveri
soitti äsken ja sanoi että tuo myöhempi aika on peruttu, ja että kaikki
on siellä aikaisemmassa tentissä. "Koe alkaa kohta, mut tänne voi
tulla viel." Wtf? Olishan se kiva jos pystyis vaiheistumaan suoraan
kouluun, mut nyt tentti olis ohi ennen ku pääsisin perille. Ja tätä
peruuntumistahan ei tietenkään oo missään ilmoitettu, paitsi tänään
koulussa.
Näin se homma etenee.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#13476 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Bio, 27.4.2006 14:01:
---
aapee, 27.4.2006 13:58:
8 päivää aikaa seuraavan palkkapäivään ja tilit heilahti nollille auton vakuutumaksumuistutuslapun kolahdettua postiluukusta... *uuh* ...ja minä kun luulin että vain opiskelijat kärsivät köyhyydestä... *poks*

---


Joo, tuntuu välil et opiskeluaikana oli enemmän rahaa.. tosin nyt on joka kuukaus isoja laskuja, esim. asuntolaina ja yhtiövastike sekä lisäks se auton vakuutus.



Mustakin tuntuu, et olen nyt köyhempi kuin aikoihin.. (valmistuin jouluna). Tili tuli tiistaina ja pakollisten laskujen jälkeen kuukauden elämiseen ei jäänyt oikeastaan ollenkaan rahaa..*uuh*

Ja muutenkin ollu jotenkin ahdistava fiilis koko päivä. Ja päätäkin särkee!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

onni3mk

Posts: 3,973

#13477 • • onni3mk Onni on.
#"%&¤" *grr**senkin**nyyh*

Mun ennakkotehtävät ei ollu menny perille Tampereelle ja ne palautettiin tänään mulle. Posti oli kai ryssiny jotain.

Nyt odotellaan kauhulla, mitä ne päättää, et saanko mä lähettää noi sinne takas ja käsitteleekö ne silti.

--
Onni on.

iriil

Posts: 371

#13478 • • iriil
kämppiksen kone hajosi:( ei tietoa mikä on vika mutta ensi viikolla tulee supernärtti katsomaan sitä. Toivottavasti se löytää vian. Ja toivottavasti ei ole mikään viruksen perkele joka on päässy koneelle (siinä kohtaa kiitos kämppiksen ex).
MaSari

Posts: 1,986

#13479 • • MaSari space jammer
Tuli itkettyä vuolaasti, kun luin viimeisimmän Harry Potterin loppuun. Huhhuh *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

lostgone

Posts: 2,493

#13480 • • lostgone

Hyzenthlay, 27.4.2006 00:23:
lostgone: siis mitä *ding* pelottavaa, mulla ei kävis edes mielessä että joku vois tulla omaan kämppään ilman lupaa... ihan käsittämätöntä.


Yläkerrassa vesivahinko. Isännöitsijä sai kämpänomistajalta avaimen viime viikolla ja sanoi että jossain vaiheessa eteinen tullaan purkamaan. Milloin ja missä vaiheessa, sitä se ei kertonut. Mun puhelinnumeron otti sitä varten, että ilmoittaisi. *hmph*
Nyt mulla ei ole aavistustakaan, että mitä ja milloin tapahtuu seuraavaksi. Ei kauheasti lämmitä toi ajatus, että joku voi marssia sisään ilman mitään ilmoitusta.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.