päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,709 views

Avatar
#22601 • • Annakins Guest
Tajusin just vanhoja blogeja lukiessani, et siit on tänään tasan 2 vuotta ku sain sen typerän tekstarin :/
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#22602 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
13h ollu taas yhteensä koulussa ja töissä ja huomenna olis sama rumba uusiks *poks* henkisesti ja fyysistesti niin poikki..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Santutar

Posts: 405

#22603 • • Edited Santutar Santtusaatana, Kanttura
Mun tämän hetken/elämän raskain puhelu.... taitaa tulla vähäuninen yö*uuh**nyyh*
Muikku

Posts: 427

#22604 • • Muikku
Tapiolan lukiossa vietettiin viimeiset Nahkiaiset koskaan.
RiD

Posts: 2,817

#22606 • • RiD Nukemi

Santutar, 22.8.2007 23:26:
Mun tämän hetken/elämän raskain puhelu.... taitaa tulla vähäuninen yö*uuh**nyyh*



kestoja sinne, mitä ikin lieneekään!

*hali*

--
*super* *possu*

hemuz

Posts: 2,178

#22607 • • hemuz kätevä emäntä
ulkona tuoksuu syksy. kivahan se on, mutta kun alkaa perjantaina kesäloma :D

:(:(
Heli

Posts: 1,489

#22609 • • Heli vai kuka se oli

Santutar, 22.8.2007 23:26:
Mun tämän hetken/elämän raskain puhelu.... taitaa tulla vähäuninen yö*uuh**nyyh*



*sydän* *hali* *lohduttel*

--
ei se väärin ole.

Prime Number

Posts: 2,705

#22610 • • Prime Number UG-///

hemuz, 23.8.2007 00:16:
ulkona tuoksuu syksy. kivahan se on, mutta kun alkaa perjantaina kesäloma :D

:(:(




Sit vaan äkkilähdöllä bulgariaan, siel on keskilämpötila viel syyskuussa +24, eikä lennot majoituksineen maksa kun 300

--
Repikää siitä

RiD

Posts: 2,817

#22612 • • RiD Nukemi
Masentaa ja vituttaa niin et ei meinaa pystyy töitä tekee :( *poks*

--
*super* *possu*

Avatar
#22613 • • Taika Guest
äiti soitti aamulla, toinen meidän koirista on kadoksissa*uuh*
ja näyttäisi ikävästi siltä että sen on joku ulkopuolinen käynyt päästämässä ulos häkistänsä, koska aamulla häkin ovi oli ollut lukossa. ihmiset*dissaa*

nyt ei auta kuin toivoa että koira löytyy ennen kuin jää auton alle, se kun raasu ei osaa niitä pelätä ollenkaan..
ezzy

Posts: 8,060

#22614 • • ezzy Droid-pappa

Taika, 23.8.2007 10:26:
äiti soitti aamulla, toinen meidän koirista on kadoksissa*uuh*
ja näyttäisi ikävästi siltä että sen on joku ulkopuolinen käynyt päästämässä ulos häkistänsä, koska aamulla häkin ovi oli ollut lukossa. ihmiset*dissaa*

nyt ei auta kuin toivoa että koira löytyy ennen kuin jää auton alle, se kun raasu ei osaa niitä pelätä ollenkaan..



No jopas on urpoa jengil, jos noin on käyny :(
Avatar
#22615 • • Taika Guest

ezzy, 23.8.2007 10:36:
---
Taika, 23.8.2007 10:26:
äiti soitti aamulla, toinen meidän koirista on kadoksissa*uuh*
ja näyttäisi ikävästi siltä että sen on joku ulkopuolinen käynyt päästämässä ulos häkistänsä, koska aamulla häkin ovi oli ollut lukossa. ihmiset*dissaa*

nyt ei auta kuin toivoa että koira löytyy ennen kuin jää auton alle, se kun raasu ei osaa niitä pelätä ollenkaan..

---

No jopas on urpoa jengil, jos noin on käyny :(


mitään muita vaihtoehtoja ei jää jäljelle, kun ei missään mitään jälkiä koiran karkuretkestä ollut eikä häkin yli hyppääminen ole mahdollista sen korkeuden vuoksi. näin meillä siellä maalla hoidetaan asioita (liekö kateus vaiko pelkkä häiriötekijän poisto kyseessä, idiootteja niillä kulmilla joka tapauksessa riittää)*justjoo*

koira onneksi oli juuri löytynyt mutta loukkaantuneena, toivon mukaan ei pysyviä vammoja jää.
MissKoo

Posts: 1,289

#22616 • • MissKoo
Olen vanha. Siitä hetkestä eteenpäin kun täytin 29 vuotta, olen kelannut joka päivä mun ikää. Kolmenkympin kriisi! Mua ahdistaa se, en mä halua olla näin vanha! Tästä eteenpäin se on sitten rupsahdusta. Lähes kaikki tutut ja kaverit on mua nuorempia, ainakin pari vuotta. Mä tunnen olevani vanha, eikä se tunnu kivalle.

En varmaan pysty viettää ensi vuonna mitään synttäreitä, ajatuskin siitä päivästä kun täytän 30 vuotta saa mut paniikkikohtauksen partaalle.
Miinapiina

Posts: 3,494

#22617 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
selvishän se syy sit siihen, et miks miro on kuumeillu moooonta päivää...
nielurisatulehdus... voi pientä ku on ollut nyt niin pitkään pipi *uuh*

--
pinkki on pop!!!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#22618 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

MissKoo, 23.8.2007 12:17:
Olen vanha. Siitä hetkestä eteenpäin kun täytin 29 vuotta, olen kelannut joka päivä mun ikää. Kolmenkympin kriisi! Mua ahdistaa se, en mä halua olla näin vanha! Tästä eteenpäin se on sitten rupsahdusta. Lähes kaikki tutut ja kaverit on mua nuorempia, ainakin pari vuotta. Mä tunnen olevani vanha, eikä se tunnu kivalle.

En varmaan pysty viettää ensi vuonna mitään synttäreitä, ajatuskin siitä päivästä kun täytän 30 vuotta saa mut paniikkikohtauksen partaalle.



Mikä siinä vanhenemisessa niin kamalaa on? Luuletko menettäväs jotakin? Mun mielestä iästä murehtiminen on vähän hassua. Sustahan tulee päivä päivältä viisaampi, saat arvokasta elämänkokemusta. Itse ainakin pidän vanhenemista nykyään ihan mageena juttuna. Olen kasvanut ihmisenä, tullut rauhallisemmaksi ja muutenkin seesteisemmäksi. Ja nuoriahan tässä vielä ollaan (ok, nyt sanot, et oon sua 3 vuotta nuorempi, mut ei mua 30 hirvitä! Päin vastoin!) Ihanaa olla kuitenkin jo aikuinen...

Tietty ei muakaan kauheesti kiehdo toi rupsahtaminen, jota ikääntyminen tuo tullessaan..Mut ei tässä nyt vielä ole hätää. Surraan sitä sitten 60-vuotiaana, kun aletaan oikeesti rupsahtaa! Elämä menee ohi, jos jää murehtimaan jotain typerää ikää, mikä loppupeleissä on vain LUKU!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MissKoo

Posts: 1,289

#22619 • • MissKoo
---


Mikä siinä vanhenemisessa niin kamalaa on? Luuletko menettäväs jotakin? Mun mielestä iästä murehtiminen on vähän hassua. Sustahan tulee päivä päivältä viisaampi, saat arvokasta elämänkokemusta. Itse ainakin pidän vanhenemista nykyään ihan mageena juttuna. Olen kasvanut ihmisenä, tullut rauhallisemmaksi ja muutenkin seesteisemmäksi. Ja nuoriahan tässä vielä ollaan (ok, nyt sanot, et oon sua 3 vuotta nuorempi, mut ei mua 30 hirvitä! Päin vastoin!) Ihanaa olla kuitenkin jo aikuinen...

Tietty ei muakaan kauheesti kiehdo toi rupsahtaminen, jota ikääntyminen tuo tullessaan..Mut ei tässä nyt vielä ole hätää. Surraan sitä sitten 60-vuotiaana, kun aletaan oikeesti rupsahtaa! Elämä menee ohi, jos jää murehtimaan jotain typerää ikää, mikä loppupeleissä on vain LUKU!
[/quote]

Siis toihan on täysin totta, mutta se ei auta silti tähän ahdistukseen yhtään *nauru* nuorempana olin tosi kuumakalle ja muutenkin täysi urpo, että mieluusti mä tällä elämänkokemuksella menen eteenpäin, enemmän mua ehkä huolettaa ne kolme vaakasuoraa otsaryppyä mitkä olen otsastani löytänyt. Katsoin jotain kolme vuotta vanhoja kuvia ja voikun olin söpö siloposki babyface sillon.. *huoh*

Se on varmaan vaan se luku, se 30, joka ahdistaa. Ei ole enää minkään virallisen standardin mukaan nuori. Mikä sitten on, keski-ikäinen vai?
Tarsu

Posts: 2,449

#22620 • • Tarsu

Super-Kerttu, 23.8.2007 12:25:
---
MissKoo, 23.8.2007 12:17:
Olen vanha. Siitä hetkestä eteenpäin kun täytin 29 vuotta, olen kelannut joka päivä mun ikää. Kolmenkympin kriisi! Mua ahdistaa se, en mä halua olla näin vanha! Tästä eteenpäin se on sitten rupsahdusta. Lähes kaikki tutut ja kaverit on mua nuorempia, ainakin pari vuotta. Mä tunnen olevani vanha, eikä se tunnu kivalle.

En varmaan pysty viettää ensi vuonna mitään synttäreitä, ajatuskin siitä päivästä kun täytän 30 vuotta saa mut paniikkikohtauksen partaalle.

---


Mikä siinä vanhenemisessa niin kamalaa on? Luuletko menettäväs jotakin? Mun mielestä iästä murehtiminen on vähän hassua. Sustahan tulee päivä päivältä viisaampi, saat arvokasta elämänkokemusta. Itse ainakin pidän vanhenemista nykyään ihan mageena juttuna. Olen kasvanut ihmisenä, tullut rauhallisemmaksi ja muutenkin seesteisemmäksi. Ja nuoriahan tässä vielä ollaan (ok, nyt sanot, et oon sua 3 vuotta nuorempi, mut ei mua 30 hirvitä! Päin vastoin!) Ihanaa olla kuitenkin jo aikuinen...


Tietty ei muakaan kauheesti kiehdo toi rupsahtaminen, jota ikääntyminen tuo tullessaan..Mut ei tässä nyt vielä ole hätää. Surraan sitä sitten 60-vuotiaana, kun aletaan oikeesti rupsahtaa! Elämä menee ohi, jos jää murehtimaan jotain typerää ikää, mikä loppupeleissä on vain LUKU!



nii just!

ja oot noin nättikin
:)
HALITTEL*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham