päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,238,734 views

ezzy

Posts: 8,060

#22621 • • Edited ezzy Droid-pappa

Super-Kerttu, 23.8.2007 12:25:
---

Mikä siinä vanhenemisessa niin kamalaa on? Luuletko menettäväs jotakin? Mun mielestä iästä murehtiminen on vähän hassua. Sustahan tulee päivä päivältä viisaampi, saat arvokasta elämänkokemusta. Itse ainakin pidän vanhenemista nykyään ihan mageena juttuna. Olen kasvanut ihmisenä, tullut rauhallisemmaksi ja muutenkin seesteisemmäksi. Ja nuoriahan tässä vielä ollaan (ok, nyt sanot, et oon sua 3 vuotta nuorempi, mut ei mua 30 hirvitä! Päin vastoin!) Ihanaa olla kuitenkin jo aikuinen...

Tietty ei muakaan kauheesti kiehdo toi rupsahtaminen, jota ikääntyminen tuo tullessaan..Mut ei tässä nyt vielä ole hätää. Surraan sitä sitten 60-vuotiaana, kun aletaan oikeesti rupsahtaa! Elämä menee ohi, jos jää murehtimaan jotain typerää ikää, mikä loppupeleissä on vain LUKU!



Itsellä on ainakin todella outo fiilis kun katselee ketä tahansa jengiä about missä vaan. Ihan älyttömän vanha olo. Kaikki tytötkin, jotka on söpöjä, paljastuu ihan liian nuoriksi *nauru*

Ärsyttävää olla henkisesti 17wee :D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#22622 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

MissKoo, 23.8.2007 12:29:


Siis toihan on täysin totta, mutta se ei auta silti tähän ahdistukseen yhtään *nauru* nuorempana olin tosi kuumakalle ja muutenkin täysi urpo, että mieluusti mä tällä elämänkokemuksella menen eteenpäin, enemmän mua ehkä huolettaa ne kolme vaakasuoraa otsaryppyä mitkä olen otsastani löytänyt. Katsoin jotain kolme vuotta vanhoja kuvia ja voikun olin söpö siloposki babyface sillon.. *huoh*

Se on varmaan vaan se luku, se 30, joka ahdistaa. Ei ole enää minkään virallisen standardin mukaan nuori. Mikä sitten on, keski-ikäinen vai?



Miten olis aikuinen?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

kinderi

Posts: 1,783

#22623 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Pipinä, lunssassa, kuumeessa, räkätaudissa.. Voi kuinka ihana olo *nuha*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

MissKoo

Posts: 1,289

#22624 • • MissKoo

Super-Kerttu, 23.8.2007 12:36:
---
MissKoo, 23.8.2007 12:29:


Siis toihan on täysin totta, mutta se ei auta silti tähän ahdistukseen yhtään *nauru* nuorempana olin tosi kuumakalle ja muutenkin täysi urpo, että mieluusti mä tällä elämänkokemuksella menen eteenpäin, enemmän mua ehkä huolettaa ne kolme vaakasuoraa otsaryppyä mitkä olen otsastani löytänyt. Katsoin jotain kolme vuotta vanhoja kuvia ja voikun olin söpö siloposki babyface sillon.. *huoh*

Se on varmaan vaan se luku, se 30, joka ahdistaa. Ei ole enää minkään virallisen standardin mukaan nuori. Mikä sitten on, keski-ikäinen vai?

---


Miten olis aikuinen?



Buahahahah. En mä ehkä kykene siihen, henkinen ikä testin mukaan olen 13 vuotta *tirsk*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#22625 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

MissKoo, 23.8.2007 12:49:



Buahahahah. En mä ehkä kykene siihen, henkinen ikä testin mukaan olen 13 vuotta *tirsk*



No eihän sulla sit oo hätää!? *hihu*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Amarie

Posts: 261

#22626 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Olo on kuumeinen.

--
In her eyes I see the sky.

Mellu-

Posts: 4,006

#22627 • • Mellu-
nukuin jo toisena päivänä putkeen kielikurssin ohi *grr* ärsyttää.. perkele huomen herään ja kerkeen sinne !!! muurrr..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

z

Posts: 1,146

#22628 • • z

annabel, 22.8.2007 15:08:
Kiva et Elacit hävisi - taas. Ehti ne puol vuotta jo ollakin.


kukaan ei oo hukannu niin monia kuin mä... edelliset kesti yhden illan, nämä viimeiset tosin on säilyneet jo kohta kuukauden..
sunbeam

Posts: 205

#22629 • • sunbeam santa`s little helper
Turhan paljon stressiä viime aikoina kun unissakin jo sterssaa... -Mutta siperia kasvattaa...

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Freja

Posts: 8,775

#22630 • • Freja Sihteeri
Shoppailu ei auttanu. En jaksanu olla kaupungil ku jotai tunnin, mukaanlukien matkat.
No, ostin sentäs uuden hammasharjan, munkkikarkkeja (nii siis niitä munkkitipoist tehtyi karkkei) ja ruokaa. Et eipä menny ainaskaa mihkää "turhaan" rahaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sphyxia

Posts: 3,308

#22631 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Se, että ison työmäärän takia "joutuu" istumaan päivät pitkin töissä, välillä niin ettei ollenkaan ehdi edes lounas- tai kahvitauoille, ja sitten on alkanut olla niin että on iltaisinkin pakko istua noitten keissien kanssa. (Aivot päivystyvät jatkuvasti ongelmanratkaisu-modessa, vaikkakin kun samanaikaisesti on hoitamassa muitakin asioita. *justjoo*) No, onhan vielä niitä jokapäiväisiä, muutamia tunteja, kun treenit valtaavat jopa ajatuksetkin, ja aivot pääsevät lepäämään - ainakin hetkeksi.

Elikkä takaisin noitten HE:ien ja random-asiakirjapinojen ääreen. *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#22632 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 23.8.2007 15:55:
Shoppailu ei auttanu. En jaksanu olla kaupungil ku jotai tunnin, mukaanlukien matkat.
No, ostin sentäs uuden hammasharjan, munkkikarkkeja (nii siis niitä munkkitipoist tehtyi karkkei) ja ruokaa. Et eipä menny ainaskaa mihkää "turhaan" rahaa.



Eiks osa shoppailun ideaa oo ostaa jotain "turhaa"? *vink*

Mun päivän :( on se, et mulle tultiin kaupungilla valittamaan kahteen kertaan. Ensimäinen oli mun mielestä vähän tyhmä juttu, mut kun sen tuli sanomaan ihminen joka on selkeästi tottunut ajattelemaan olevansa kaikesta aina oikeassa, tuli siitä vähän latistunut olo. Ja sit kaupassa, en ajatellut oikein mitä olin tekemässä ja siitä seurasi negatiivista asennetta. *uuh*

En ollu näköjään ainoa ihminen jolla oli ollu huono päivä; ratikkakuski huomas että ihmisiä oli jalkakäytävällä (punaisia päin menivät kuitenkin) ja päätti sitten painaa kaasua ja tööttää että varmasti säikähtäisivät ja saisivat opetuksen *justjoo* Kyl muakin ärsyttää kun ihmiset matelee ratikoitten edestä punasia päin mut toi nyt meni jo liian pitkälle. Tänään flaikkujaossa huomasin kun jonkun musliminaisen (tai sen näköisen) about 4-v tyttö juos kadulle ratikan eteen, onneks se ehti pysäyttää. Toi stockan kurvi on varmaan uskomattoman ärsyttävä ja pelottava paikka ratikkakuskeille. Turistit ei varsinkaan tajua että se ei oo jalkakäytävä, koska paikalliset lonnii siitä miten sattuu!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#22633 • • Freja Sihteeri

sapeli, 23.8.2007 18:44:
Eiks osa shoppailun ideaa oo ostaa jotain "turhaa"? *vink*



On.

Se täs masentaakin *uuh*

Pakko mennä huomenna koklaan uusiks ku ei oo muutakaan tekemistä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#22634 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 23.8.2007 18:46:
---
sapeli, 23.8.2007 18:44:
Eiks osa shoppailun ideaa oo ostaa jotain "turhaa"? *vink*
---
On.

Se täs masentaakin *uuh*

Pakko mennä huomenna koklaan uusiks ku ei oo muutakaan tekemistä.



Mä oon kans todella huono shoppailemaan, mä voin lähteä isollakin budjetilla liikkeelle ja päätyä kotiin just jonku uuden hammasharjan kanssa - ja mukana olleet on taas löytäny vaikka mitä kivaa vaik niiden ei pitänytkään ostaa mitään *hih*

Toisaalta, sit kun tekee jonkun löydön, ni huh sitä fiilistä *plur* Kannattaa varata ostoksille menoon kunnolla aikaa, mukavat kengät ja musiikkia. Ota se ihmisten katselun ja kävelyn ja fiilistelyn kannalta, ja sit jos löytyy jotain kivaa ostettavaa ni se on pelkkää plussaa *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#22635 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
onko ihan pakko olla näin kohelo? *toktok*
tiputin tupakin jalalle ja nyt kirvelee ihan älyttömästi... *uuh*

--
pinkki on pop!!!

Sallakat

Posts: 2,220

#22636 • • Sallakat jungle, baby !
kavereiden kissaongelmat saa kyllä surun puseroon *uuh*
Freja

Posts: 8,775

#22637 • • Freja Sihteeri
Ttu oikeesti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

nethr

Posts: 763

#22639 • • nethr !!
Ei vittu. Taas kuumetta ja kurkku saatanan kipeä. Edellisen oireilun kuuri on vasta lähteny käyntiin. *uuh* Taidan viettää taiteidenyön peiton alla - satana!!

--
xD

RainChild

Posts: 909

#22640 • • RainChild
Selkä! *nyyh*

--
Rainchild is back home