päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,235,788 views

Freja

Posts: 8,775

#22581 • • Freja Sihteeri

<§>, 22.8.2007 01:11:
---
Vampyrella, 20.8.2007 21:24:
Miks ihmiskroppa on sellanen, et ei voi ees rauhassa potee välillä pahaa mieltä ilman, et aamulla on silmät muurautunu ihan umpeen ja silmäpussit roikkuu poskilla? Persiistä. Asiakkaita varmaan snadisti pelotti. Mut meninpä sentäs duuniin.
[/q
]Ihan vain ja juurikin siks, että kaltaisellas trollilla olis aihetta vinkua ja vikistä sen säälittävyyttä vertaistuen toivos. Ota lisää piriä niin toi ruma pärstäski tekis oikeutta.*nauru* ...Your local vuohi.



Vuohi hei, toi tekee mut surulliseks ku et osaa ees quottaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#22582 • • Edited Muussika Guest

<§>, 22.8.2007 01:11:

Ihan vain ja juurikin siks, että kaltaisellas trollilla olis aihetta vinkua ja vikistä sen säälittävyyttä vertaistuen toivos. Ota lisää piriä niin toi ruma pärstäski tekis oikeutta.*nauru* ...Your local vuohi.




Musta on melko mielenkiintoista, että sä jaksat katsella mun profiilia mun rumasta pärstästä huolimatta, ja lueskella mun kirjottamiani juttuja. Jos luulet, että mua voi loukata ihminen, jonka olemassaololla ei ole mulle mitään merkitystä, niin olet snadisti hakoteillä. Mulle tärkeillä ja mun arvostamillani ihmisillä ja heidän sanomisillaan on mulle merkitystä, ja he voivat mua helpostikin loukata, mutta sorry sulle ei oo sitä kunniaa suotu. Mut jatka toki jos saat elämääsi tästä sisältöä. :P

Laitahan toki oma kuvasi kehiin, kun olet varmasti yhtä komea kuin viisaskin. *joo* Yksikään quottauksesi ei ole ihan mennyt nappiin vielä, btw. Kuka tahansa luuseri voi huudella ja meuhkata täällä paljastamatta kasvojaan, mutta oo nyt ees miehen rippeet ja paljasta kasvos, vai pelkäätkö et ihmiset saattas tulla juttelee irl? :(

En mä ny usko et sä mua niin paljon pelkäät... vai pelkäätkö sittenkin... *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#22583 • • Jone Archibald Haddock
Se on pikkasen ikävää, että duunihommat kusevat. Erityisen ikävää se on silloin kun suurimpana vaikuttavana tekijänä siihen on se, että pomo vastaa ainoastaan tyhjänpäiväisiin maileihin ja jättää reagoimatta niihin tärkeisiin. Hommaa ei paranna se, että pyhät suunnitelmat eivät pidä pennin vertaa ja kommunikaatio pykii massiivisesti. Jos kyseessä olis joku kollega, niin vois vaan sanoa tonne ylempään portaaseen et nyt ei hommat toimi syystä X. Kun kyseessä on se ylempi porras on vaan pakko istua peukalot perseessä ja toivoa parasta. Ellei se auta, niin pitänee lähteä lätkimään - jota en ihan rehellisesti haluais tehdä. :(
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#22584 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
pääkipu feat. tavallista alhaisempi työmotivaatio! *igor*

--
dasinoaisnvs

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#22585 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
ja tuplapostauskin vielä!

--
dasinoaisnvs

KooKie

Posts: 4,338

#22586 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 16.8.2007 12:04:
Epäilys siitä, oonko mä nyt ihan varma mun nykyisen elämän voipaisuudesta.



Olen. Kyllä mä vuoden ilman ohjattua opiskelua pärjään ilman, että mun aivot lahoaisi murusiksi. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Freja

Posts: 8,775

#22587 • • Freja Sihteeri
Toi ukkonen. Tai pikemminki se, et mä pelkään sitä. Ja mä oon yksin kotona.

Ja toi sää rupee pikkuhiljaa aiheuttaa pahaa pääkipua.

Mut jos menis vaiks pian ohi, niiku ilmatieteenlaitos lupas..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#22588 • • RiD Nukemi
Näkötarkastuksen mukaan tarvisin silmälasit. Silmät vitun kipeet kokoajan, päätä särkee, eikä mulla tod o varaa sellasiin. Paljonhan lisää painetta pieni pää kestää ennen ku se räjähtää. *igor*

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#22589 • • Freja Sihteeri
Kun sitä luulee päässeensä totaalisesti yli, ni sit just se vitun ainoo asia, mikä ahdisti, hyppää mun silmien eteen. Ttu et pistää vihaks. Itteni, se, hän, kaikki.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#22590 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Leikkasin eilen pitkät hiukseni pois. Tuntui hyvältä idealta, vaan ei tunnu enää. Olen tylsän ja epämiellyttävän näköinen ja kyrsii nii, etten pysty siivoamaan vaikka pitäisi.

Taloyhtiön pesukone on edelleen hajalla ja vihdoin ja viimein pesemäni koneellinen pyykkiä on kuivunut koko yön kaatosateessa parvekkeella.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

annabel

Posts: 1,681

#22591 • • annabel bändäri
Kiva et Elacit hävisi - taas. Ehti ne puol vuotta jo ollakin.
ezzy

Posts: 8,060

#22592 • • ezzy Droid-pappa
vittu miten voi mennä kaikki sekasin ukkosen takia huhuhuhu hajoan duunissa.
Lyylikki

Posts: 2,975

#22593 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

wiwi, 22.8.2007 14:49:
Leikkasin eilen pitkät hiukseni pois. Tuntui hyvältä idealta, vaan ei tunnu enää. Olen tylsän ja epämiellyttävän näköinen ja kyrsii nii, etten pysty siivoamaan vaikka pitäisi.



1) Ne kasvaa takaisin.
2) Niihin lyhyisiinkin tottuu kyllä, kunhan katselee peilistä itseään enemmän.
3) Kokeile tehdä niihin willejä kampauksia ja katso mikä sopisi parhaiten (paitsi siis jos ihan siiliksi olet vetänyt.)
4) Jos päädyt kasvattamaan pitkät takaisin, niin muista tämä kokemus ja ota siitä opiksesi.

Hiukset ovat kasvava luonnonvara, kyllä se siitä. *hali*
Tarsu

Posts: 2,449

#22596 • • Tarsu

H3li,
plur miten ihanii miehet on <3 *nauru*


no ei kaikki o (onneks mä oon)
\:)/

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jii-75

Posts: 459

#22597 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
jo kohta melkeen kaks viikkoa kipeenä olemista.. alkaa riittää pikkuhiljaa.. no toivotaan että nää antibiootit tepsii ja tappaa tän flunssan alottoman keuhkoputken tulehuksen.

--
dodiih

Avatar
#22598 • • Aycan Guest
*nyyh* ei jaksa.....
Heli

Posts: 1,489

#22599 • • Heli vai kuka se oli

Tapukka, 22.8.2007 18:30:
---
H3li,
plur miten ihanii miehet on <3 *nauru*

---

no ei kaikki o (onneks mä oon)
:)/



*hihu*

--
ei se väärin ole.

Fresia

Posts: 764

#22600 • • Fresia vähän outo
Porukoiden koirasta on tullut vanha, harmaata kuonossa ja väsyy lenkillä aikaisempaa enemmän *uuh* *lohduttel*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*