31,307 posts, 1,566 pages, 8,544,069 views
Santutar, 22.8.2007 23:26:
Mun tämän hetken/elämän raskain puhelu.... taitaa tulla vähäuninen yö
hemuz, 23.8.2007 00:16:
ulkona tuoksuu syksy. kivahan se on, mutta kun alkaa perjantaina kesäloma :D
:(:(
Taika, 23.8.2007 10:26:
äiti soitti aamulla, toinen meidän koirista on kadoksissa*uuh*
ja näyttäisi ikävästi siltä että sen on joku ulkopuolinen käynyt päästämässä ulos häkistänsä, koska aamulla häkin ovi oli ollut lukossa. ihmiset*dissaa*
nyt ei auta kuin toivoa että koira löytyy ennen kuin jää auton alle, se kun raasu ei osaa niitä pelätä ollenkaan..
ezzy, 23.8.2007 10:36:
---
Taika, 23.8.2007 10:26:
äiti soitti aamulla, toinen meidän koirista on kadoksissa*uuh*
ja näyttäisi ikävästi siltä että sen on joku ulkopuolinen käynyt päästämässä ulos häkistänsä, koska aamulla häkin ovi oli ollut lukossa. ihmiset*dissaa*
nyt ei auta kuin toivoa että koira löytyy ennen kuin jää auton alle, se kun raasu ei osaa niitä pelätä ollenkaan..
---
No jopas on urpoa jengil, jos noin on käyny :(
MissKoo, 23.8.2007 12:17:
Olen vanha. Siitä hetkestä eteenpäin kun täytin 29 vuotta, olen kelannut joka päivä mun ikää. Kolmenkympin kriisi! Mua ahdistaa se, en mä halua olla näin vanha! Tästä eteenpäin se on sitten rupsahdusta. Lähes kaikki tutut ja kaverit on mua nuorempia, ainakin pari vuotta. Mä tunnen olevani vanha, eikä se tunnu kivalle.
En varmaan pysty viettää ensi vuonna mitään synttäreitä, ajatuskin siitä päivästä kun täytän 30 vuotta saa mut paniikkikohtauksen partaalle.
Super-Kerttu, 23.8.2007 12:25:
---
MissKoo, 23.8.2007 12:17:
Olen vanha. Siitä hetkestä eteenpäin kun täytin 29 vuotta, olen kelannut joka päivä mun ikää. Kolmenkympin kriisi! Mua ahdistaa se, en mä halua olla näin vanha! Tästä eteenpäin se on sitten rupsahdusta. Lähes kaikki tutut ja kaverit on mua nuorempia, ainakin pari vuotta. Mä tunnen olevani vanha, eikä se tunnu kivalle.
En varmaan pysty viettää ensi vuonna mitään synttäreitä, ajatuskin siitä päivästä kun täytän 30 vuotta saa mut paniikkikohtauksen partaalle.
---
Mikä siinä vanhenemisessa niin kamalaa on? Luuletko menettäväs jotakin? Mun mielestä iästä murehtiminen on vähän hassua. Sustahan tulee päivä päivältä viisaampi, saat arvokasta elämänkokemusta. Itse ainakin pidän vanhenemista nykyään ihan mageena juttuna. Olen kasvanut ihmisenä, tullut rauhallisemmaksi ja muutenkin seesteisemmäksi. Ja nuoriahan tässä vielä ollaan (ok, nyt sanot, et oon sua 3 vuotta nuorempi, mut ei mua 30 hirvitä! Päin vastoin!) Ihanaa olla kuitenkin jo aikuinen...
Tietty ei muakaan kauheesti kiehdo toi rupsahtaminen, jota ikääntyminen tuo tullessaan..Mut ei tässä nyt vielä ole hätää. Surraan sitä sitten 60-vuotiaana, kun aletaan oikeesti rupsahtaa! Elämä menee ohi, jos jää murehtimaan jotain typerää ikää, mikä loppupeleissä on vain LUKU!