päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,550,407 views

#18981 • • Edited cjet Guest
Koeajan viimeinen päivä. Ajattele itsesi tekemässä hiki hatussa töitä kuten viimeisen 4kk olet tehnyt, ja sitten sinut kutsutaan täysin puun takaa neukkariin ja sulle annetaan potkut. Eli soronoo. Tämän kuun aikana tulen saamaan 2 päivän palkan ja sitä rataa. *pepsodent* Eihän tässä tietenkään ole kaikki siitä ihanasta irtisanomis keskustelusta, sitä jatketaan maanantaina. Ja ehkä jatkan vielä kuukauden (ehkä säälistä pitävät mua vielä kuukauden että saan etsittyä muita töitä), ja etsin töitä samaan aikaan aktiivisesti, mutta kylläpä paloi lattia jalkojen alta iloisesti roihuten. Kiva sitten etsiä töitä että saisi tulotason säilytettyä ja asuntolainat maksettua.

*nyyh* *eiei* *eikä* *dissaa*

..ja mä ku viel oikeesti aloin pitää siitä että oon siel töissä.

edit: (ja bonuksena, se ei aikuisten oikeesti ollut musta kii etten saanut otettua sitä vastuuta, mitä ne halus että mä otan. Ehkä siel joku pitää lankoja nii kivasti käsissään että ei oo mahdollista ottaa sellasta mitä tarviis..)
#18982 • • Equalizer Guest

cjet, 2.2.2007 17:56:
Koeajan viimeinen päivä. Ajattele itsesi tekemässä hiki hatussa töitä kuten viimeisen 4kk olet tehnyt, ja sitten sinut kutsutaan täysin puun takaa neukkariin ja sulle annetaan potkut. Eli soronoo. Tämän kuun aikana tulen saamaan 2 päivän palkan ja sitä rataa. *pepsodent* Eihän tässä tietenkään ole kaikki siitä ihanasta irtisanomis keskustelusta, sitä jatketaan maanantaina. Ja ehkä jatkan vielä kuukauden (ehkä säälistä pitävät mua vielä kuukauden että saan etsittyä muita töitä), ja etsin töitä samaan aikaan aktiivisesti, mutta kylläpä paloi lattia jalkojen alta iloisesti roihuten. Kiva sitten etsiä töitä että saisi tulotason säilytettyä ja asuntolainat maksettua.

Niihä mulleki kävi
#18983 • • cjet Guest

Equalizer, 2.2.2007 18:01:
---
cjet, 2.2.2007 17:56:

---

Niihä mulleki kävi

Oli noilki varmaa kiva kattoo ku tällanen isohko mies itkee. Jos saisin jonkun ymmärryksen päähän kohdalleen miks, nii varmaa ois iha ok, mutku nyt ku ei oo ees mokannu mitään niinku joskus junnuna, nii tuntuu vitun pahalta.
RiD

#18984 • • Edited RiD Nukemi
Mjep, maksettavaa tälle kuulle noin 400euroa enemmän kun mitä mulla on rahaa. Kaikilla eräpäivä väh. viikon sisään. Siihen meni sekin hyvä päivänalku ku rupesin noita pläräämään.

Ima fukked.

--
*super* *possu*

Peikkotyttö

#18985 • • Peikkotyttö
Joutu feidaa illan suunnitelmat rintakipujen takia. Keho alkaa sanoa vastaan kun ei juuri selvää päivää oo nähty viikkoihin. Että näin.

--
Groove is in the Heart

#18986 • • Rujo Mutantti Guest

Peikkotyttö, 2.2.2007 18:36:
Joutu feidaa illan suunnitelmat rintakipujen takia. Keho alkaa sanoa vastaan kun ei juuri selvää päivää oo nähty viikkoihin. Että näin.

"Let there be lizards" And the lizards roamed...
sapeli

#18987 • • sapeli jokukukamikä?
Unirytmit päin persettä ja sen takia hirvee stressi ku ei ehi tekemään mitään *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Heli

#18988 • • Heli vai kuka se oli
inhottava sää ja sisko autolla tulossa vaasasta tänne lahteen (398km), vähän huolestuttaa, mutta ihan ok siellä on kuulemma ajella , kun ei pidä kiirettä. hyvällä säkällä on puolelta öin meillä :-(

--
ei se väärin ole.

KiimanenKurre

#18990 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
saavuin juuri meikun klinikalta ja sain lääkäreiltä kuulla että mummini saattaa 75% varmuudella menettää äänihuulensa*nyyh* *grr* kun saan tietää kuka tämän aiheutti niin ei hyvää päivää sille*niih*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

isfnbojbbssn

#18992 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

H3li, 2.2.2007 21:02:
---
k1mm0, 2.2.2007 16:34:
TÄMÄ KOKO SAATANAN PÄIVÄ!! *toktok*

---

voi toista.

toi on jo hiukan vanhaa dataa niinq! *iloinen*

mut siis on tää päivä yhtä helvettiä, koska kaikenamaailman
sokeet inisi flipperistä ja muuta vastaavaa. hu0h!

--
dasinoaisnvs

Heli

#18993 • • Heli vai kuka se oli
k1mm0, 2.2.2007 16:34:

toi on jo hiukan vanhaa dataa niinq! *iloinen*

mut siis on tää päivä yhtä helvettiä, koska kaikenamaailman
sokeet inisi flipperistä ja muuta vastaavaa. hu0h!
[/quote]

noo..klisee-loving ihmisenä toteaisin mielelläni, että:
*huomenna on uusi päivä
*paistaa se aurinko risukasaankin
ja että:
*maasta se pienikin ponnistaa.

--
ei se väärin ole.

lostgone

#18994 • • Edited lostgone
Ihanaa olla flunssassa q oon varannut aikaa sille vasta 4-5 viikon päähän. Lisäksi toi vatsatautiepidemia menee koko ajan vaan lähempää ja lähempää ohi. No anyway, jos selviän huomisesta 8-16 kuvaussessiosta ja 18-02 työvuorosta, saan nukkua sunnuntaina jopa 10:een asti.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ella_

#18995 • • ella_

lostgone, 2.2.2007 22:37:
Ihanaa olla flunssassa q oon varannut aikaa sille vasta 4-5 viikon päähän. Lisäksi toi vatsatautiepidemia menee koko ajan vaan lähempää ja lähempää ohi. No anyway, jos selviän huomisesta 8-16 kuvaussessiosta ja 18-02 työvuorosta, saan nukkua sunnuntaina jopa 10:een asti.*hmph*

ei puhuta vatsataudeista :(

--
Elementary, my dear.

hemuz

#18997 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 3.2.2007 06:47:
Arsesta heräillä ennen seiskaa lauantaiaamuna, ku sais nukkua, mut ei vaan tuu uni.

Heräsin ekan kerran enne viittä *piis*
#18998 • • Edited cjet Guest
Ei juurikaan uni tule silmään ku kelailee kaikkee.. *igor*

Ja hirvee darrakin pukkaa, tuli juotuu ehkä liikaa punkkua yöllä.. *uuh* Parin tunnin päästä pitäis lähtee töihinki messukeskuksel..
#18999 • • Taika Guest

lostgone, 2.2.2007 22:37:

ei olla kipeänä töissä/koulussa!*släp*
#19000 • • *Mirri* Guest
Kävin eilen uudelleen magneettikuvissa toivoen/uskoen, että selkä alkais olla jo suunnilleen kunnossa. Vaan eipä ollutkaan ihan niin ja tuomio oli tyly; edelleen paha pullistuma, leikkaus kuukauden päästä. *uuh*