päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,241,950 views

Late

Posts: 3,441

#18961 • • Edited Late team Lasse
Voi vitun, vittu... Viimeksi vaihdatin tuulilasin toukokuussa..
Jaques

Posts: 1,390

#18962 • • Jaques HUGC / So Nice!

Late, 2.2.2007 09:29:
Voi vitun, vittu... Viimeksi vaihdatin tuulilasin toukokuussa..



Ah en ole ainoa joka syytää rahaa autoon tänään. 60tkm huolto + etujarrut =500 *eiei*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Timce

Posts: 5,381

#18963 • • Timce
Pippeliin sattuu. :( Sitä se munasillaan lumihangessa peuhaaminen teettää.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#18965 • • Timce

Individual, 2.2.2007 09:52:
---
Timce, 2.2.2007 09:39:
Pippeliin sattuu. :( Sitä se munasillaan lumihangessa peuhaaminen teettää.

---


No voi...*lohduttel**pepsodent*



Tuutko puhal...tai ei sittenkää mitään.. *nuha* *pepsodent*

Tuli mieleen virtsaputkentulehdus. O_o "It's like pissing needles."

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

anis

Posts: 2,451

#18966 • • anis
lihakset ihan kipeet ku eilen oli kuntotesti koulussa ja väsyttää *uuh*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

DJTidyVicious

Posts: 286

#18967 • • DJTidyVicious Tidy Addict
masennus sun muut paniikkiset olotilat :(

--
Tidy Addict
I Love VC

sune

Posts: 2,096

#18968 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

**JenKKis**, 1.2.2007 22:42:
---
sune, 1.2.2007 19:06:
Tää kämppä on ku pakastin *uuh* Täällä TUULEE !! (kyllä olen ottanut yhteyttä isännöitsijään yms yms - turhaan) MÄ OLEN JÄÄSSÄ JA HELVETIN VIHANEN!

---


meilki tuulee ihan oikeesti!!! partsin ovi hajos eilen, en ole ottanu yhteyttä isännöitsijään...ja täällä kans jäätyy. prkl. jos vaik huomena sais otettua asiakseen...*toktok*



Meil on tän talon joka kämpästä valitettu siitä et ikkunoist puuttuu tiivisteet ja tääl ihan oikeesti tuulee *nauru* Mut mitään ei asialle tehdä! kävin hakee jonku paperin huoltomieheltä ja kysyin samalla et mites ne ikkunat ni vastaus "en minä tiedä, soita sinne ja tänne" sit ku sanoo et oon jo tehny niin ni tulee vaan edelleen en minä tiedä en minä tiedä, kuka vittu sen sitte tietää!!!!

--
ei kovin ihku eikä plur

-Santtu-

Posts: 1,965

#18969 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

sune, 2.2.2007 12:50:



Noi on ihan perseestä, mitään ei tapahdu jos et ite tee, ja sit jos ite laitat niin siitäkin saat varmasti valitukset*igor* Käydään ostaa rulla tiivistenauhaa niin sun luo tulee illalla paritoist tehokasta tee-se-itse-remonttireiskaa *vink**vink**vink*
sune

Posts: 2,096

#18970 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

-Santtu-, 2.2.2007 12:58:
---
sune, 2.2.2007 12:50:

---


Noi on ihan perseestä, mitään ei tapahdu jos et ite tee, ja sit jos ite laitat niin siitäkin saat varmasti valitukset*igor* Käydään ostaa rulla tiivistenauhaa niin sun luo tulee illalla paritoist tehokasta tee-se-itse-remonttireiskaa *vink**vink**vink*



HAHA tää on taas näit vaivihkaa etkot sunella-juttuja *nauru* no eii.. *hih* btw koskas tehää ne vip kortit sunen aamuihin *lmao*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#18971 • • Taika Guest
eipä tullut yön aikana sitä "ihmeparantumista" tästä flunssasta vaan päinvastoin, kuume nousee koko ajan vaikka kuinka lepäilisi*igor*

olisin niin halunnut lähteä danceteriaan illalla mutta väliin jäävät..*nyyh*
-Santtu-

Posts: 1,965

#18972 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

sune, 2.2.2007 13:00:
btw koskas tehää ne vip kortit sunen aamuihin *lmao*



Ainii hitto ne!! Laminointikone laulamaan ja äkkiä! *nuotti*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#18973 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

sune, 2.2.2007 12:50:
---
**JenKKis**, 1.2.2007 22:42:
---
sune, 1.2.2007 19:06:
Tää kämppä on ku pakastin *uuh* Täällä TUULEE !! (kyllä olen ottanut yhteyttä isännöitsijään yms yms - turhaan) MÄ OLEN JÄÄSSÄ JA HELVETIN VIHANEN!

---


meilki tuulee ihan oikeesti!!! partsin ovi hajos eilen, en ole ottanu yhteyttä isännöitsijään...ja täällä kans jäätyy. prkl. jos vaik huomena sais otettua asiakseen...*toktok*

---


Meil on tän talon joka kämpästä valitettu siitä et ikkunoist puuttuu tiivisteet ja tääl ihan oikeesti tuulee *nauru* Mut mitään ei asialle tehdä! kävin hakee jonku paperin huoltomieheltä ja kysyin samalla et mites ne ikkunat ni vastaus "en minä tiedä, soita sinne ja tänne" sit ku sanoo et oon jo tehny niin ni tulee vaan edelleen en minä tiedä en minä tiedä, kuka vittu sen sitte tietää!!!!




Mä soitin reilu viikko sitten isännöitsijälle, kun kämppä oli ihan pirun kylmä. Olkkarin patteri ihan kylmä! Reilu viikko meni, että joku saapui vihdoin patteria katsomaan. Se mies heilui sen patterin ympärillä pari minuuttia, syytti mun verhoja patterin toimimattomuudesta! (mun verhot ei edes mene patterin eteen) ja väitti patterin olevan kunnossa. Tulos: Patteri edelleen pysyy jääkylmänä, samoin asunto. Kaivoin kaapista villasukat ja istun peiton alla kotona.. HYRR!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Slim_Jim

Posts: 573

#18975 • • Slim_Jim
Pirun kylmä kämppä minullakin, pakko villapaita päällä istua sisällä ettei kokoajan paleltaisi.

Mutta, mutsi tunkee viettämään viikonloppua minun luokseni.
Saa koko viikonlopun kuunnella sitä kälätystä "saisit imuroida joskus" tai "voisit jättää juomisen kokonaan" tai jotain muuta yhtä absurdia satueläimistä.
Fibula

Posts: 183

#18976 • • Fibula Kallion katkokävelijät
Liikaa velvollisuuksia ja liian vähän energiaa mihinkään (muuhun ku tyhjänpäiväseen hengailuun). Pitäis vääntää opparii ja miljoona muuta koulutyötä ja motivaatiota ei ole. Ja päälle krooninen väsymys, vaikka oon nukkunu ihan hyvin. *uuh*

Eikä edes tuleva viikonloppu saa aikaan mitään positiivista värettä tässä päässä *ding* *igor*

--
Life s gonna suck when you grow up, and then you re gonna die

sune

Posts: 2,096

#18977 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Super-Kerttu,

-Tulos: Patteri edelleen pysyy jääkylmänä, samoin asunto. Kaivoin kaapista villasukat ja istun peiton alla kotona.. HYRR!



Joo, pilkkihaalari tai joku kelluntapuku ois nyt aika rok ja pop *lmao* Mäki varmaa ite aiheutan nää kaikki kylmät ilmavirrat tähä kämppään. Joutu ostaa tollasen minipatterin makkariin et pärjäis edes tolla untuvapeitolla+tavallisella peitolla yön yli hengissä.. pitää varmaa lähettää lasku vuokranantajalle..*dissaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Kit^

Posts: 798

#18978 • • Kit^ ihme höpöttäjä
nous kuume *nuha**nyyh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#18979 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
TÄMÄ KOKO SAATANAN PÄIVÄ!! *toktok*

--
dasinoaisnvs

aurinko

Posts: 895

#18980 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Toisessa huopikkaassa on reikä kantapäässä :(

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.