31,307 posts, 1,566 pages, 10,091,859 views
coolcat82, 21.11.2006 18:51:
Vittu ostin kielikoruun pari päivää sitte uuden hienon lukon... tänään sitte nielasin senSepä oli pitkä hupi taas...
Lyylikki, 22.11.2006 17:23:
---
coolcat82, 21.11.2006 18:51:
Vittu ostin kielikoruun pari päivää sitte uuden hienon lukon... tänään sitte nielasin senSepä oli pitkä hupi taas...
---
Moon nielassu palloja kaksi viimeisen viikon aikana :( Ai anteeksi...toisen nielasin ja toisen sylkäsin jonnekkin baarin lattialle!
RainChild, 22.11.2006 01:46:
Joo, kuulin siitä vatsataudista tänään tyyliin "sit sitä oksentaa 10 kertaa tunnissa ja lopuks pyörtyy" hyvält kuulostaa.
Noh, mul on viel tavotetta, vast kaks kertaa tullu ylös 6 h aikana...
Voi saatana sentään, nyt täytyyki viedä taas käsien pesu neuroottiselle tasolle. En tiedä mitään kauheempaa ku oksennustauti

nooh, kyllä mä sen huoltomiehen loppujenlopuksi kiinni sain ja pääsin tunnin kamppaillun jälkeen kotiin.. myöhästyin sitten tunnin töistä jonka joudun tänään tekemään sisään..
Tää on niin tätä!
ollut jo monta kuukautta! Tiedetään, Visa pitäis laittaa jäähylle ja maksaa se lasku vaan kiukulla parissa kuukaudessa pois, mut milläs mä sit elän?
Vihaan palkkapäiviä! Ja ei mulle ennen tullut näin paljon laskuja. Nyt tulee kauheet kasat joka kuukausi ja en ees tilaile mitään lehtiä tms..*Whaat*