Mulla on ollu kaks vuotta rasitusvamma ja penikkatauti molemmissa säärissä, enemmän oikeassa ja ravattuani fysioterapeutilla ja lääkärillä ja magneettikuvauksissa pääsin vihdoin lihasaitiopainemittauksiin jossa todettiin, et mun lihaksen "ympärillä on liian kiree sukka" joka pitää aukasta leikkaamalla. Leikkaukseen pääsen kuukauden sisään.
Mut se toimenpide.. Siis mähän pelkään kaikenlaisia piikkejä ja viiltämistä sun muuta yli kaiken. Astelin luottavaisin mielin (äidin kans, se oli pitämässä kädestä :D) huoneeseen ja "kipeytin" jalkoja hetken hyppimällä paikallani siinä. Sen jälkeen kysyin että mitenhän tää toimenpide tehdään, no "meet makaamaan tohon ja sitte laitan kanyylin tosta sun oikeen jalan sääriluun vieresta 5-10cm pohkeeseen.
meinasin pyörtyy siin vaihees.
Sit menin makaamaan siihen pöydälle ja itku tuli heti, tärinä kans ja sit se pisti. Ja huh mua ei oo koskaan sattunu niin kovasti >__< Se toimenpide kesti n. 2 min ja mä tärisin ja itkin koko ajan ja olin ihan paniikissa, en saanu ees hengitettyy kunnolla. Siitä noin tunnin ajan olin pyörätuolissa ja äitin kans haettiin mulle jätskiä kahviosta. Sit viel verikokeisiin. No, se on ollu mun pahin pelko ennen, mut (vaikka mul puudutus oliki) ni se ei tuntunu kyl missään tohon mittaukseen verrattuna.
Mittaus tapahtu siis klo 13.30 ja vasta nyt pystyn kävelemään niin että astun jalalle, tosin nilkutan vieläki, PERKELE ku SATTUU
Mut ainaki vihdoin selvis mikä mun jalkoja vaivaa.
Hyi helevetti kun kuulostaa karseelta toimenpiteeltä :(
Se oliki. Äiti viel koko ajan hyssytteli ja melkee vihastu ku olin ihan panareis :D Sit se koton pyys anteeks että oli hermostunut ja sit se sano että "et usko miten pahaa munki teki kattoa ku huomasin miten paljon se teki kipeää" ja se lämmitti. ÄITI
No, näitäkin on, vaikka pieniä ja huomaamattomia...
- pieni väärinkäsitys / riita viikonloppuna, mut sen selvittäminen auttaa vastaisuudessa näiden välttämistä
- plösö olo
- vähän masentaa kun joutuu olemaan niin paljon poissa kotoa koulussa
- yksinäinen yö
ei tykkää herää yksin väärästä himasta..
noh transatlanticcia(original vocal&kaan duzarat&andy moor peräkkäin*tirsk*) kuunnellen tääkin päivä nousee yöstä