päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,491,337 views

Sssan*

#15661 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Jocular, 29.8.2006 20:14:
Niin paha mieli *uuh*

Sitä on näköjään liikkeellä.....*uuh* Ja hyvin yksinäinen iltapäivä....

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

bubbelgum

#15662 • • bubbelgum ~sylikissa~

bubbelgum, 29.8.2006 19:44:
En keksi enää yhtäkään asiaa joka vois mennä vielä enemmän päin v*ttua kun mitä kaikki on jo mennyt. Jatkuvasti ihan romahduspisteessä. Saa nähä koska pää sanoo lopullisesti *poks*

Olin väärässä, asiat voi mennä vieläkin huonommin, ja menee... *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

#15663 • • cjet Guest

bubbelgum, 31.8.2006 16:17:
---
En keksi enää yhtäkään asiaa joka vois mennä vielä enemmän päin v*ttua kun mitä kaikki on jo mennyt. Jatkuvasti ihan romahduspisteessä. Saa nähä koska pää sanoo lopullisesti *poks*

---

Murphyn laki. Silloin kun tuntuu että asiat eivät voi enää mennä huonommin, ne menevät tuplasti vielä enemmän huonommin. *nauru* Pääasia on vaan päästä sen tietyn pisteen yli oman pään sisällä, jolloin mikään ei enää harmita, vaan kaikki rupeaa vaan naurattamaan kun kaikki menee vaan niin ylimaallisen paljon päin vittua. *tirsk* Mutta, lohdutuksen sanana, asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella. *lohduttel*
merqus

#15664 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

bubbelgum, 31.8.2006 16:17:
---

---

Vähän samanlainen on tilanne täälläkin.... Koeta jaksaa *hali*
Hetu

#15665 • • Edited Hetu hetaro
VITTU AHDISTAA *grr* vitun ihmiset täl hetkel!! Kun jotkut on vaan niin *eiei**eikä**poks* huh.. mut pakko vaan kestää..

pakkoavautua..
larzizi

#15666 • • larzizi
Korva ja kurkku sattuu.. Etten vaan ois tulos kipeeks *eiei*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sale

#15667 • • sale
Kaikki mahdollinen vituttanut koko päivän eikä mikään onnistu...Ei sitten mikään:(
AlexS

#15668 • • AlexS kummasetä
Vttu. Idiootti minä. Piti sitten luottokortti sulkea ja tilata uusi, koska en tajunnut kusetusta. No toivon mukaan ei ehtiny mennä mitään.

Varokaa "PayPal-viestejä", jotka näyttävät tulevan PayPaliltä mutta ovatkin kusetuksia.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Zapa

#15669 • • Zapa Mr Wrangler

Gnomex, 31.8.2006 15:31:
---
Zapa, 31.8.2006 14:37:
huh tää jokavuotinen mysterious ibiza-flu iskee taas, kurkku, nenä ja pää jumissa. ja kahden viikon päästä uudestaan taas saarelle flunssaa hakemaan *nuha*

---

Sairastuitko matkalla? Mä tulin Espanjasta viikko sitten ja nyt on ihan ihme tauti...

Jep, jokavuotinen syndrooma kun joraa ilmastointilaitteiden edessä/alla. Mut muillakin Espanjan reissuilla oon tullut kipeeksi eli siellä on ilmeisesti ihme-bakteereja joita Suomesta ei saa..? Daah!
Steven Hoaks

#15670 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tunnin kieriskelin sängyssä enkä millään saa unta *uuh* En tiiä miks... Miljoona asiaa vaan pyörii päässä eikä millään pysty rauhottuu... Neljättä päivää tällänen fiilis. Ihme unta kans joka yö. Siis aivan sairaita. Pitäis laittaa paperille ja mennä jonnekkin kallonkutistajalle perhana *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Miss Piggy

#15671 • • Miss Piggy
Mä oisin halunnu lähtee korkeasaareen kattelee kissimirrejä, mut ketään ei lähe mun kaa*uuh*
Chrisdyan

#15672 • • Chrisdyan
alkuu ei saanu unta millää, sit näkee taas unta jota ei haluis nähä, ja nyt viel flunssa tulee päälle ku mikäki tukkirekka ja vie vedon pois totaalisesti prkl. fuck this shit *poks* eli tänää sit pitää ottaa viinaa jos nuha sillä lähtis...*grr*

--
Hikitomori

larzizi

#15673 • • larzizi
Jep, kuume ilmeisesti nousemassa ja nuha ja kurkku kipeä. Perusflunssa.

En tahtois jättää mökkireissua väliin *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Zandy

#15674 • • Zandy
45 min töitä takana ja sekin aika tuntuu ikuisuudelta..ei yhtään jaksa keskittyä työasioihin, ajatukset pyörii ihan liikaa aivan muissa asioissa.

Ja vielä reilut 6 tuntia edessä...*hmph*
Freja

#15675 • • Freja Sihteeri
Heräsin yöllä siihen, että olin ihan varma, että äijä oli nukkunut pommiin uudesta työstään, mikä alkoi tänään. Siinä sitten tönin sitä ja kysyin että "onko sun kello jo soinut" kunnes hetken päästä tajusin katsoa kelloa ja se oli 1:28. Herätyshän oli siis 6:20. No, siinä piristyneenä en sitten saanutkaan unta kuin vasta puol viiden jälkeen *justjoo* Eli prkl, oon nukkunut huonosti *uuh* vois pian yrittää taasen unta. Onhan tässä aikaa ennen kuin töihin pitää *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Trixie

#15676 • • Trixie
Kröhä vaan pahenee ja tänään ei sit päässy ees töihin vaikka sairasloma koivesta loppuikin*nyyh* Masentaa olla vaan kotona ja olla tekemättä mitään*uuh* Paska fiilis...

--
face your fears and live your dreams

#15677 • • astaroth Guest
tajuttoman kipee olo. joka paikkaa särkee vieläkin ja hetken päästä töihin. ja huomenna on niin täydellinen huoravuoro, että voisin kuristaa vuorolistojen tekijän
oooo

#15678 • • oooo
Jaahas.. taitaa tietokone vedellä viimeisiään. perskule sentään. Elä hajoo rakas kone!!
zenny

#15679 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Yksinäisyys.. *uuh* kaikki muut jossain... no onneks on ees toi kissa.. *sydän* mut seki lähtee varmaan koht ulos.. *hmph*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin