Mahtava työviikko. Mun työpari siirtyy toisiin tehtäviin syyskuun alussa ja pyysimme yhtä kollegaa hänen tilalleen. Maanantaina tämä pyydetty sanoikin, että "hänellä on tarpeeksi hommia jo tällä hetkellä" eikä hän ala niihin hommiin vaan jättää ne yksin mun niskoille. Tämä vieläpä sen jälkeen kun olin tarjonnut hälle siiderin
Mukava pikkupomoni on virkavapaalla vuoden loppuun, ja hänen sijaisenaan toimii pomoni hyvä ystävätär. Uusi luuta on todella alkanut lakaista, kun niuhotus on lisääntynyt potenssiin sata. Äsken meilasin hänelle suuren määrän loistavasti suoritettuja työtehtäviä ja vastauksena sain vihaisen puhelinsoiton, jossa hän valitti miksen ollut tehnyt eräitä "aiempia työtehtäviä, kun jo kesän alussa sovittiin että ne tehään tietyssä järjestyksessä". Se on sit sovittu sellaisessa palstsussa jossa mä en ole ollut paikalla, kun niissä ei ole mitään läsnäolopakkoa. Miksei ns. sovittuja asioita voi meilata kaikille joita asia koskee sen sijaan että möllötetään ensin ja vittuillaan sitten kun homma menee infokatkosten takia väärin? *kivatsulle*