päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,383,729 views

ETJ

Posts: 1,229

#9061 • • ETJ Failed specimen
Tehashallissa lähti ilmaletku irti ja paineesta johtuneen voimakkaan pamauksen ansiosta 2 työntekijää meinas paskoa housuihinsa :D
Mut meikäläinen joutu käydä ettimässä, siinä saatanan melussa, sulkuhanaa. Kuulosuojauksesta huolimatta kuulo meinas lähtä. Vieläki sihisee korvissa.
Freja

Posts: 8,775

#9062 • • Freja Sihteeri
Mä en enää ikinä juo jos tiedän et seuraavana päivänä on helle *poks* krapulassa tuskanhiki ja si viel kämppä niin kuuma ja kostea kuin missäkin saunassa.. Ei kivaa *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#9063 • • Kauno Saario Guest
ihanan viikonlopun jälkeen on kuitenkin muistettava et kesäloma loppu nyt tähän päivään...aaaarrghh
Avatar
#9064 • • gnomex Guest
Kuumuus *hikoil**igor**dissaa**eiei**poks**hmph*
lostgone

Posts: 2,493

#9065 • • lostgone
Mika Kottila on tehnyt maalin*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

kamu-

Posts: 243

#9067 • • kamu- Skojare
kun on niin ujo ettei uskalla mennä juttelemaan tietylle ihmiselle *grr*

--
Minä itse! *nauru*

Unik

Posts: 4,117

#9068 • • Unik
Erittäin rakas ystäväni on vakavan sairauden takia aika huonossa kunnossa *uuh*
Epailija

Posts: 5,636

#9069 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Elämäni toinen kolari ja vieläpä saman kadun varrella kuin edellinenkin. Tällä kertaa meni peltiä pahemmin ryttyyn ja koko oikea kylki joudutaan käytännössä uusimaan. Pentele. Jotain lohtua voi repiä siitä, että ei ollut minun mokani, mutta nyt saa sitten taas viedä autoa huoltoon ja toivoa, että se toinen osapuoli toimittaa vahinkoilmoituslapun oikeaan paikkaan mahdollisimman pian.

Bonuksena noin kolme varttia em. insidentin jälkeen onnistun liukastumaan kalliolta mereen, eikä kyseessä ollut mikää tyylikäs lentäminen, vaan sellainen hidas, säälittävä ja väjäämätön valuminen noin kymmenen sentin syvyiseen rantaveteen. Ei näin, pojat. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Karvinen

Posts: 699

#9070 • • Karvinen SekaiSin MariSta
kauhee krapula *uuh* tärisee, sydän hakkaa liikaa, väsyttää mut silmät ei pysy kii ! ! !
ainakin tiedän pitäneeni kivaa *hymy* pidin ihan ikioman konemetsä täällä ! *nauru* oksettaa . . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Bio

Posts: 4,429

#9071 • • Bio The Bullies / Pinky

Ritu_, 11.7.2005 00:50:
Voihan vimpula, antaisin vaikka oikean käteni jos saisin unta. *poks*



noniinpä.. nyt on rytmi ihan sekaisin konemetsä reissusta
nomic

Posts: 4,120

#9072 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
on vain :( -olo jotenkin.
noena

Posts: 3,138

#9073 • • noena first breath after coma

nomic, 11.7.2005 01:45:
on vain :( -olo jotenkin.


japua, mussulla on :( -olo.
*hali**pus**lohduttel**sydän**hellokitty**ankka**pupu**hali**pus*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Unik

Posts: 4,117

#9074 • • Unik
en olisi ikinä uskonut et pystyn tuntemaan näin rehellistä, aitoa ja suunnatonta vihaa erästä ihmistä kohtaan.
Avatar
#9075 • • Taika Guest
oikeasti. tulisi edes pieni sadekuuro tähän helteen keskelle.
töissä pihalla on reilusti yli +35 ja kotona sisällä vähintään saman verran joten nukkumisesta ei tule yhtään mitään.

en tule kuin kiukkuiseksi tästä.
ezzy

Posts: 8,060

#9076 • • ezzy Droid-pappa

Taika, 11.7.2005 07:53:
oikeasti. tulisi edes pieni sadekuuro tähän helteen keskelle.
töissä pihalla on reilusti yli +35 ja kotona sisällä vähintään saman verran joten nukkumisesta ei tule yhtään mitään.

en tule kuin kiukkuiseksi tästä.



joo, liika on kyl liikaa. Uneton yö itselläkin takana. ja viikon loman jälkeen paluu duuniin ja olo k.a.r.s.e.a.

onneksi on batteryä.
Vexe

Posts: 1,016

#9077 • • Edited Vexe
Muillakin samoja kokemuksia kuin mulla.

Teki taas peltikatto tehtävänsä. Ei paljoa tullut nukuttua, kun talossa on helvetin kuuma. Olis kai pitänyt raahata patja kellariin ja nukkua sielä. Ens yönä vois kokeilla, jos sais nukuttua. Nyt on kivaa duunissa silmät ristissä.
AnssiV

Posts: 1,798

#9078 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
-Auton kuskinoven lasi tipahti oven väliin koska eräät muoviset kiinnikkeet olivat katkenneet, korjaussatsi maksoi 71e ja sain ajan merkkiliikkeeseen vasta torstaiksi koska eräässä toisessa eivät osanneet tehdä asialle mitään kun eivät päässeet käsiksi ikkunakiskoihin hajottamatta eräitä muita osia...

-Tämä vitun kuumuus ajaa mut hulluksi!! Mun pitäis lähtee ajamaan ensi yöksi taas rekkaa joten minun pitäisi nukkua nyt päivällä sillä väsyneenä ratissa olen tieturvallisuusriski ja onpa kiva kun ei pysty nukkumaan... ...kun ei ole edes ammetta johon laskisi 5cm vettä ja nukkuis siellä... *uuh*

*pääräjähtäähymiö*
Lana83

Posts: 95

#9079 • • Lana83
Haluan TERASSILLE..... *nyyh*
Jutu

Posts: 3,054

#9080 • • Jutu Blondi
Tää kuumuus ja aurinko tappaa mut, odotan innolla milloin mä tosiaankin pyörryn tonne jonnekin. Huoh, vois se talvi ja pakkanen jo tulla.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.