päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,383,843 views

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#9081 • • Peikkotyttö
Onhan se kiva,että on kesä ja kuuma ja aurinkoista. Mutta se ei oo kiva,että koko ajan pyörryttää, heikottaa ja huimaa.
Ei uskalla lähteä yksin mihinkään kun pelkää,että taju lähtee. Ja kyllä,juon päivässä ainakin 3 litraa vettä.

--
Groove is in the Heart

Piiuzki

Posts: 870

#9082 • • Piiuzki
tänään alkaa 11päivän työputki loman jälkeen hiton hienoo *grr*
AiDoN

Posts: 255

#9083 • • AiDoN elukka
*igor* Mun koppimopo hajos *grr*

--
*pahis*

onni3mk

Posts: 3,973

#9084 • • onni3mk Onni on.
Se siitä hyvästä päivästä *igor*

Yks mun kanssa samaa aikaa Treen amk:n valintakokeissa ollut oli saanut tänään tekstiviestin, että pääsi sinne opiskelemaan. Miksen mä ole saanu viestiä?? Kyllä mä mun mielestä olen ruksannu, että saa laittaa viestitse ilmoituksen, ei mulla ole mitään syytä, miksen olis laittanu. Vai unohdinko vaan...Vai tarkoittaako tämä, etten päässyt?? Mä tahon sinne *nyyh* Vituttaa, pelotta, masentaa. PERSE!!

Sit vielä noi *itun raha-asiat! Pe tuli palkka, Konemetsässä meni rahaa 6e plus bensat 10e eli todella vähän. Silti näyttää, etten taas selviä ens palkka päivään *grr* Mikä mua vaivaa?? Mihin se raha menee? *nyyh**igor*

--
Onni on.

Jutu

Posts: 3,054

#9085 • • Jutu Blondi

Avernian, 11.7.2005 18:10:
Hoovee. *igor* Kylmää jo ajatuskin että kohta on taas puoli vuotta kylmää, märkää ja ikävää edessä.



Höhhelö. Mä vaan satun viihtymään paremmin kylmässä ilmassa. Tää kuumuus ei oikein oo mun juttu *eiei*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Silphid

Posts: 219

#9086 • • Silphid
Mun rakas, uskollisesti 5½v palvellut kännykkä alkaa lopullisesti hajoamaan. *uuh*

--
:)

Howdy

Posts: 7,955

#9087 • • Howdy Oldie

onni3mk, 11.7.2005 20:28:
Se siitä hyvästä päivästä *igor*

Yks mun kanssa samaa aikaa Treen amk:n valintakokeissa ollut oli saanut tänään tekstiviestin, että pääsi sinne opiskelemaan. Miksen mä ole saanu viestiä?? Kyllä mä mun mielestä olen ruksannu, että saa laittaa viestitse ilmoituksen, ei mulla ole mitään syytä, miksen olis laittanu. Vai unohdinko vaan...Vai tarkoittaako tämä, etten päässyt?? Mä tahon sinne *nyyh* Vituttaa, pelotta, masentaa. PERSE!!

Sit vielä noi *itun raha-asiat! Pe tuli palkka, Konemetsässä meni rahaa 6e plus bensat 10e eli todella vähän. Silti näyttää, etten taas selviä ens palkka päivään *grr* Mikä mua vaivaa?? Mihin se raha menee? *nyyh**igor*



Too many parties .. too little money .. that's how it goes ..

--
Käpy vailla vertaa

noena

Posts: 3,138

#9088 • • Edited noena first breath after coma
Juuri tällä hetkellä on niin täysin sellainen olo, että haistakaa kaikki paska *dissaa*
ei kenellekkään henkilökohtaisesti, mut silti *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

xl8r

Posts: 2,227

#9089 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
sotkin toisen tietokoneeni big time. Mennyt sitten koko ilta tässä kämmejäni paikkaillessa...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#9090 • • Mao & Taikahattu UG-///
Vituttaa, masentaa ja väsyttää mut uni ei tuu...*uuh*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

TA.Näri

Posts: 14

#9091 • • TA.Näri
lähin duunist ja autos ei kytkin toiminu ja kun soittelin apua niin puhelimest loppu akku.. no sain 2:en sisään ja ajelin 40 km/h parikyt kilsaa kotiin *grr*
MaSari

Posts: 1,986

#9092 • • MaSari space jammer
väsy.. *haukottel* Onneks viikon päästä tiistaina tähän aikaan oon jo lomalla!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

sapeli

Posts: 11,768

#9093 • • sapeli jokukukamikä?
Saamaton olo, tylsää, ja unirytmit ihan sekasin - oon tyyliin 6 tuntia hereillä ja sit nukun 6 tuntia *igor* Jumittaa pahan kerran enkä tiedä miten tästä pääsis irti *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jazmine

Posts: 1,009

#9094 • • Edited Jazmine Pösilö
Sydämen asiat *uuh*
Oon niin vihanen itelleni. Pettynyt itteeni. *nyyh* *kivatsulle*

--
Polcca on parasta *sydän*

A-E

Posts: 528

#9095 • • A-E Detroit Techno Militia
synttärit menee duunissa iltavuorossa.No onneks ehdin niitä tänään juhlistaa muutamalla bissellä kavereiden ja parin erittäin hauskan etelä-afrikalaisen gruby äijän kanssa.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

onni3mk

Posts: 3,973

#9096 • • onni3mk Onni on.

Howdy, 11.7.2005 23:10:
Too many parties .. too little money .. that's how it goes ..



Ei se nyt siitäkään voi olla, koska niinkun kirjotin, viikonloppuna olin tasan yhissä bileissä ja siellä ei menny rahaa kun alle 20e.

Mut totta, siihen se kyl yleensä menee. Vaikka sillon mä tiedän mihin se on menny.

--
Onni on.

La Petite

Posts: 1,160

#9097 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*poks*

--
Rem tene, verba seqventur

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9098 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ois pitäny olla kamera mukana konemetsässä. Nyt harmittaa *nyyh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#9099 • • MiSSy* Guest
Luulin et aamu alkoi hyvin ja olis hyvä päivä mut kummasti alkoi taas kaikki vituttamaan kunnolla, saatana ei täst vaan tuu mitään mitä yritän. En vaan osaa. *igor*
Toivottavasti tää päivä kääntyis viel hyväksi.
zenny

Posts: 1,145

#9100 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Ei onneks o kovin tylsää täl hetkel tääl töis ku mitää ei tapahdu.....*grr* mut periaattees ihan jees....tai sit ei...*grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin