päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,446,902 views

Late

Posts: 3,441

#9021 • • Late team Lasse
Hukkasin avaimet eilen perkele. Kyllä vituttaa, näiden teettäminen on kuulemma vielä kallista ja vaikeeta. *igor* Tuntuu siltä nyt että mikään ei onnistu. Ärrrr!
ETJ

Posts: 1,229

#9022 • • Edited ETJ Failed specimen
Vapaapäivä *plur*
Aurinko paistoi *plur*
Ostin uuden mikserin *plur*

Mut minkä hiton takia mä oon tullu kipeeksi. Helvetinmoinen flunssa, kuumetta, yskin ja röhin ku pien sika, ääni on matala ku barry whitella oli, kurkkua koskee pirusti, päänsärkyyn ei auta napit, korviihin särkee, silmiä ei jaksa pitää ja auki niitä myös kutittaa, ei saa unta, kuumetta 37.5+, kokoajan on tajuttoman kuuma paitsi välillä tulee kylmähiki ja huimaus ja pitää nostaa jalat seinille.
placiq

Posts: 1,260

#9023 • • placiq Jorkki
Voi olla, et loppuu työt kohta puoliin kesken *uuh*
Jollei jostain satu ilmestyy läjä uusia tilauksia
Coon--

Posts: 640

#9024 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Sain tänään tietää että lähettämäni siviilipalvelushakemus ei ollut koskaan ilmeisesti saapunutkaan perille. Eli joko Posti tai Puolustusvoimat on sen hukannut... ja nyt mun pitää väkertää uusi ja viedä se henkilökohtaisesti sinne paikkaan (jotta se ei katoo uudestaan ja saan sen hyväksytytyksi mahdollisimman pikaseen)

kyrpii *grr*
Philly

Posts: 506

#9025 • • Philly AIM HIGH!
Viereisessä työhuoneessa tehdään viemäriputkisto -remonttia *stink*
ZaZa

Posts: 262

#9026 • • ZaZa
äh... sattuu... *nyyh* *nyyh* *nyyh* paha olla...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Avatar
#9027 • • HRDance Guest
Ilkeesti tuntuu flunssan oireet pukkaavan pahemman kerran päälle. Toivotaan nyt ettei äityis pahaksi asti..
hemuz

Posts: 2,178

#9028 • • hemuz kätevä emäntä
Aurinkoihottuma *raapsraaps*
UnityF

Posts: 15,721

#9029 • • UnityF joo just se

Coon, 5.7.2005 23:37:
Sain tänään tietää että lähettämäni siviilipalvelushakemus ei ollut koskaan ilmeisesti saapunutkaan perille. Eli joko Posti tai Puolustusvoimat on sen hukannut... ja nyt mun pitää väkertää uusi ja viedä se henkilökohtaisesti sinne paikkaan (jotta se ei katoo uudestaan ja saan sen hyväksytytyksi mahdollisimman pikaseen)

kyrpii *grr*



*lohduttel* toi varmasti ottaa päähän.
tässä piristävä hali *super**hali*
Kanelli

Posts: 191

#9030 • • Kanelli kesyttämätön
t y ö t ! ! ! ! *grr*

--
...she can be all four seasons in one day.

Fresia

Posts: 764

#9031 • • Fresia vähän outo
Ihmisuhteet. Taitaa sinkkuluukku kutsua hyvin pian *uuh*

*nyyh*

*grr*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#9032 • • sapeli jokukukamikä?
Suunnitelmat ja se kun ne muuttuu ja se kun ne unohtaa ja se kun niitä tulee koko ajan lisää *eiei*

Nyt pitää vaan tehdä niinkuin yks viisas ihminen sanoi: pitää relata ja tehdä niitä asioita mistä nauttii, sillä se känkkäränkkä häädetään *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ninka

Posts: 564

#9033 • • Ninka
mun pääni on polkyllä ja odotan millon se tippuu. Loppuuko tää mahakipu ennen vatsahaavaa? entä tää "paha" ja paha olo? loppuuko ne ennen ku tää pää tippuu?

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Fyrisch

Posts: 4,525

#9034 • • Fyrisch
Luulin et duuni loppuis maanantaina mut ei, keskiviikkona vast :(
iriil

Posts: 371

#9035 • • iriil
Ottaa päähän ankarasti nyt. En tiedä oikein edes mikä. Totesin vaan yhtäkkiä että Lohjan kapunki on sieltä mihin aurinko ei paista. Se ei ole antanut mulle oikein mitään hyvää. Yhden paskan miehen ja toisen paremman, mutta senkin kanssa kaupunki tuli esteeksi. tai ei oikeasti se kaupunki mutta johonkin on hyvä kohdistaa vihansa.
Päätän nyt pysyä noin kuukauden poissa sen baareista. Varsinkin yhdestä niistä etten enää törmää siihen hiton Enontekijöltä olevaan ukkoon joka halusi vartin juttelun jälkeen viedä minut Enontekijölle mökkiin johon ei tule vettä eikä lämmitystä ole, vain sähkö ja sekin vedetty kai puoli laittomasti viereisestä mökistä.
Vituttaa!!!! Ihan sama mikä mutta vituttaa silti.
Pitäisi saada nyt kunnon painimatsi jostain pystyyn niin vois vääntää tän vitutuksen pois! Vaan mistäs sellanen keskellä yötä kun känniläisten kanssa ei kiinnosta vääntää ja istuu kotona yksinään!?!?!?!*kivatsulle*
Exlex

Posts: 497

#9036 • • Exlex

iriil, 7.7.2005 01:19:
---8<---
Pitäisi saada nyt kunnon painimatsi jostain pystyyn niin vois vääntää tän vitutuksen pois! Vaan mistäs sellanen keskellä yötä kun känniläisten kanssa ei kiinnosta vääntää ja istuu kotona yksinään!?!?!?!*kivatsulle*



Mie voin tulla painimaan! *vink*
Avatar
#9037 • • Taika Guest
*poks*
04.30 herätykset ei ole mun juttu.
superwoman

Posts: 333

#9038 • • superwoman toinen jalka jo...
Jo toinen pohjanoteerausaamu tällä viikolla. Ens viikolla pitää lähtee varmaan hakeen jo jotain lääkitystä. Mitenköhän erottais alakulon ja masennuksen? Ihan vaan listatakseni:

-vituttaa tää typerä työ
-ei sitten vähääkään kiinnosta asiakastapaamiset töissä
-en keksi mitään tekosyytä tai äkillistä sairastumista, että pääsisin himaan
-nukuin 4 tuntia viime yönä
-en jaksa venaa enää 2,5 viikkoa lomaan
-lomalle ei oo mitään tekemistä
-opintolainat lähti maksuun
-ihmissuhteet tekee hermoraunioiksi
-opiskelut polkee paikallaan
-kaikki on ihan totaalisen syvältä!

Haluan kotiin nukkumaan!

--
...just visiting...

MissJ

Posts: 17

#9039 • • MissJ Missy
Espoon virkailijat on hitaita ja ei tiedä mistään mitään.. *eiei*
Jutu

Posts: 3,054

#9040 • • Jutu Blondi
Tää tunne on sanoinkuvaamaton. Sain tänään vasta tietää että en saa autoa käyttööni viikonlopuksi, mikä tarkoittaa sitä, että Konemetsä- kyyti peruuntui *grr*. Asia ei muuten olisi niin vakava, mutta samalla pilasin kolmen muun ihmisen kyydin sinne ja nyt en oikein tiedä mitä tässä tekisi *uuh*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.