Replying to päivän :(:
Eilen ja toissapäivänä oli hetken jännät vibat. Jotenkin asiat ei vaan menny putkeen.
Jotkut neliötransiitit voimassa tai jotain
Eilen salilla oli kyllä mahtavaa, mutta kun olin lähössä sieltä vekka ni ämppäri sano poks ja nyt pitää sitten mennä hankkii uus*ding*
Ei oo ainakemmin mikään vekotin oikeesti sanonu kesken biisin itteensä irti ja kone ei enää siis nää sitä, eikä sitä saa mitenkään päälle. Aikasemmissa lähinnä joko nappulat on hajoillu tai akku kulunu olemattomiin.
Weird... Oisko sinne ehkä päässy hikeä tai vettä jotenkin sisään? Silloin se olisikin luultavasti vähän aikaa täysin kaput, mutta voi alkaa toimia uudelleen kuivuttuaan.
Sullahan on nyt suht hyvä kännykkä, eiks sen kautta voi kuunnella kans musaa? Ainakin sen aikaa et saat hankittua uuden ämppärin.
Sitten juoksin dösään suoraan dösää päin ja heti kun olin päässyt siihen dösän luokse se laitto ovet kiinni edellisen asiakkaan jälkeen.
Tosi outoo toimintaa, kun kuitenkin olin selkeesti juoksemassa dösään sen etupuolelta. Ei se voinu olla huomaamatta.
Nyt mietin, että pitäiskö valittaa tosta?! Toisaalta aika törkeetä, mutta mitä se sit hyödyttää, tai siis että kenen elämää se valittaminen tässä tapauksessa helpottaa?
No on kyl aika törkeetä toimintaa. Kyl tosta mun mielestä kannattaa laittaa palautetta, koska jos toi kuski on muillekin matkustajille ollut törkeä niin pitäähän sen esimiehen saada siitä tieto. Muuten se jatkaa samalla linjalla.