päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,534,257 views

Jago

#30841 • • Jago un-trained monkee

Replying to päivän :(:

Miten tästä *super*kuivasta toimistotyöstä saa viellä kuivempaa.. We found a way*justjoo*

Miten onnistukin imemään kaikki mehut. Nyt oon joku ihme väsykoomazombie.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Max Power

#30843 • • Max Power Techno hoodlum
Vidun WADA ja ADT, eipä tartte sitten loppuelämän aikana miettiä lähteekö urheilemaan kilpaa mitään, avanto-SM täysi mahdottomuus ellei sitten vaan ota osaa käryn käydessä linjalla "ku mä en tienny että se oli kiellettyä".

Onks muuten ADT rikkomukset laissa kiellettyjä sillai et niistä voi oikeesti saada jotain rangaistusta vai tuleeko vaan kepistä sormille + kilpailukielto?
sapeli

#30845 • • sapeli jokukukamikä?

11,5v saman työnantajan palveluksessa ja tänään selvisi YT-neuvottelujen tulos ja kenkää tuli. Ei kivaa. Nyt vaan hillitöntä työnetsintää.

Voi hitsi. *uuh* Toivottavasti löydät hyvän työpaikan ja nopeasti! Peukut pystyssä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Max Power

#30846 • • Max Power Techno hoodlum
Megavitutuksen multihuipennus, mikä siinäkin on et vaikka sen jo tasan tarkkaan tietää että hessua kantsii välttää ni silti sinne eksyy, johtuuko sitten siitä jotta laatikosta tulee niitä "tosi" halpoja kuponkeja vai vaan ohikulkumatkalaisen nälästä? Siinä paikassa ei oo mitään hyvää, kallista, kaamean makusta ja mitä jää käteen, kaamee olo jälkeen päin. Kyl kai hessupulla täytyy laittaa täysboikottiin.

Perään "empty sella" *nyyh*, oikeen perkeleen maanantai
Oj

#30847 • • Oj Keep it FILTHY
Ruokahalu on täysin kateissa *uuh* Ei meinaa mennä mikään alas edes pienissä määrin..

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hemuz

#30848 • • hemuz kätevä emäntä
Mummun pärjääminen omillaan. Vaikka nyt ruokaa tuodaankin kotiin ja käydään siivoomassa. Oli taas kaatunu (lonkka jo kerran leikattu). On se niin hienoa pitää vanhukset kotona mahollisimman pitkään kotihoidolla. Ei se ole ihmisen arvosta elämää jos ei pääse yksiöstään mihinkään.
hiphei

#30849 • • hiphei

Mummun pärjääminen omillaan. Vaikka nyt ruokaa tuodaankin kotiin ja käydään siivoomassa. Oli taas kaatunu (lonkka jo kerran leikattu). On se niin hienoa pitää vanhukset kotona mahollisimman pitkään kotihoidolla. Ei se ole ihmisen arvosta elämää jos ei pääse yksiöstään mihinkään.

Täällä sama tilanne, mutta vaarillani.
Ruoka tulee myös päivittäin ja hoitajatkin käyvät,
mikä hyvä juttu.
Vihdoinkin hänelle annettu puolto siitä, että
voi ruveta etsimään pitkäaikais paikkaa
vanhainkodista.
Mielestäni parempi olla kotosalla/vanhainkodissa,
kuin sairaalassa.
Toivon, että mummosi saisi vaikkapa vanhainkotipaikan,
taikka hoitoapua kotiin, näin ei aika kävisi niin pitkäksi,
eikä tarvitse olla jakuvassa pelossa milloin katuu taas ja mietn käy.
Voimia<3
hemuz

#30850 • • hemuz kätevä emäntä

---
Mummun pärjääminen omillaan.
---

Helsingissä ollaa ajamassa tosi alas kaikki vanhainkodit yms. Kyllä hoitsut käy ja onneks oli se turvanappi. Se oli pelastanu tällä kertaa. Itekkään ku ei ihan joka päivä pääse auttelee...
hiphei

#30851 • • hiphei

---

---
Mummun pärjääminen omillaan.
---

---

Helsingissä ollaa ajamassa tosi alas kaikki vanhainkodit yms. Kyllä hoitsut käy ja onneks oli se turvanappi. Se oli pelastanu tällä kertaa. Itekkään ku ei ihan joka päivä pääse auttelee...

Juuh, se pitää paikkaansa, että vanhainkotipaikkoja vaikee saada, mut toi tuli yllärinä, et niitä ajetaan alas. Ikävää jos näin on.
Jep, se turva nappi on hyvä olla vanhuksilla, saavat apua paikalle jos kaatuvat.
Jago

#30852 • • Edited Jago un-trained monkee
Osin negatiivinen asia. Näin painajaisia viimeyönä ja tulin siks nukkuneeks tosi huonosti. Kuitenkin positiivisena pitää mainita, että sain käsitelyä asioita siinä vaiheessa, kun heräsin ja tajusin mistä unessa oli kyse ja sen jälkeen sain ehkä tunnin paremmin unta
Herääminen oli kuitenkin aika eeppistä..

edit. Niin juu ja se positiivinen juttu oli tosiaan se, että sain käsiteltyy elämän tän hetkellä tärkeinpiä asioita tosi paljon ton painajaisen takia ja sain taas tulevaisuudne suunnitelmat selkeemmiks

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

#30853 • • Jago un-trained monkee
bileflunssa meinaa iskee taas*hmph*
No ois kyllä jo aikakin saada flunssa, kun oon onnistunu kaikki sellaset välttämään. Tarkistin duunin järjestelmistä, että oon ollu viime vuonna 2 pv kipeenä

--

Jago

#30854 • • Jago un-trained monkee
Musta tuntuu, että mä oon sairastumassa. koko pv ollu köhä ja nyt olo rupee olee vähän flunssanen..
oon jo pari pv ollu semissä kurkkukivussakin *uuh*

--

#30855 • • Annakins Guest
Mulla on viimeiset nelja kuukautta ollut todella hyva pomo. Kannustava, antaa vastuuta, luottaa etta hommat hoituu, ja muutenkin todella mukava ja rempsea tyyppi. Tanaan se on vikaa paivaa meidan maatoimiston johtaja *uuh* Yhteistyo todennakoisesti (inshallah!) jatkuu parin kuukauden kuluttua, mutta jaa kylla iso aukko.

Snadisti ahdistaa seuraavat 2 kk varajohtajan oikeana katena.
Jago

#30856 • • Jago un-trained monkee
Vielläkin toi sama flunssa mistä oon jo laittanu noi 2 ylempää viestiä meinaa pukkaa.
Tänä yönä heräsin todella flunssasena- nenä valu, kurkku kipee. semisti kuumeinen olo ja kauhee köhä. sitten nukahdin ja aamulla vaan kurkussa vähän jännä fiilis, mutta ei mitään muuta.
En mä kehtaa olla poissa, jos mulla ei ees nenä valu.
Vois nyt tulla pirun tauti kunnolla tai sitten lähtee vekka. Ärsyttää tällänen välitila, kun pitää tehä kaikki ne arjen nihkeet puolet duunit ja vastaavat, mutta ne arjen kivat jutut pitää jättää väliin(esim salille ei kuitenkaan kande mennä, ettei tuu jotain sydänlihastulehdusta)

--

Hendryk

#30859 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Kylläpä oli kotiinpaluu yhtä iloa ja riemua tämän päivän liikennejumituksessa. Yleensä matka leimauslaitteelta koti-ovelle kestää 40 minuuttia, mutta tänään kului yli kaksi tuntia, josta suunnilleen tunti ja puoli n. 15 asteen pakkasessa, enimmäkseen kävellessä, mutta myös aikataulunäyttöjen olemattomia kummitusbusseja odotellessa. Onneksi oli lämmintä yllä ja alla.

Tällaista se on asua julkisen liikenteen käyttäjänä kaupungissa, jossa yksityisautoilu ajaa kaiken edelle. (Kiireisin asia viime talven lumirylläyksessä oli aurata parkkipaikkoja keskustaan änkeäville yksityisautoilijoille sen sijaan, että yksityisautoilulle olisi asetettu rajoituksia, noin esimerkiksi.) Joten kun olin lopulta saanut itseni kotiin, puhaltelin froteenuttu päällä kuumaan kahvimukiini ja kuuntelin kuinka seisovissa letkoissaan kököttävät yksityisautoilijat lähettivät ruuhkaraporttejaan Ylen Aikaiseen,... Niin en todellakaan tuntenut sympatiaa heitä kohtaan.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Aurinkoneiti

#30860 • • Aurinkoneiti
Isän toinen silmä on melekein sokea. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi vaivoja.