Ääähh... tavallaan ihan sikapaska päivä/viikko/elämäntilanne.
Krooninen rahattomuus on saanu mun yleisen mielentilan ihan alas, raha -tai sen puute- on mieles oikeestaan koko ajan.
En myöskään päässyt Elisan asiakaspalvelusta läpi, sanoivat et jonoo on n. 15 minsaa, odotin yli puol tuntia, jonka jälkeen kuului vain hiljaisuutta.
Eikä mul oo ees faktaa siit, onko aspaan ilmasta soittaa
. Eli nyt venaan, koska liittymä taas aukee, et voin soimata itteeni jokaisen tekstiviestin jälkeen, mitä lähetän :D
vituttaa myös se, ettei pysty kunnolla iloitsemaan läheisten puolesta, vaan on perusnihkee 24/7 ja tuntuu välil, et oon tän takii ihan huono kaveri.
Normaalisti olisin ihan tosi onnellinen toisten puolesta,kun niille tapahtuu jotain -- mitä tahansa-- positiivista, nyt on vaa ihan absurdi ja semi-plaah olo - ja kaikki vaan köyhäilyn takia.
En kyl ihmettele miks sanotaan, et suomalaiset on varsinkin nk. alimmissa yhteiskuntaluokissa ( ot: joo, uskon et Suomi on luokkayhteiskunta) niin kovin masentuneita.
Mulle raha on tärkeetä, varsinkin kun on perhettä ja pluri kissa.
Enihuu, toivon, et ees vähän helpottais, sain eräästä lafkasta töitä (ääh...provikalla
)
mut en ala siit nillittää...vaan iloitsen, et on ees jotain.
Itehän oon siihen syyllinen, etten oo lukenu itteeni johtajanpallille, vaan oon vapaaehtosesti prole.
Oon oikeestaan aina tehny ainoostaan huonoja ratkasuja, mitä tulee koulutukseen.
Mut sille nyt en voi mitään, kai mä joskus löydän jotain mitä haluan tehdä.
Tulipahan sanottua.
edit. tpyo