1,159 posts, 58 pages, 560,967 views
Jone:
---
DiamonDie:
Erinomainen idea. Monilla foorumeilla avatarien maksimikoko on luokkaa 15 kilotavua, enkä keksi mitään syytä, miksi juuri tuota isompia avatareja pitäisi sallia.
---
Passais meitsille. Viiteentoista kiloon menee 5 kpl mun avatarejani. (Saati sitten 390 kiloon, johon niitä menee ~58 kpl!)
[muokattu 11.4.2004 16:42]
sts:
Ongelmahan on siinä että avatarit _EIVÄT_ ole klubituksen koneella, omanikin tulee omasta webshite-spacesta. tämä 15k rajoitus jne tarkoittaisi sitä että tarvittaisiin myös tuo avatarupload mikä löytyy esim phpBB:stä vakiona.
Jone:
---
DiamonDie:
Erinomainen idea. Monilla foorumeilla avatarien maksimikoko on luokkaa 15 kilotavua, enkä keksi mitään syytä, miksi juuri tuota isompia avatareja pitäisi sallia.
---
Passais meitsille. Viiteentoista kiloon menee 5 kpl mun avatarejani. (Saati sitten 390 kiloon, johon niitä menee ~58 kpl!)
[muokattu 11.4.2004 16:42]
siveys:
---
niomic:
Taas tänne on eksyny näitä Linux-fundamentalistihörhöjä.
Jos ei IE kelpaa, ni voi voi *sniff kyynel*
---
Viimeksi kun tarkistin (olisiko oollut viikko sitten asentaessani sen kaverille) niin Mozilla Firefox toimii kyllä myös Windowsissa..
niomic:
Onhan niitten pakko yrittää se ykkösjärjestelmällekin tuoda ku ei kukaan käytä Linuxia.
jUSSi:
onnistuis varmaan helposti hoitaa tuonne charts-osioon kuuntelulinkin klikkausten lukumäärä. Se antais hieman statistiikka kuinka moni on kuunnellut/ladannut mixauksen
vaavu:
---
niomic:
Onhan niitten pakko yrittää se ykkösjärjestelmällekin tuoda ku ei kukaan käytä Linuxia.
---
Älä nyt jaksa trollailla.
Joskus on jopa toisinpäin: mä käyttäisin töissä mieluummin Linuxia, mutta niin vaan munkin koneelle on asennettu wintoosa. No, onneksi XEmacsin ja Gimpin saa myös windowsille.
Avernian:
Outoa. Mulla toi kaupunki-kentän sisältö niputtautuu allekkain ihan omasta tahdostaan jos on liian pitkä riville.