Love Parade

156 posts, 8 pages, 48,390 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#61 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
siis onko sen (entropyn) koko reissun kustannukset nyt siis 100e + 265e (neljän hengen huone)? Iik, mistä mä revin rahaa *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

super-enkuli

Posts: 1,521

#62 • • super-enkuli
mun mielest se on 100 nyt ja 165 sitten seuraavaksi... no panic! :)

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Wintermute

Posts: 170

#63 • • Wintermute peacemaker
angel78:

Byhyyy...mul ei o kesäloma viel tuolloin*tilittää katkerana*
Oisko ollu vähän ihana päästä, siel on varmaan tunnelmaa enempi ku tääl suomen maas vuoden aikana yhteensä*nauru*



Jeh, kyllä tuo vuoden kohokohta on tupannut olemaan. Itsekään en pääse, mutta mulla onkin luvassa jotain vielä hienompaa *hymy*

Sinänsä harmi kun menevät päällekäin. No, ensi vuonna meitä onkin sitten yksi lisää Berliinissä *iloinen*

Aurinkoista säätä ja mieltä kaikille sinne matkaaville!

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#64 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hei hei hei kaikki ihanat ihmiset! Minäkin ilmottauduin nyt Love Paradeen *plur* Lomasta ei tietoa, rahaakin nihkeästi, mutta reivimieltä sitäkin enemmän!!! *ökkö*

Nähdään sitten 9. heinäkuuta viimeistään *joo* Nyt tarvitaan enää bileet tiistai-illaksi kaikille love paradeen lähtijöille *iloinen*

*sydän**sydän**sydän*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#65 • • sporro Guest
angel83:

mun mielest se on 100 nyt ja 165 sitten seuraavaksi...



Noin just. Ja toi on neljän hengen huoneessa. Jos haluu vähän lisää luksusta niin kahden hengen huone on 30e kalliimpi.

Paikkoja on ihan hyvin jäljellä ainakin 4 hengen huoneisiin. Jos haluu 2hh niin kantsii olla nopea...*ding*

Jos on kysymyksiä niin vastaillaan täällä, mutta nopein tapa on meilata [email protected]. Ilmoittautuminen löytyy osoitteesta http://entropy.tky.hut.fi/trip/lp2003.

tommi // entropy
040 523 5023

[muokattu 7.4.2003 09:09]
Särkiniemi

Posts: 22

#66 • • Särkiniemi
hianoo, kun lähtee entropyn reisulle ni pitää tulla hesaan 00.56..mut on se sen arvostakin..jos muita on lähdössä tampereelta ni viestiä tänne!!!!

--
-Särkiniemi-

Avatar
#67 • • sporro Guest
Hyzenthlay:


Nähdään sitten 9. heinäkuuta viimeistään. Nyt tarvitaan enää bileet tiistai-illaksi kaikille love paradeen lähtijöille



Toi on mietinnän alla. Eiköhän me jotain keksitä*joo*

[muokattu 7.4.2003 10:50]
trance moon

Posts: 1,905

#68 • • trance moon ZamZa...
hmmmmm........... *ding*
FraGile X

Posts: 117

#69 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Ilmoittauduttu.....!!!!! *nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**joo**joo**joo**nauraa**nauraa**ökkö**ökkö*

--
No more Rock`n Roll !!!

FraGile X

Posts: 117

#70 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Särkiniemi:

hianoo, kun lähtee entropyn reisulle ni pitää tulla hesaan 00.56..mut on se sen arvostakin..jos muita on lähdössä tampereelta ni viestiä tänne!!!!




Olen lähdössä vaimokkeeni kanssa Treelta.... Onx autoo ????

--
No more Rock`n Roll !!!

Särkiniemi

Posts: 22

#71 • • Särkiniemi
on mutta vähä tuntuu että jää auto tällä kertaa himaan...
liian paljo säätämistä hesan päässä, en ajatellu olla selvänä..


Mut kuuntelen kyllä jos on ehdotuksia ?

--
-Särkiniemi-

Avatar
#72 • • purrr Guest
Tännetännetänne!

Hauskaa on tiedossa*plur*
Mark

Posts: 7,311

#73 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
ennakkovaraus MAKSETTU! *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

super-enkuli

Posts: 1,521

#74 • • super-enkuli
samoin ennakkovaraus hoidettu! *plur* nyt vaan odottelemaan seuraavaa laskua...*huokaus*...ja ennen kaikkea itse matkaa...

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#75 • • sporro Guest
Nyt on myöskin varmistunut se, että LP järjestetään. *joo* Berlin Messe lähti tapahtuman sponsoriksi. Paikkatilanne on sellainen, että 2hh on myyty täyteen. 4hh on vielä melko hyvin jäljellä. Jos löytyy vielä paljon kiinnostusta 2hh kohtaan niin koitetaan järjestää niitä vähän lisää.
Waide

Posts: 323

#76 • • Waide sabão
Tää on ihan saletti juttu jos vaan duunin kans natsaa.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

r0n

Posts: 2,258

#77 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Waide:

Tää on ihan saletti juttu jos vaan duunin kans natsaa.




Tää on ihan saletti juttu jos kaikki mun velat armahdetaan*nauru*

--
6er reihe

Waide

Posts: 323

#78 • • Waide sabão
clubculture:

Waide:Tää on ihan saletti juttu jos vaan duunin kans natsaa.

Tää on ihan saletti juttu jos kaikki mun velat armahdetaan*nauru*



Periaattees mun pitäis duunaa 16 päivää putkeen tehtaal, mut eiköhän tää oo ihan varma nakki(niinku LSSS viime vuonna..).

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#80 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
nyyh nyyh... *nyyh* mä en olekaan tulossa. Kaveri ei saanut lomaa töistä, enkä mä ilman sitä lähde...

mutta ehkä sitten ensi vuonna *hymy* mun rakkaussuhde loveparadeen säilyy vaikka kymmenen vuoden päähän. Kunhan se nyt sitten vaan tulevaisuudessakin järjestettäis...

hesarissa täytyy olla virhe, kun sielä väitetään lp:n olevan 12. kesäkuuta...*täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D