Love Parade

156 posts, 8 pages, 48,369 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#41 • • Roger Roger Kentti
Onhan täälläkin tapahtunut edistystä. Hienoa. Joko on tietoa ennakkoilmosta? Ja muutenkin hinnoista.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#42 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
alkaa varmaan berliinin retkeilymajat jo täyttyä innokkaiden bailaajien varauksista... *paniikki* *voiei*

[muokattu 28.3.2003 21:48]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Roger Roger

Posts: 3,372

#43 • • Roger Roger Kentti
Teltassahan sitä pitää olla. Ei mitään retkeilymajoja =)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#44 • • trisha Guest
Siis aikooko joku tosissaan nukkuakin siellä?!*nauraa*
FraGile X

Posts: 117

#45 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Särkiniemi:

meitä olis lähös tampereelta jonkulainen sakki kans paradeen..ainaki kaks, varmaan enemmänkin..eka sunniteltiin et mentäis omal autol, mut ny ollaan päädytty siihe et vois vuokrata auton rostockisa / travesta..

mut pidetään korvat höröllä jos tulee parempia ideoita..


Tampereelta saattaisi ehkäpä vielä pari-kolme olla lähdössä jos tarpeeksi järkevä, huokea ja miellyttävä matkustusvaihtoehto löytyy...
*nauraa*

--
No more Rock`n Roll !!!

Avatar
#46 • • *Pinky* Guest
TidyBoy:

Särkiniemi:meitä olis lähös tampereelta jonkulainen sakki kans paradeen..ainaki kaks, varmaan enemmänkin..eka sunniteltiin et mentäis omal autol, mut ny ollaan päädytty siihe et vois vuokrata auton rostockisa / travesta..

mut pidetään korvat höröllä jos tulee parempia ideoita..


Tampereelta saattaisi ehkäpä vielä pari-kolme olla lähdössä jos tarpeeksi järkevä, huokea ja miellyttävä matkustusvaihtoehto löytyy...
*nauraa*





Tahtoo kans mukaan*ökkö**ökkö**ökkö*!!!!
eli Tre posseen olis lisää lähtijöitä*plur*
00000

Posts: 176

#47 • • 00000
Santa:

Tyeicha:Santa:toinen hyvä kohde ois Tartu Freedom Parade (mini Love)
*hellokitty* -> mä lähen ainakin tonne..

Oox mitään tietoo millo ne on *täh*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#48 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ei täällä taida monikaan tuntea toisiansa, mutta ei se mitään *hymy* Minä ja kaverinikin ollaan näillä näkymin lähdössä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

FreeFall

Posts: 2,256

#49 • • FreeFall music addict
Hei tota mä kyl alotin tän forumin, mutta suosittelen että joku muu kyl rupee hoitaa sinne matkaa/muita järjestelyjä, mulla ei vaan yksinkertaisesti riitä siihen aikaa...
Nyt näyttää vaan siltä (siis täs forumis) et kaikki vaan puhuu sinne menemisestä, MUTTA TÄLLÄ HETKELLÄ MUN TIETÄÄKSENI MITÄÄN JÄRJESTÄJÄÄ EI OLE!!! joten ottaako kukaan tätä omalle niskalle???*täh*

--
Lintuperspektiivi

metsis

Posts: 272

#50 • • metsis
niille joilla matkasuunnitelmat ovat vielä auki, mutta berliiniin on love paraden aikaan ehdottomasti päästävä, hypätkäätten Entropyn hulvattomaan bussikyytiin kohti tuota kesäistä bilemekkaa:

////

Entropy budget travel department proudly presents:

*sydän*TRIP TO LOVEPARADE 2003, BERLIN*sydän*

TUU MESSIIN (ilmoittautuminen nyt käynnissä)*plur*
--> http://entropy.tky.hut.fi/trip/lp2003/

Sivuja päivitetään tarpeen vaatiessa, eli sinne tulee myöhemmin kaikki tieto hytti- ja huonejaosta yms.

Tiedossa on, että edelleenkään ei ole täyttä varmuutta LP2003:n järjestymisestä, mutta Berliinin päästä saatu tieto kertoo, että mitä todennäköisimmin tapahtuma järjestetään! (Rahat saa toki takaisin täysimääräisenä mikäli Loveparade peruuntuu!)

Kysymyksiä matkan suhteen voi esittää osoitteeseen
[email protected]

-Sasu&Tommi // Entropy

////

*piis**ökkö**piis*

[muokattu 3.4.2003 02:18]

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Mark

Posts: 7,311

#51 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
hiphop, meitsi on entropyn matkalla mukana! Ilmoittautunut jo *ökkö* hitto, nyt ei jaksa enää venaa kolmee kuukautta, NJAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!*pihkassa**pihkassa**pihkassa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#52 • • Taika Guest
Mä haluan kans..Eri asia saanko töistä lomaa viikoks..*hmph* Onkos kellään tietoa mihin mennessä entropyn reissulle pitää ilmoittautua?

Pitää aloittaa siis parin viikon painostus, oon vaikka juhannuksen töissä jos saan heinäkuussa viikon vapaaks..*joo**joo*
avb

Posts: 1,003

#53 • • avb - Sylvester -
Voisin tulla jos vain saan lomani järkättyy niin et pääsee*iloinen**ökkö*
Mark

Posts: 7,311

#54 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mä sanon oikeesti tänä vuonna vaikka itteni irti duunista että pääsen sinne. Sen verran monta vuotta menny vituiks just sen takii ettei oo ollu joko lomaa / rahaa..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Henna

Posts: 4,965

#55 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Nyt on sit ilmottauduttu!!! Ja lomatki osuu sopivasti tohon ajankohtaan!!!!!!!!!!!!!!! *plur**plur**plur**plur*
Roger Roger

Posts: 3,372

#56 • • Roger Roger Kentti
Iiks. Pitää kerätä massit kasaan ja sitten ilmoittautumaan. Tänä vuonna EN missaa paradea (kahtena edellisenä vuotena mun PITI mennä sinne, mutta missasin ne).

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Susu

Posts: 1,077

#57 • • Susu The Nasu
Byhyyy...mul ei o kesäloma viel tuolloin*tilittää katkerana*
Oisko ollu vähän ihana päästä, siel on varmaan tunnelmaa enempi ku tääl suomen maas vuoden aikana yhteensä*nauru*
Pitäkää suomen lippu korkealla*ökkö**ökkö**ökkö*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

UnityF

Posts: 15,721

#58 • • UnityF joo just se
H:

Nyt on sit ilmottauduttu!!! Ja lomatki osuu sopivasti tohon ajankohtaan!!!!!!!!!!!!!!! *plur**plur**plur**plur*


Muistahan pitää munki puolesta super hauskaa... *plur*
super-enkuli

Posts: 1,521

#59 • • super-enkuli
IIIIIIIK! soitin töihin ja ilmoitin, että pidän loman 9.7.-16.7... varasin matkan ja nyt olen lähdössä Love Paradeen!!! *ökkö**ökkö**ökkö*

ihana päivä! *plur*

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Roger Roger

Posts: 3,372

#60 • • Roger Roger Kentti
Ilmoittauduttu on. Nyt paraatia vain odottelemaan*iloinen*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät