Love Parade

156 posts, 8 pages, 48,358 views

päivänsäde

Posts: 1,049

#21 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
Me vähän suuniteltiin myös frendin kanssa, et joutuu lähtee ens kesänä love paradeen.. kun on ystäviä berliinissä niin kaikki tiet vievät berliiniin.. *ökkö*

pakkohan sekin on nähdä..*joo**sydän**joo*

[muokattu 24.1.2003 14:56]

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

florx

Posts: 532

#22 • • florx
kuilu:


Parhaat bileet makso viime vuonna 0 ekiä


Niin mistä tykkää...Perjantaina olin Love from abovessa, makso jotai 15 rahaa ja lauantaina Lovestern Galaktika 23 rahaa. Mut onhan niitä halvempiakin ja kuten totesit ilmasia
Roger Roger

Posts: 3,372

#23 • • Roger Roger Kentti
Tän hetken mahdolliset lähtiä (kait):
-mä
-Mark
-H
-Santa
-Trisha
-Päivänsäde
-Kuilu +1

Tai näin mä ainakin ymmärsin... Lisää lisää porukkaa. Paradeen on kyllä vielä paljon aikaa, mutta kuhan kartoitan tilannetta.
Kiinnostaisiko lähtiötä ns. kimppareissu? Mua se ainakin kiinnostais, kun en tosiaan hablaa kieliä kovin hyvin ja olishan se kiva jutskailla reissun aikana niitä näitä...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Karski

Posts: 6,049

#24 • • Karski Pomon kätyri
Roger Roger:

Tän hetken mahdolliset lähtiä (kait):
-mä
-Mark
-H
-Santa
-Trisha
-Päivänsäde
-Kuilu +1

Tai näin mä ainakin ymmärsin... Lisää lisää porukkaa. Paradeen on kyllä vielä paljon aikaa, mutta kuhan kartoitan tilannetta.
Kiinnostaisiko lähtiötä ns. kimppareissu? Mua se ainakin kiinnostais, kun en tosiaan hablaa kieliä kovin hyvin ja olishan se kiva jutskailla reissun aikana niitä näitä...



Kannattaa muistaa että ainakin Entropy järjestänee tänäkin
vuonna bussimatkan Love Paradeen, eli välttämättä ei
ole tarvetta ruveta erikseen organisoimaan erillistä
ryhmämatkaa. Mutta onhan klubitus-ryhmämatkassakin
omat etunsa, ei siinä mitään.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#25 • • yana Guest
riippuen sundancen tarjonnasta ja äkkilähdöistä en kyl sulje pois mahdollisuutta olla berliinissä tohon aikaan, mut sinne lähdetään siinä tapauksessa reppumatkalle ilman hotskaa. kuolema kuittaa univelat...
trolli

Posts: 744

#26 • • trolli
Santa:

Mitä mieltä ootte Love Paradesta (siis ne ketkä nyt on käynyt sielä)...



oltiin parin kaverin kanssa siellä jotain 3 kesää sitten. kaduilla oli ihan mahotonta päästä eteneen mihinkään suuntaa, porukkaa oli ihan mahottomasti joka puolella... nappia tarjottiin joka välissä.

parasta musta oli ilta-bileet, sinä vuonna oltiin kaapelitehtaan kaltaisessa hallissa, jonne mahtui jotain 5000 ihmistä - se oli ehdoton huippu! musa oli hyvää, jengi ihan fiiliksissä, järjestelyt toimi hyvin, jätti-screenit makeita jne:)
Bishop Henrik

Posts: 135

#27 • • Bishop Henrik
Oishan se kiva päästä ja kimppa matka ois varmasti mukavampi... count me in!!!!!*ökkö*

--
fucking hostile...

FreeFall

Posts: 2,256

#28 • • FreeFall music addict
No niin erinomaista...pikkuhiljaahan tästä porukasta saa jo edes jonkin näkösen ryhmän kasaan...mutta lisää bilettäjiä niin vielä parempi...mut luultavasti peruutuksiakin rupee tulemaan (sinne Loveen on kuitenkin vielä pitkä aika) *heiii*

--
Lintuperspektiivi

FreeFall

Posts: 2,256

#29 • • FreeFall music addict
Tyeicha:

Santa:toinen hyvä kohde ois Tartu Freedom Parade (mini Love)
*hellokitty* -> mä lähen ainakin tonne..



JOO TONNEKIN PITÄÄ MENNÄ...*klubitus*

--
Lintuperspektiivi

Sampson

Posts: 634

#30 • • Sampson Bujashaka
paanos:

kuilu:
Parhaat bileet makso viime vuonna 0 ekiä

Niin mistä tykkää...Perjantaina olin Love from abovessa, makso jotai 15 rahaa ja lauantaina Lovestern Galaktika 23 rahaa. Mut onhan niitä halvempiakin ja kuten totesit ilmasia



Tasan samoissa bileissä oltiin viime vuonna. Olis kyllä ollut aika säkä jos oltais satuttu törmäämään Galaktikassa. Oli nimittäin sen verran massiiviset bileet... Koko ajan tuntu, että löytyy uusi halli lisää...

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Roger Roger

Posts: 3,372

#31 • • Roger Roger Kentti
Kuilu, sinä PETTURI! Miten voit skipata noi?

Lisää ihmisiä tänne. En halua tänne ilman tuttuja. Onhan tänne sentään 2 erittäin hyvää ystävää tulossa mun lisäksi (topicin mukaan. Jos ette tule, niin syön teidän VARPAAT!).

Ehdotus mun: Kerätään klubbari porukka ja ilmoittaudutaan entropyn (miten se nyt taas kirjoitetaankin) järkkäämälle matkalle ja tehdään ikimuistoinen ja hauska reissu saksaan.

jos joku on muuttanut mielensä (mun edellisessä listassa), niin infotkaahan sitten vaikka tänne. Saksa on iso maa, joten sinne mahtuu varmasti vielä monta klubbarilaista. Tulkaa mukaan...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#32 • • pinjuzska Guest
mut voi ainaki laskee mukaan*iloinen*oon lähös sinne 100% varmuudella!!! ja toi yhteiskuljetus matka kuulostaa hyvältä!!!*hih**nauru*
Mark

Posts: 7,311

#33 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
meissi ei muuta mielipidettä, eli mukana ollaan! entropyllä alkanu kuulemma ennakkoilmottautuminen, selvittelen hieman asiaa ja postaan vaiks sit tänne infoa jos ei joku kerkee ensin..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#34 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
iik. Minäkin olen ihan huumassa tuosta loveparadeen lähdöstä, mutta ainakin mun kohdalla tulee aika pienen budjetin reissu...*justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Särkiniemi

Posts: 22

#35 • • Särkiniemi
meitä olis lähös tampereelta jonkulainen sakki kans paradeen..ainaki kaks, varmaan enemmänkin..eka sunniteltiin et mentäis omal autol, mut ny ollaan päädytty siihe et vois vuokrata auton rostockisa / travesta..

mut pidetään korvat höröllä jos tulee parempia ideoita..


\o/ x2

--
-Särkiniemi-

Alex Montana

Posts: 43

#36 • • Alex Montana
Meitäkin olis täs lähös tälläinen pieni porukka(2-3) *justjoo*
Koheltavaa konemusiikin ystävää. vähän reilaamaan tossa kesäkuussa ja tarkoitus olis suorittaa pieni välipysähdys tossa Berliinissä...Ja olisi Hyvinkin mukavaa lyöttäytyä johonkin koheltavaan suomalais porukkaan siellä...Ottakaa ihmiset yhteyttä niin katsellaan viimeistään Loveparadessa...*iloinen*
Danskuh

Posts: 675

#37 • • Danskuh pikku-Dee
aiku pääsiskin...ois niin hmm....*plur*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#38 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
varmasti on järkevämpää vuokrata retkeilymaja kuin hotelli, sillä se tulee halvemmaksi ja on useasti paljon mukavampi, kuin halvimmat hotellit!

Tiedän hyvän retkeilymajan berliinissä, mutta varmaan pitäisi kohta alkaa varailemaan, ettei myydä eioota sitten 12. päivän paikkeilla *iloinen*

*sydän**sydän**sydän*Love Parade*sydän**sydän**sydän*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sune

Posts: 2,096

#39 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mä lähen jos rahatilanne salliii! *plur*

--
ei kovin ihku eikä plur

UnityF

Posts: 15,721

#40 • • UnityF joo just se
Hmm...
Nooh mä en lähe...
Mut oishan se ollu kivaa lähteä..
Mut.. blaah...*justjoo*