Love Parade

156 posts, 8 pages, 48,251 views

FreeFall

Posts: 2,256

#1 • • FreeFall music addict
Mitä mieltä ootte Love Paradesta (siis ne ketkä nyt on käynyt sielä)...Montako kertaa käynyt?
Paljonko öbout menee euroja jos pyrkii vaan siihen päätamahtumaan ja tietenkin ostaa sitä sun tätä*täh*
Ite en oo vielä käynyt mut monet kaverit on sinne "eksynyt" ja kehunut mahtavaksi...Pitäis tänä vuonna kyl mennä...
Onko tää niinku ihan huhuu vaan et tapahtuma ei ehkä saa Berliiniltä lupaa ja mahdollisesti menee Pariisiin??
tätä samaa kyl kuulin ed. vuonnakin mutta Berliinissähän se kuitenkin oli...

--
Lintuperspektiivi

Roger Roger

Posts: 3,372

#2 • • Roger Roger Kentti
Mulla ei kokemusta noista kemuista ole, mutta jos tänä vuonna sais kerättyä kivan porukan (en hablaa kieliä, joten en uskalla yksinkään lähteä... selittää selittää.. mamo oikeasti), niin Saksaan mennään.

Käsi ilmaan, jotka voisi harkita lähtevänsä kesällä paradeen.
\o/ <- MINÄ!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

FreeFall

Posts: 2,256

#3 • • FreeFall music addict
Mulla yritys tulee olemaan ainakin 10pistettä mutta saa nähä mikä on sitten lopputulos...Ois aika erinomaista jos sais semmosen niinku *klubitus*-matkan järjestettyä sinne..Sais varmaan aika paljon "jokanäkösiä" alennuksia hotelleista ...matka ..jne...(siis jos meniöitä on PALJON)*justjoo*

--
Lintuperspektiivi

FreeFall

Posts: 2,256

#4 • • FreeFall music addict
oiskohan toi *klubitus*-matka Love Paradeen niinku ihan kehittämisen arvonen idea*täh* onko meniöitä kuinka paljon??
Kato halvemmaks tulee jos kaikki menee yhdessä eikä erikseen..ju nou....*heiii*
Ja onhan se paljon turvallisempaa..paikalla on kuitenkin aika paljon puolalaisia jotka pitävät muiden ihmisten lompakoista erittäin paljon sekä turkki/kreikkalaisia...

[muokattu 20.1.2003 15:40]

--
Lintuperspektiivi

Roger Roger

Posts: 3,372

#5 • • Roger Roger Kentti
Santa:

oiskohan toi *klubitus*-matka Love Paradeen niinku ihan kehittämisen arvonen idea*täh*


On se ainakin mun mielestä. Jos innostusta löytyy, niin voisi laittaa jonkin miitin pystyyn ja suunnitella reissua. Ja voisihan se olla hienoa, jos oikein iso suomalaislauma lähtis bilettään.

Hei muutkin herätys!!! Ei muuta, kuin säästämään ja kesällä Love Paradeen! (jos sitä vihdoin näkis Westbamin livenä!!!!)

edit: Olisi turvallisempaa matkustella suht koht tuttujen kanssa, kuin täysin tuntemattomien... En halua menettää vähiä rahojani.

[muokattu 20.1.2003 15:44]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

FreeFall

Posts: 2,256

#6 • • FreeFall music addict
joo kaikki ketkä on kiinnostuneita pitäkää ääntä...sit jossai vaiheessa pitäis päättä että oisko se pelkästään se päätapahtuma vai myös tutustumista Berliinin klubeihin kuten Arena...jne...Kuuleman ERINOMAISIA PAIKKOJA!!! Pakko tutustua...*plur**heiii*

--
Lintuperspektiivi

tuitui

Posts: 1,258

#7 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
menkää ainakin kaksitanne..

mä suuntaan tallinnaan ja SDhen! \o/

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

FreeFall

Posts: 2,256

#8 • • FreeFall music addict
Marski:

menkää ainakin kaksitanne..

mä suuntaan tallinnaan ja SDhen! \o/



toinen hyvä kohde ois Tartu Freedom Parade (mini Love)*hymy**hih*

--
Lintuperspektiivi

Roger Roger

Posts: 3,372

#9 • • Roger Roger Kentti
Jos sinne lähdetään, niin mahdollisimman pitkän reissun kautta, tottakai!

Marski: Mikä ihme on SD!?!?!?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#10 • • yana Guest
Santa:

Onko tää niinku ihan huhuu vaan et tapahtuma ei ehkä saa Berliiniltä lupaa ja mahdollisesti menee Pariisiin??
tätä samaa kyl kuulin ed. vuonnakin mutta Berliinissähän se kuitenkin oli...



hmm se lupahan on nyt myönnetty vuoteen 2006 asti muistaakseni. aivan sama mulle. berliinissä se on nähty just niin överimonta kertaa ettei oikein jaksa enää sinne mennä.

05.03.2002
Love parade shall move also within next years through Berlin.

Berlin (dpa) - The world greatest techno parade Love parade shall move also within the next years through the capital due to the will of the Berlin senate. To it the senate strives for the completion of a frame permission with the organizers to 2006, told to economy senator Gregor Gysi.
This means that the approval could be given in advance for the way course and the appointments for several years. Within the last years there was quarrel about the venue and the garbage disposal again and again.



...sit jossai vaiheessa pitäis päättä että oisko se pelkästään se päätapahtuma vai myös tutustumista Berliinin klubeihin kuten Arena...jne...Kuuleman ERINOMAISIA PAIKKOJA!!! Pakko tutustua



berliini on täynnä loistavia bileitä to-su. voin vaikka lyödä vetoa että sieltä löytyy sullekin about jokapäivälle joku pakkopäästä(tm)-tapahtuma

[muokattu 20.1.2003 16:12]
Avatar
#11 • • yana Guest
kuilu:

yana4000:hmm se lupahan on nyt myönnetty vuoteen 2006 asti muistaakseni
Ku oot yana tollanen parempi tietotoimisto, ni onks tänä vuonna Dance Valleyta?

Nimittäin, jos on, sinne järjestetään reisu!

Tai ehkä päästää sanoo: Tervetuloa Damiin! Vai?



http://www.warnfestivals.co.uk/tickets/artists/dancevalley.htm

joo. ajattelin koittaa aikaistamaan barcan/saaren reissua niin että pääsis juhannukseks suomeen takas. vois olla loppukesästä paikallaan damin viikonloppureissu. alustavasti oon mukana..



ps. http://trance-energy.id-t.com/te2003-1/

[muokattu 20.1.2003 16:18]
xybo

Posts: 1,100

#12 • • xybo meeple!
Santa:

Mitä mieltä ootte Love Paradesta (siis ne ketkä nyt on käynyt sielä)...Montako kertaa käynyt?
Paljonko öbout menee euroja jos pyrkii vaan siihen päätamahtumaan ja tietenkin ostaa sitä sun tätä*täh*



Muistaakseni 4 kertaa ja aina Entropyn reissussa.
Ite paraatissa en kyllä sinäänsä ole käynyt,
kattonut kyllä sillalta alaspäin ;). Lähin paraatikokemus
oli hotellissa joka oli jokusen sadan metrin päässä
paraatin lähtöpaikasta. (siitä pysty kattomaan telkkarista).

Itse paraatin aikana toki kannattaa käydä levykaupoissa
kun niissä on mukavan rauhallista. Todellisuus kuitenkin
on, että ne on jo aika tyhjiä levyistäkin.

Fuckaparade oli myös ne 4 kertaa tsekkaamisen
arvoinen jos pitää muustakin kuin housesta/kiksusta.
Siellä tulee junkka,hc:ta,gabberia, speedcore.
Tosi sitä ei varmaan enää järjestetä.

Rahaa lähinnä meni levyihin ~500-800e/kerta ;)
Ja ekalla reissulla tais eniten maksaa kertalaakina
taksilla turusta helsinkiin. (*hups*)

Suosittelen elämysreissuna, bileet on ihan jees
vaikkakin tukossa ja itse paraatiin kannttaa ottaa
kuulosuojaimet (ne pillit!).

Tälläinen wanha reliikki ei kuitenkaan saa enää
kiksejä (levykaupatkin on jo niin monesti putsattu).

-- xybo
Avatar
#13 • • yana Guest
xybo:

Lähin paraatikokemus
oli hotellissa joka oli jokusen sadan metrin päässä
paraatin lähtöpaikasta. (siitä pysty kattomaan telkkarista).




ja meteli kuului ikkunasta kovempaa kuin telkkarista *nauraa*
Mark

Posts: 7,311

#14 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Santa:

joo kaikki ketkä on kiinnostuneita pitäkää ääntä...sit jossai vaiheessa pitäis päättä että oisko se pelkästään se päätapahtuma vai myös tutustumista Berliinin klubeihin kuten Arena...jne...Kuuleman ERINOMAISIA PAIKKOJA!!! Pakko tutustua...*plur**heiii*



Jeba, meikkis ois vihdoin ja viimein kyl mukana tos paraati-ideassa, viimeset 7 vuotta oon sinne haikaillu, ja nyt näyttää siltä et vissiin vihdoin ja viimein pääsis lähteeki ku on jopa KESÄLOMAA!!
*hih* *huitoo kädet ilmaan* eli count me in! =)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Roger Roger

Posts: 3,372

#15 • • Roger Roger Kentti
Mark:



Jeba, meikkis ois vihdoin ja viimein kyl mukana tos paraati-ideassa, viimeset 7 vuotta oon sinne haikaillu, ja nyt näyttää siltä et vissiin vihdoin ja viimein pääsis lähteeki ku on jopa KESÄLOMAA!!
*hih* *huitoo kädet ilmaan* eli count me in! =)

-M


Hienoa loistavaa!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Henna

Posts: 4,965

#16 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
\0/ .....mä kans!
Mark

Posts: 7,311

#17 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Haha, kunnon ryhmä rämä siis lähössä liikenteeseen *nauraa* toivottavasti ei tuu mitää esteitä tai joku osaman kaveri päätä pommittaa paskaks koko berliiniä..*justjoo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Tyeicha

Posts: 5,807

#18 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
Santa:

toinen hyvä kohde ois Tartu Freedom Parade (mini Love)


*hellokitty* -> mä lähen ainakin tonne..

--
-Tyeicha-

florx

Posts: 532

#19 • • florx
Kahtena kertana tullu oltua. Tosiaan, kuten todettu on, oikeastaan koko sen viikon aikana on paljon "must"-bileitä.
Ainut neuvo mitä nyt tulee mieleen on, että varatkaa hotellinne ajoissa, mikäli haluatte sen olevan keskustan tuntumassa. Toisaalta esim metrolla on helppoa ja halpaa(aina pummilla :D) kulkea, mikäli majoittautuu vähän syrjemmälle. Bileiden sisäänpääsymaksut on aika lailla Suomen hinnoissa, ainakin isoissa pre-partyissä hinnat pyörii 10-20 rahan välimaastossa. Itse se päätapahtuma ei siis maksa mitään. Ehdottomasti on kyllä kokemisen arvoinen tapahtuma. Jossain vaiheessa ihmismeri alkaa kyllä ottamaan pannuun ja se roskamäärä.
Avatar
#20 • • trisha Guest
Mulla on jo toinen jalka saksanmaalla ja kesällä koko
tyttö*hih**hih*